2010/08/31

Spoiler zagrożonego zwierzątka plus LE



Jak myślicie te 3 rzeczy z LE które się jeszcze nie ukazały w sklepie to będą zaginione czy potem jeszcze admini dodadzą kolejne i bedzie 3 piętro, czyli LE na raty?  :D

_______________________________________________________________
Reklama

Hej tutaj Jagusia160 i Asia4414 zapraszamy wszystkich serdecznie na naszego bloga stardoll-info-dziewczyny.blogspot.com. Jest dużo,nowości, darmówek i konkursów. Koniecznie bądźcie obserwatorami i cieszcie się razem z nami. A za komentowanie notek są nagrody. Zapraszamy wszystkich gorąco. Bardzo dziękujemy Gabisia9.. Pozdrawiamy :))

Nagrodę za komentowanie dostaje:
kipsta2

 ~Gabisia9

28 komentarzy:

  1. podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O byłam pierwsza ^^ WYPRZ w moim bazarze kipsta2

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa.. zwierzątko jest słiit .. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sądzę, że dojdą nowe :). bo z tego co pamiętam, to jeden wieszak stoi pusty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne futeko, ale ja jestem spłukana :/

    OdpowiedzUsuń
  6. to zwierzątko jest dosyć badziewne..
    na początku były o wiele lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem .. ale zakochalam sie w bucikach

    OdpowiedzUsuń
  8. ej szczerze wolalam stare kategorie ;< latwiej sie szukalo

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś na górze to mam rozumieć jakaś odmiana misia koali? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że dają tak na raty, bo to futerko jest prześliczne, no i torba też fajna - a torby w LE zwykle są najdroższe. Zresztą, ja mam tylko 11 sd :P

    OdpowiedzUsuń
  11. brzydkie są, a myślę że ta kolekcja będzie na części takie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. eee .?
    Co to ma być u góry .?
    Buty są nawet i te futerko .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki są słitaśne ;p Ale ja mam już wybrane rzeczy z LE. A przez to LE to stardoll dużo kasy zarobi :) Ale ja tylko spodnie i zawieszkę to będzie mnie kosztowało 100sd więc na bluzkę za 6sd i buty za 8sd muszę zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwierzątko jest sweet!
    _____________________________________

    Cześć zapraszam wszystkich do mojego bloga:
    sweetlifekarcia.blogspot.com/
    Wchodźcie na niego codziennie tak jak na ten blog
    codziennie na nim nowe posty!!!

    i UWAGA
    na moim blogu reklamy za darmo do 15 września spieszcie się!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane zwierzątko ;)
    Moim zdaniem to będą zaginione rzeczy z LE.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej dziś rano w suit shopie idzie kopić darmówki z camp rocka xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic nie kupię. Wiki87640

    OdpowiedzUsuń
  18. zagrożony gatunek (nie wiem co to za zwierzę xD) słodziutki :)
    LE nie podobają mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy fajne może się na którąś z nich skuszę ....
    A co do misiaczka to śłiit . : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Super torebka, ale pewnie bedzie kosztowala ponad 125 sd ;/

    OdpowiedzUsuń