2010/08/25

REKLAMA

Cześć, z tej strony izabelka90. Chciałabym zaprosić Was na mojego bloga, na którym znajdziecie najnowsze informacje o Stardoll'u, mnóstwo konkursów i nagród .


Ok, skoro już wiecie o czym blog to chciałabym, żebyście weszli na niego poprzez link, który znajdziecie na końcu postu, to Was dużo nie kosztuje wystarczy kliknąć i sami ocenicie czy chcecie go obserwować czy też nie. Będę dążyć do tego, abyście miło spędzali tam czas.

Na blogu:
* jeżeli dodasz się  do obserwatorów naszego bloga otrzymasz 5 SD ( + prowizja )
* Będzie można w łatwy sposób zarabiać Stardollary
* jeżeli danego miesiąca skomentujesz najwięcej postów otrzymasz 120 SD
oraz dużo więcej, z czasem się przekonacie : D

Tak więc, bardzo dziękuję osobom, które przeczytały moją reklamę oraz tym, które dodały się do obserwatorów lub maja zamiar to zrobić, a także redaktorom tego bloga, a w szczególności Gosi - i_am_collector ^ ^


24 komentarze:

  1. Ja się jurz dodałam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jurz dodałam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. napewno zajrzę i dodam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie dodam sie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  5. żałosne dodąłam sie x czasu temu a do tej pory 5 SD nie widzę u siebie i w ogóle jak pisze do tej osoby to zero odpowiedzi gdzie sa SD dla mnie - zwykła oszustka i tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dodam się itd, bo nie lubię blogów prowadzonych przez pokemony, ale nazwa mi się podoba: stardoll satan :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam do udziału w tym konkursie do wygrania doładowanie i nie tylko :) http://queen-of-temptation.blogspot.com/2010/08/miss-bloga-wrzesien-2010.html

    OdpowiedzUsuń