2010/08/30

Spoilery

Jak wam się podobają? Mi strasznie przypadła do gustu bluzeczka z samochodem z Londynu :)

http://img153.imageshack.us/img153/3410/spoilery.pnghttp://img844.imageshack.us/img844/3691/spoilerss.png

_________________________________________________________________
Reklama
Cześć tu dulcenika, zapraszam wszystkich do mojego apartamentu i na moj blog www.stardoll-dulcenika.blogspot.com, wystawiam tam swoje projekty i metamorfozy, ktore zrobie wszystkim chetnym. (oczywiscie bez hasla). Dodawajcie sie do obserwatorów i komentujcie! Pozdrawiam ;)

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 Dosia974

 ~Gabisia9

41 komentarzy:

  1. najładniejsza jest sukieneczka, Gosia się chyba ucieszy, bo niektóre są w barwach Wielkiej Brytanii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak samo ... ! Boska jest ,byle nje za droga .. Ogółem wszystko fajne ,prócz tych spodni z wzorem wojskowym .. Ani trochę nje przypadły mi do gustu .Chustaa też ślicznaa ; * Juz się zakochałam ; ************ ; d x d

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba też ta bluzka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka z samochodem z Londynu <333
    Normalnie się w niej zakochałaaam :**

    I zgadzam się z opinią : K.G.11

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię pseudopunkowych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytko mi się podoba oprócz czapki i torebki. ;)) Pewnie wszystko dla ss. ;((

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wszystko jest nawet fajne oprócz tych spodni wojskowych, tej bluzki z wzorem flagi i tych butów :( Mam nadzieję, że ceny pozostałych będą przystępne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pewnie z kohlsa i nie za tanie :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnei jest ta bluzka w gwiazdki fajna . I te spodnie biale i z tymi ' plamkami' , ta bluzka z autobusem tez przypadła mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka z autobusem jest zajefjna :)
    mam nadzieję, że to nowe kohl's bo dziś ostatni dzień ss :( a może jakbym coś sprzedała i te rzeczy by weszły to może coś kupię???
    Nie jestem pewna czy 30sd za torebkę HB z 2007r to dobra cena, ale jak komuś pasuje, to zapraszam do mojego sb :)

    JUSTYNA-14

    _________________________
    PS. Przepraszam za "reklamę" mojego sb :(

    OdpowiedzUsuń
  11. coś czuję że będzie nowe Miss Sixty bo ten szaliczek jest tego fasonu co był kiedyś w sklepie ;)

    ________________________
    Miray16

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham Londyn , więc na pewno coś kupię . Ta bluzka z londyńskim autobusem jest fajna , ta bluzka z flagą Anglii , ta w gwiazdki , wszystkie spodnie , oprócz tych moro . x D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są prześliczne ;)

    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  14. szarfa przypomina miss sixty (z pierwszej kolekcji)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podobają ;-* Najbardziej ta czwarta bluzka od lewej :-] Spodnie też nie są złe xD

    OdpowiedzUsuń
  16. super jest ta bluzka z tym autobusem i ta torebka w kratke, nie moge sie doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda trochę na Kohl's albo Miss Sixty ;)
    A najlepsza jest bluzeczka z autobusem oraz chustka . ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Są śliczne!!!
    Najbardziej mi się podobają spodnie w plamy, bluzka z autobusem, bluzka w gwiazdki, szare rurki, torebka i hustka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gabi poznajesz tą notkę http://moda-kody-ciekawostki-i-stardoll.blogspot.com/2010/08/blad_29.html#comments

    ona kopiuje obrazki z różnych blogów z mojego skopiowała konkurs nawet tekst dodała ten sam co ty napisałaś odpisujcie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. O super ! ;*
    Najlepsze są spodnie w plamy , biała bluzka z czerwonym autobusem, czarna tunika i chustka ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! Mi się podoba wszystko oprócz bojówek, plamiastych spodni i oprócz tych białych.

    OdpowiedzUsuń
  22. To będzie nowa kolekcja JPCteen 'Back to school'

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzeczka w gwiazdki, ta z tym samochodem, te takie buty czy coś takiego, chysta, torba w kratę i zielona tunika.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te rzeczy! Szczególnie bluzki, tunika i białe spodnie. Torebka i chusta też całkiem ok - jedynie czapka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. no nawet , aczkolwiek nic nie kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten blog zamienia sie w śmietnik !!!! Na każdym kroku reklamy i reklamy !!

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzeczka z samochodem jest cudna ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gabi zgadzam się że ta bluzka z autobusem jest najfajniesza :)Ale ta obok (z gwiazdkami)też jest nie złą :)Jeszcze chusta jest śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. co to? czyzby zapowiadalo sie jakies swieto w wielkiej brytanii ??

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne rzeczy ,a najlepsza sukienka,torebka i arafatka. lilleys

    OdpowiedzUsuń