2010/08/26

Nowe kosmetyki DOT już są w Starplazie


Nowe kosmetyki są porozmieszczane na 4 stronach w sklepie DOT. Są oznaczone jako NEW!.
Kupicie coś? Ja na pewno, ale jeszcze nie wiem co.

________________________________________________________
Reklama
Chciałabym zaprosić was na bloga www.stardoll-nasza-magia.blogspot.com . Jest już 53 obserwatorów, więc dołącz i ty! Trwa dużo konkursów codziennie! Zapraszam też na www.dolisia-stardoll.blogspot.com/ Zaprasza Kasiolinka18 i Redaktorki !

Nagrodę za komentowanie dostają:
Iwonka11 , samanthak2
 
 ~Gabisia9

42 komentarze:

  1. kupiłam jak na razie 2 cienie. może w przyszłości kupię więcej . ale jakoś specjalnie mnie nie zachwyciły te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, zaraz coś kupię.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. napewno coś kupie ale też jeszcze nie wiem co ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. może jak będę miała więcej sd ; >

    sop_fed

    OdpowiedzUsuń
  5. może coś kupię jak uzbieram więcej sd...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe szminki są ładne
    Dominikao98

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba kupię fioletowy cień ;d
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. narazie kupiłam tylko jeden cień, ale zaraz idę więcej rzeczy kupić ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno sobie coś kupie , ale muszę doładować stardolary ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej coś kupie, jeszcze tylko nie wiem, co . :D Podobają mi się zielone cienie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na bloga dolisia-stardoll.blogspot.com , jest tam dużo konkursów ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno coś kupię ;)

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  13. Są bardzo ładne. Są w jesiennych barwach ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam jasno różową szminkę..
    I może coś jeszcze kupię potem. pzdr :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem pewna, może jak zdobędę trochę kasy, to kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nic nie kupuję choć fajne rzeczy są ^,^

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie tak ja jakoś zarobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ale i tak bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sobie , nie wiem czy coś kupię .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupiłam kilka rzeczy, które najbardziej mi się podobały ;pp

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  21. Może coś kupie jak zostanę znowu ss

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już kupiłam xD
    niebieski cień : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z pewnością coś kupię, ale jeszcze się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie mi się podobają te kolory ^^

    OdpowiedzUsuń