2010/08/25

Hot Buys x 2

Od dzisiaj można kupić spódniczkę HB's a właściwie 2 i to w 2 różnych cenach.




Sądzę że to jest błąd i wkrótce wycofają jedną z nich, zapewne tą tańszą więc jeśli zamierzacie kupić, to kupcie teraz, póki macie wybór :)  W ogóle co o tym myślicie?

EDIT: Spódniczkę za 10 sd już wycofali, dostępna jest tylko za 15. Kto był szybki to kupił. 
Zamierzacie ją kupić za 15 sd? (pyt. do osób które jeszcze nie kupiły) 



P.S Osoby które się wpiszą w komentarz poniżej do godziny 12:00 wezmą udział w losowaniu 10 sd. - WYGRYWA Wiczkaa


A tak wygląda spódniczka w rzeczywistości:

 dziękujemy asiunia088 za zdjęcie


EDIT 2 : Jest kolejny błąd, który wypatrzyła Sami088, otóż jest błąd w nazwie spódniczki za 15 sd.



Jak myślicie, poprawią to? A może z powrotem dadzą za10 bez błędu?

157 komentarzy:

  1. Ciekawe kiedy jedna z tych spódnic zniknie czy będą cały czas dwie ;) kipsta2

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna :) kupiłam i świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gosiu przygotowalam wam jak wyglada spodnica w rzeczywistosci razem z nazwa waszego bloga i inny obrazek nic na hbbazaar

    http://i36.tinypic.com/1zlxjbc.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ładna ta spódnica
    bobec123

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa nawet ta spódnica. Śliczny blog Gosiu!
    DoOmcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam już tą tańszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwne.. na pewno zostanie te droższa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam sie za bardzo nie podoba, troche nie na mój gust ;-)
    Jkk007

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest różnica w nazwie: jedna jest: hot buys GREY skirt, a druga hot buys GRAY skirt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spudniczka fajna ale szkoda że stardoll robi takie błędy.Już troche ich było.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja cię o tym poinformowałam!!!
    napisz to w notce!!!
    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, nie mozna kupic tej za 10sd :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi także nie specjalnie przypadła do gustu ; ]] Ale miejmy nadzieje ze ta tańsza sukienka się utrzyma choć parę dni by każdy kolekcjoner Hot Buys mógł ją kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już kupiłem tą tańszą, ale tylko ze względu, że zbieram Hot Buys. Ogólnie średnio mi się podoba, ale korzystam z okazji póki jeszcze można ;D

    No i zgłaszam się :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie także niezbyt przypadła do gustu... Oczywiście gdybym była kolekcjonerką HB kupiłabym ją. Co prawda mam SS, ale nie mam już funduszy ;) Wszystko wydałam na zakupy ;p ... Ale może bym sobie ją kupiła? Kto wie... ;)


    lost0angel

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna. :) Też tak myślę , że cofną tą tańszą!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. brzydka, a te 5 sd różnicy to pewnie błąd..
    kurde a ja nie mogę kupić xd
    jakby co to moje 'zastępcze' konto na google ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo bardzo mój styl :P ślicznaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ^^ MOże w końcu coś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba kupię, bo zbieram Hot Buys, ale jeszcze nie wiem...



    marti_18

    OdpowiedzUsuń
  22. albrak sd żebym ją zakupiła :<

    OdpowiedzUsuń
  23. No nawet nawet :) Nie lubie zbytnio spudniczek ale ta jest bardzo ładna :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  24. Średnio mi się podoba ale chyba kupię :)

    alicee2425

    OdpowiedzUsuń
  25. kupiłam ;)
    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałam przed chwilą kupić ta tańszą ale pisało że wybrany artykuł jest niedostępny;(
    i teraz nie wiem czy kupować tą droższą

    OdpowiedzUsuń
  27. No Fajna spódnica .. ale niestety wczoraj mi się SS skończyło ;//
    Jestem tego zdania że wycofają tą tańszą ;DD

    OdpowiedzUsuń
  28. mi isę wcale nie podoba xd
    i nie wiem czy kupię. :|
    wgle w tej droższej źle nawę napisali ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  29. brzydka ... Nie podoba mi się xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kupiłam tę tańszą ;D

    toffe23

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie kupywałam tę najtańszą spódnicę, ale wyświetliło się okienko z napisem "Artykół nie dostępny", szkoda, że już usónęli. :(

    OdpowiedzUsuń
  33. nie podoba mi się ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna ;) Tylko szkoda że nie mogę kupić tej tańszej bo wyświetla mi się że "ten artykuł jest niedostępny" więc za parę minut zniknie ze starplazy !

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba kupię tą tańszą, bo zbieram ładne HB :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Tej tańszej nie da się kupic pisze ;
    WYBRANY ARTYKUŁ JEST NIEDOSTĘPNY

    OdpowiedzUsuń
  37. już naprawili to nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Błąd został już naprawiony. Została tylko ta za 15 SD :) Pzdr. :] ..Może kupię..


    paulus114

    OdpowiedzUsuń
  39. Heh. chmastwo z ich strony. :)

    Maily215

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnica nawet nawet.
    Demi_978

    OdpowiedzUsuń
  41. kupiłam tą za 10 sd :)

    Czarodziejka135

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet fajna ale nie mam na nią Kaski : D

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  43. nawet fajna mi sie podoba na stardoll w realu wygląda tak babciowato:)

    OdpowiedzUsuń
  44. co raz więcej błędów na stardoll :(

    OdpowiedzUsuń
  45. niezbyt ładna, po za tym nie mam kasy i nie jestem ss :[

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie droga, jak na spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  47. za droga na spódnice ,ale i tak kupie :)
    Mam nadzieje ,że zostane wylosowana :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja może i bym kupiła, ale niestety na razie nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  49. taka sobie ta spódnica,ja jej nie kupię :S
    Zapraszam na bloga:
    stardoll-small-world.ocom.pl

    frecia11

    OdpowiedzUsuń
  50. ja nie zdążyłam kupić tej za 10 ;C a ta za 15 trochę droga i nie wiem czy ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  51. Troche staroświecka.
    Nie kupie jej.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja jej nie zamierzam kupić, jest za droga i za bardzo mi się nie podoba , w rzeczywistości jest ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety nie kupię ;( MAm za mało kasy :(
    Pozdrawiam serdecznie
    Na stardoill ola_1999_07

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja raczej nie kupię, bo mi się nie podoba i cena jest dosyć wysoka. :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna jest, ale nie jestem SS ;/

    Julla13

    OdpowiedzUsuń
  56. fajna ;] ale admini ciągle tylko jakieś błedy robią xd

    OdpowiedzUsuń
  57. narazie nie mam funduszy żeby kupić, hehe :D
    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi nie bardzo sie podoba...
    polka_kasia

    OdpowiedzUsuń
  59. ładna ale nie kupię :)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  60. JA niestety nie kupię ;( Ciekawe czemu zawsze wycofują tą tańszą ;PP
    Weronia85

    OdpowiedzUsuń
  61. mi się tak sobie podoba, bardziej w rzeczywistości. i chyba jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  62. wg. mnie brzydka nie kupie z żadną cenę

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest śliczna, ja niestety nei zdążyłam na kupno tej tańszej, nie wpisuje się tu bo mysle ze wygram bo i tak to sie nie stanie, nigdy nie wygrałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajna
    Ale nie kupie
    Bo nie lubie szarego koloru

    Pozdrawiam Domiś Gabiś i Gosie :)0

    Macie najlepszeg bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiecie, że jak ktoś zdążył kupić tę tańszą spódnicę to może ją teraz sprzedawać ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Stardoll i te wieczne błędy... ;p

    OdpowiedzUsuń
  67. ja nie kupię, bo trochę jest za droga

    Na stardoll micelia_

    OdpowiedzUsuń
  68. a mi się nie podoba :p

    klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  69. spódniczka no nawet ale nie kupię bo nie jestem ss a wasz blog jest extra pozdrawiam paulad1234

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja nie kupię, bo nie jestem SS ;/
    A tak wql to mi się bardziej podoba ta prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Extra , chętnie wezme udział w loterii ;]

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładna ale ja mam tylko 1 sd ;((
    A tak wg. to ostatnio Stardollowi się miesza ;(
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  73. Heh... są boskie. Ostatnio się przerzuciłam na takie stroje:D

    karolina1997rok

    OdpowiedzUsuń
  74. ładna. kupię, ale nie wiem, czy dziś czasem nie skończyło mi sie SS ;P

    OdpowiedzUsuń
  75. nie taka zła, ale nie zamierzam kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. na pewno kupię, ale poczekam do jutra może zmienią ten błąd w nazwie... albo cene obniżą znowu xd

    ; )

    OdpowiedzUsuń
  77. Miejmy nadzieję , że dadzą tą za 10 sd i bez błędu ...

    OdpowiedzUsuń
  78. Kupiłabym ją tylko mi brakuję do nniej.

    OdpowiedzUsuń
  79. jednak kupiłam tą droższa;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nawet spoko ta spódniczka, ale ja i tak jej nie kupię ponieważ według mnie 15 sd to troche za dużo jak na taką spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  81. Mam już tego dosyć. Jak dodadzą tą za 10sd to się wścieknę!. Kupiłam tą za 15.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ale jesteś bardzo spostrzegawcza xd

    OdpowiedzUsuń
  83. kurde. ;/ nie zdążyłam tej tańszej kupić. :< poczekam jeszcze moze znowu dadzą to za 10sd :)

    OdpowiedzUsuń
  84. nawet ładna ale raczej sie nie skusze :) amorek134

    OdpowiedzUsuń
  85. Hmmm, mi raczej się nie podoba. :)
    Mój nick na SD to misnike1999

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja nie kupię bo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  88. ja narazie nie kupuję ;) mój nick na stardoll to Koteczka6767

    OdpowiedzUsuń
  89. Ładna jest, ale nie zdążyłam jej kupić :(

    xXxAniskaxXx

    OdpowiedzUsuń
  90. Jest bardzo fajna , ale nie kupię :)
    Lady_Victoria19 :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jest fajna, ale nie zdążyłam kupić za 10sd ; (
    Sylwek7676

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeszcze nie kupiłam ale kupię, bo zbieram wszystkie HB. :)

    KoKAKUNIA . :D

    OdpowiedzUsuń
  93. kurcze droga strasznie ;/

    _emoszka_

    OdpowiedzUsuń
  94. ja jej nie kupię

    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  95. ja nie kupuje bo nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  96. Tak ,ja zamierzam kupić :)

    gaba777

    OdpowiedzUsuń
  97. Ładna ale beznadziejnie że droższa ;/

    OdpowiedzUsuń
  98. Ładna, ale trochę droga;/
    Neira14

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja niestety nie zdążyłam kupić za 10sd a za 15 nie będę kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  100. admini popełniają za dużo tych błędów ...
    mi się nie podoba i jej nie kupie , bo jest droga .

    pzdr. ;*

    OdpowiedzUsuń
  101. Może kupie:) Bo jest ładna:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja nie zdążyłam kupić za 10 sd :(, ale chyba kupie za 15. Hania3337

    OdpowiedzUsuń
  103. szkoda że nie zdążyłam jej kupić za 10:(
    jest taka sobie i nie wiem czy kupie bo trochę drogo

    OdpowiedzUsuń
  104. Szkoda, że nie zdążyłam kupić tej za 10 sd, ale tą chyba i tak kupię. Ładna jest ;]


    malq3a

    OdpowiedzUsuń
  105. ŁAdna. Szkoda, że nie jestem SS...

    OdpowiedzUsuń
  106. Haha .
    Coraz więcej jest nie dopatrzeń xd
    Ja bym ją kupiła tylko tyle że nie jestem ss . xd

    OdpowiedzUsuń
  107. Szczerze mówiąc nie podoba mi się zbytnio ta sukienka..^^
    Gratulacje dla osób, którym udało się kupić spódniczkę za 1O sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. naewt nawet do dodatków pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  109. Moim zdaniem to bardzo nie fair ! Osoby które nie zdążyły kupić jej za 1O sd muszą za takie coś zapłacić aż 15 ;/
    Nie no ja kolekcjonuje HB ale nie zamierzam tej spódnicy kupować ( dużo kosztuje i wygląda jak by była dla 8O-latki ;d)

    jucha11133

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie kupuję. Nie jest warta tej ceny mimo, iż ostatnio kupowałam wszystkie Hot Buysy, tego nie zamierzam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie kupuję ,jest za droga i nie warta swojej ceny !

    OdpowiedzUsuń
  112. o fajnie wylosowana zostałam :) dzięki wielkie ;*

    OdpowiedzUsuń
  113. błędy błędy i jeszcze raz błędy!

    OdpowiedzUsuń