2010/08/20

Nowa lalka

Dzisiaj pojawiła się nowa lalka - Keri Russell.


Keri Lynn Russell (ur. 23 marca 1976 w Fountain Valley w stanie Kalifornia) – amerykańska aktorka i tancerka. Jak dotąd największy rozgłos zyskała grając główną rolę (nagrodzoną Złotym Globem) w serialu telewizyjnym Felicity. Jej rodzicami są David Russell i Stephenie Stephens. Ma młodszą siostrę Julie i starszego brata Todda. Dorastała w Dallas w Teksasie oraz w Mesa w stanie Arizona.



Jak Wam się podoba ? 

Nagrodę za komentowanie dostają:
 MissRihanna1902 , andrzelikag
 
 ~Gabisia9

30 komentarzy:

  1. Podobna do innych. Powtarzające się ubrania, pdobne MeDoll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, ale podoba mi się nagłówek na blogu ;PP
    Domi dołączyła ;PP

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  3. taka sobie jak dla mnie ;) ale nagłówek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się ta lalka,w ogóle ich nie ubieram ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. WooW.. nagłówek wyszedł zniewalająco !!!
    Bardzo mi się podoba.. taki artystyczny i dollki nie są zwyczajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Gabrielo :P
    Wiem, ze przewaznie nie odpisujesz osobom Ci nie znanym, tylko Twoim przyjaciolom, ale to dla mnie bardzo wazne! ; (( Prowadze bloga z przyjaciolka Sylwia i nie wiemy jak zrobic taki obrazek mniej wiecej jak Ty masz (na poczatku bloga jak sie wchodzi)... Zeby te lalki byly takie z innym kontrastem... Nie takie zwyczajne jak na Stardoll'u. Czy jest to moze zwiazane z "ImageShack"? Moze TAM trzeba sie zajerejstrowac, aby dostac taki obrazek? Jezeli odpiszesz bede bardzo wdzieczna. Z gory dziekuje! Pozdrawiam, _SwEeT_GIrl_22 ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. dziewczyny kochane.. może to chwilowe, ale zauważyłam, że po prawej stronie na blogu tam gdzie są redaktorki nie ma obrazka z domioką10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiniusia25:
    to chwilowe, bo właśnie wysłałam Gabrysi gotową animację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Właśnie widzę !!! Wygląda rewelacyjnie. B mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. julitqa03 jak sie robi takie animacje? mogla bys mi powiedziec lub takie robic? ja bym ci mogla placic ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Urodziła się w tym samym dniu co ja ; ** A co do lalki to jest spoko. MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna, ładna ;). ale nie lubię ubierać lalek

    OdpowiedzUsuń
  14. raczej w nią nei wejde.. nie czesto zaglądam w lalki a co dopiero lalki ss..

    OdpowiedzUsuń
  15. Lalka fajna , ale ciuchy obciachowe . x D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo lubię ubierać lalki ( ubieranki ) , a co dopiero dla SS ... Chyba , że akurat ciuchy są trafne , albo bardzo lubię to osobę , a tej tak szczerze to tej osoby nie kojarzę . x D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze że dałąś opis bo nie znam ;D Ania1707

    OdpowiedzUsuń
  20. no w miare , w miare ;D
    ma kilka ładnych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń