2010/08/18

Darmowy pies

Aby go dostać:

1. Wejdź na stronę z angielskim proxy: slygeek.com albo goproxing.com
2. W ramkę wpisz http://www.stardoll.com/en/
3. Kliknij Go albo naciśnij Enter
4. Zaloguj na Stardoll
5. Teraz w pasek URL wklej ten link: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=510
6. Zaczekaj aż strona się załaduje i naciśnij  'Enter Competition button'
7. Nie musisz podawać prawdziwych danych
8. Zamknij stronę z proxy i zaloguj się normalnie na Stardoll

Piesek powinien czekać w apartamencie :)

Będziecie robić? Ja tak, mam ten plus że nie muszę zmieniać proxy.

Nagrodę za komentowanie dostają:
  Madziusin1995, Odrinn
 
 ~Gabisia9

30 komentarzy:

  1. Fajny zrobiłam go sobie wcześniej

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobię póżniej, narazie nie chce mi się ;.
    Ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobię :)

    Super ,że dają takie darmówki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. super darmówka, zrobiłam ją sobie :)
    Zapraszam cie na nowo powstałego bloga o stardoll: http://darmowe-rzeczy-stardoll.blogspot.com/!
    Preferuje bardzo tanimi reklamami!
    pozdrawiam
    ~ZawszeSweetAnn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=55veu&s=4 taki mały prezencik ode mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ale ja go nie mam:((((((Jest na sptrzedaż można go sprzedac??Kupie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ;) ale jakoś nie mogę go zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się zaloguję, to nie ma paska URL :/

    OdpowiedzUsuń
  9. super piesek ja już go zrobiłam bo jest taki słodki że się oprzeć nie mogę i niemam co robić

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie ! , Owczarek Szkocki Colle !. Już go zrobiłam , szkoda że nie da się go pomniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może później zrobie bo troche roboty przy tym jest.A poza tym bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobiłam:) Ja lubie pieski:) Może sie przyda:)

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  13. piesek fajny ale ja go sobie nie robie .

    OdpowiedzUsuń