2010/08/19

Królowa balu (imprezy)

Kochani wiem że miała być 1 Królowa, ale nie mogliśmy się zdecydować komu dać 1 miejsce. Każda z nas dała by komu innemu, dlatego postanowiłam że dam 3. Sami sobie oceńcie i wybierzcie dziewczynę która wg. Was najbardziej zasługuje aby nią zostać.Oczywiście to już poza konkursem.

Oto nasze wybory:

Oceniała: i_am_collector, madziara34 oraz JulitQa93. Dziękuje Wam dziewczyny za pomoc.


P.s Chciałam jeszcze wyróżnić strój Ula1223, ale ze względu na bliskie relacje z Ulą nie mogłam jej uwzględnić w wygranych bo pewne osoby mogłyby mi zarzucić oszustwo.

45 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    Ja dałabym pewnej innej dziewczynie no ale to tylko moje danie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Aniaa07 powinna zostac królowa balu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, nie wiemdzialam ze ocenia też julitqa93, a ja wlasnie z nią gadałam i może jej sie wydawac ze to tylko dlatego zeby wygrac :/ GRATULUJĘ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki! moim zdaniem z tych 3 powinna wygrać Lwica97 xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    2 strój wydaje mi się znajomy, chyba niedawno miałam podobną kombinację...no ale to pewnie tylko moja chora wyobraźnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniaa07 jest moim zdaniem najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. a kto wygrał doładowanie na 2 tyg. SS ?? ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ANIAA07 A i bym zapomniała dlaczego żadna z was nie weszła do mojego apartamentu i nie sprawdziła mojego ubioru???!!! Sprawdziłam nie było WAS (żadnej)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję,
    Moim zdaniem najlepsza Aniaa07
    A kiedy wyniki doładowania SS? ;>

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniaa07 najpiękniejszy strój.

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem to trochę niesprawiedliwe, bo niektórych dziewczyn (w tym mnie) nie oceniono ;(. ale i tak gratuluję. chciałam także powiedzieć, że się starałam tworząc kreację a osoba nade mną miała to gdzieś...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie najładniejsze. Takie delikatne ;]
    A ja nie wiedziałam, że to tak bardziej na elegancko ;(
    Miało być wg. wlasnego stylu to sie ubrałam normalnie.
    Pucka_love1996

    OdpowiedzUsuń
  15. glenera, pozostałe wyglądają niemalże tak samo, ta sama fryzura, oczy i usta.. a stroje jakoś mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia
    A tak wg to was nie było w moim apartamencie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem naprawdę szczęśliwa, że jestem w tej trójce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza glenera.
    lwica97 najgorsza..

    OdpowiedzUsuń
  19. kulotacio tez tak mialaś ja tak samo!!! Może i źle mówie ale to jesty neisprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
  20. Mojim zdaniem najlepiej była ubrana Aniaa07 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratki xD , szkoda ze nie wygrałam ;((

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje ;*
    Minajbardziej podoba się lwica 97

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się najbardziej podoba 1 i 2 , ostatnie też ładne , ale ... trochę buty nie pod kolor . x D

    OdpowiedzUsuń
  24. GRATULUJĘ
    lwica97 najlepsza!
    Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  25. Najładniej wygląda glenera. Lwica i aniaa prawie tak samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę się na was zawiodłam, bo myślałam żę wybierzecie bardziej kreatywne stroje... cóż, każdy ma inny gust, ale myślałam że Gosia wybierze coś 'innego'.

    OdpowiedzUsuń
  27. glaneria;))
    Gratuluje Wam wszystkim oraz za wyroznienie tez gratuluje ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. według mnie Aniaa07 ;p a ja jestem Ania1707

    OdpowiedzUsuń