2010/08/30

Hot Buys - buty

Nowe buty Hot Buys już w Starplaza do nabycia w sklepie Pretty in Pink za 8 sd.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHIEnqQyb86dvBc-C6fLyGPyXkQcesQ9Qg0ZEhN1cC8pskVym6xiMphCiOBGgGb16xM9P7YR8_3AsPmf9l9SniHHIDx1M5CYVjI1XrGKb8l5WRk_1blj7Gfm-a7FMM-fTK11Wg0OpJP-NH/s1600/hb+sh.JPG

Jak Wam się podobają? Moim zdaniem są śliczne i warte swojej ceny.

Dziękujemy wiczkaa za obrazek butów w realu:

http://i36.tinypic.com/eupz74.jpg
Nagrodę za komentowanie dostaje:
  MissEmilcia1997

 ~Gabisia9

57 komentarzy:

  1. yh od czego zacząć.wasz blog kiedyś był super.można dlatego , że miał duużo darmówek?kiedyś mi na tym zależało.jednak teraz chodzi o coś więcej.jednak teraz to one mi zwisają;)ach przejćmy dalej.a więc:traktujecie ludzi jak zwykłe śmieci!jak tak można.jesteście bardzo popularne co nieznaczy , że my jesteśmy waszymi podwładymi jaśnie pani:/zachowujecie NIENORMALNIE.oczywiście tak jak na waszą rolę.wiecie co mnie naj zraźiło?taki post a tych ubraniach z nowej kolekcji.co wtedy gabisia9 skometowała to , że są wieśniackie.wieśnackie?ja mieszkam na wsi i myslisz że co?że pije wode z studia ,niue mam prądu ,iternetu ,dostępu do śiata?że się uberam kazaki podarte koszule jakieś nie wadomo co?NIE!mam iternet ,prąd ,gazety,wodę w kranie,ubieram się modnie(np.chodzę tylko w rurkach)a co do butów mam adidasy i rzymianki i pantofle itd..więc zaswnówcie sie nad swom zachowaniem;)
    narka

    OdpowiedzUsuń
  2. sory za błędy ale dopiro wstałam:)bardzo proszę(NIe jaśnie panie)o zrozumienie ,że to napisał m, ale musiałm coś z tym zrobić:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i warte swojej ceny :D szkoda, że mam tylko 2 sd :/ i dziś ostatni dzień ss :(

    jeśli chcecie coś ode mnie kupić to piszcie w mojej KG ;) mam kilka dkny i sporo HB ;)

    JUSTYNA-14

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja wiem... Chyba nie kupię, ale każdy ma swój gust.

    LilyLily1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię jak zdobędę dziś kaskę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznee ;d Napewno kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne! ;dd Muszę je mieć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, napewno kupię :3

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ja też je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są zniewalająco fantastyczne ! Szkoda tylko, że nie jestem ss. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne są:D Kupie jak będe ss:)

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój styl ale nawet nie o to chodzi, okropne są

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są po prostu bossskie !!
    Napewno je kupie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. No one są piękne .
    Ale ja niestety nie kupię , bo nie mam SS . ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście, kupuję :)

    do Julietta.!:
    "wieśniacki" - ten epitet nie musi się odnosić do Ciebie :/ ja też mieszkam na wsi i nie uraziło mnie to, jak autorki oceniają ubrania.

    Gabi, Gosiu i Domi - jestem z Wami, choćbyście umieścili na tym blogu skalpowanie małych kociąt!

    I dla mnie Wasz blog jest najlepszy 4ever! Nie zważam na to, że piszę na innym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo. popieram JulitQa93 :)

    - ja też mieszkam na wsi i nie obchodzi mnie jak oceniacie ubrania :B
    i też uważam, że Wasz blog jest najj...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu po godzinie szukania znalazłam w końcu te buty na jednej stronie. zrobiłam screna od razu z nazwą waszego blogu :) buty w rzeczywistości są z H&M i

    http://i36.tinypic.com/eupz74.jpg

    wiczkaa

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi sie nie podobają...


    OluniaLoL

    OdpowiedzUsuń
  20. One na żywo są prze..prześliczne (moja siostra je ma)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem ładne : )
    oczywiście , że je sobie kupie : D

    OdpowiedzUsuń
  22. Julietta.! - Ja też mieszkam na wsi, no i co, a to że ciuchy Gosia określiła jako ze wsi to jej sprawa i na pewno nie chciała nikogo urazić. Jejku co ty jakaś panna obrażalska że wszystko bierzesz do siebie? Uwierz nie jesteś tutaj sama żeby mówić co mamy robić.

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są boskie <3

    I masz racje , są warte swojej ceny:D

    OdpowiedzUsuń
  24. JulitQa93 - popieram w 100000 % , ten blog jest najlepszy . !!!

    A co do Julietta.! - ale ty mnie wnerwiasz ... przeważnie jak coś komentujesz to jest to tylko krytyka ... Nie podoba się to wyjazd . !!

    OdpowiedzUsuń
  25. A co do butów to śliczne , kupię na pewno . : )

    OdpowiedzUsuń
  26. są śliczne to mój styl ale 8 sd za buty trochę dużo ;((

    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama ma te buty dostała od wójka z LONDYNU
    A buty śliczne jak będe ss to kupie.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się bardzo podobają te buty w realu ;-} Ale na Stardoll też nie są złe :-P =D

    OdpowiedzUsuń
  29. i właśnie teraz gabrysiu pokazałaś jaka jesteś "miła":)nie obraźiłam się tylko mnie to przeraża!rozumiesz ?PRZERAŻA!
    do MileyStarxD:wiesz ja mogę robić co zechce i jakaś panna nie będzie mi rozkazywć!nie mogę wyrazić swojego zdania?MOGĘ!acha i co z tego , że cię wnerwiam?ja mam taki charkter ,że mówie co myśle i bronie swojego zdania , a nie jak inni się podlizuję!wyraziłam swoja opinię i mam do tego pełne prawo!a to że gosia i gabrysia spodziewają się samych komplemętów to już nie moja wina.:!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekałam na te butki, są piękne, a "na żywo" to już w ogóle boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też mieszkam na wsi i co z tego? Gosia może określać jak chce nikomu to nie przeszkadza tylko tobie Julietta.!

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem tak Julietta.! ma swoje racje i tak samo gabisia9. Komentowanie to takze wyrazanie swojego wlasnego zdania. Czasem tutaj kogos wlasnie zdanie mnie wkurza, ale nie pisze tego, bo kazdy myli inaczej i nie warto sie z nim kłócić.
    Julietta.! jak widzisz duzo osob mieszka na wsi. Ale i_am_collector nie chciala nikogogo obrazic piszac ze te ubrania sa wiesniackie, nawet napisala, zebysmy tego nie braly na serio.

    OdpowiedzUsuń
  33. Julietta tego posta o wieśniackich ubraniach napisałam ja, i podkresliłam aby nie brać tego na poważnie, bo nie chce nikogo urazić, po prostu wyraziłam swoje zdanie. A tak pozatym to określenie wieśniackie nie oznacza że ludzie ze wsi się tak obierają, trochę to źle zinterpretowałaś, widać że musisz mieć z tym jakiś problem a nie potrzebnie :)
    jak cię uraziłam to przepraszam.


    p.s ja obecnie też mieszkam w angielskiej wsi ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Butki ,ładne i taniutkie ale w oryginale lepsze.
    Stardollowi czasem rzeczy lepiej wychodziły. Te buciki tak im średnio wyszły ale gdybym była ss to bym kupiła. Opłacają się.
    Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  35. Ty, Julietta. Nie przesadzaj. Najwyraźniej nie wiesz, co to jest przenośnia - coś, czego nie bierze się dosłownie ;)

    Mam nadzieję, że pomogłam Ci w objaśnieniu znaczenia tego słowa. Określenie Gabi w tamtym poście nijak nie miało nic wspólnego z czytelnikami bloga ani jakimikolwiek ludźmi :D

    OdpowiedzUsuń
  36. A buty prześliczne. Kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  37. buty takie sobie , w realu lepsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Julietta. - przeginasz. Ja tez często mówię że coś jest ' wieśniackie ' , ale czy chcę urazić ludzi ze wsi... Na wsi jest jeszcze lepiej niż w mieście - moim zdaniem.
    Ja określiłabym je tak samo jak i_am_collector trochę wsiowe. :D sama kiedyś mieszkałam na wsi [ nie wiem czemu kojarzysz ją z wodą ze studni - to wieś nie jakiś skansen ] , ale przeprowadziłam się do Gdyni. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  39. hahaha kolejna bezsensowna sprzeczka -.- brawo!

    buty oczywiście ładniejsze w realu, ale to nie mój styl

    kwiatki są feee.. xD

    OdpowiedzUsuń
  40. tanie, kupię je ale mi się nie podobają xd

    OdpowiedzUsuń