2010/08/18

Sunny Bunny



Na oficjalnym blogu stardoll pojawiła się dziś notka w której piszą:

"Kilka tygodni temu otworzyliśmy rozkoszny sklep o nazwie "Sunny bunny". Super uroczy sklep o charakterystyce japońskiej udowodnił nam, że jest niesamowicie popularny na całym świecie.

Od dziś zaczynamy projektować nową kolekcje i chcielibyśmy wiedzieć ...Co chcielibyście zobaczyć w nowej kolekcji ?Czekamy na wasze pomysły i sugestie !

Swoje sugestie możecie pisać na oficjalnym blogu Stardollblog.com. Oczywiście musicie to napisać po angielsku.


Co o tym myślicie? Moim zdaniem to jest super pomysł. Fajnie że admini Stardoll zaczynają o nas myśleć.


Nagrodę za komentowanie dostają:
 MusicMadzia misseczka105
 
 ~Gabisia9

30 komentarzy:

  1. Spoko, jeżeli nie będzie nadmiaru słitaśnych japońskich rzeczy, bo soczewki były super.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł tylko ja tam żadnych sugestii nie napisze bo angielskiego "perfekt" nie umiem ...>

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)
    o.O fajnie :)
    hmyy.... ja chyba jednak nic tam nie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczęta tekst o nowej kolekcji wygląda identycznie jak z mojego bloga jezeli go zapozyczylyscie moglybyscie napisac skad pochodzi z gory thx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. ;)) Ja chcoaiż `Perfecto` po Ingliszu nie umiem, napisze coś. ^^ ;S

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciała kolczyki z gitarkami lub inne "coś" do włosów xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała coś nastolatkowego a nie " emo " nienawidzę emo

    OdpowiedzUsuń
  8. ale i tak dobrze że o nas myślą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że chcą wiedzieć co My byśmy chcieli mieć w Swoim " Salonie Piękności ". Dostaniemy to co będziemy chcieli, a Oni dobrze na tym zarobią. Mam dwa przemyślenia.
    1. Ile będą kosztowały produkty?
    2. Czy posłuchają Nas i się wysilą?
    3. Jaka będzie różnica pomiędzy artykułami dla SuperStara, a pomiędzy produktami dla nie SuperStar?

    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajny pomysł:)
    A Gosiu kiedy będą wyniki na królową imprezy ???:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała kolczyki z Hello Kitty . : )

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry pomysł, ciekawe jak to się dalej potoczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. MileyStarxD pisze...
    Ja bym chciała kolczyki z Hello Kitty . : )

    Ja Też bym chciała aby dodali coś z hello kitty xd !.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie by było gdyby zrobili nowy sklep z kosmetykami Hello Kitty, takimi słit haha, takie coś to jestem w stanie tolerować :P Bo np. M.A.C ma fajną kolekcję z HK

    OdpowiedzUsuń
  15. no , fajnie by było jak by były takie kosmetyki z HK , ale może powinni do tego sklepu dodać ubrania jakieś ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała inne kolory soczewek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba ten sklep.. ceny są niskie a rzeczy nawet dla NSS ;]
    Ja bym chciała więcej kolczyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ale ja nic nie bede pisac bo ang. duzo nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie! Będę jego stałą klientką! :) Uwielbiam kulturę japońską, więc "Sunny Bunny" bardzo mi się spodobał. Chyba poprę ten pomysł. Choćby z tłumaczem! ;)

    lost0angel

    OdpowiedzUsuń
  20. nie chce mi sie pisac po angielsku, za duzo myslenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł. Ja bym chciała jakieś ładne wisiorki:)

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  22. miło , że wreszcie o nas pomyśleli :)

    OdpowiedzUsuń