2010/08/27

Darmówka- tym razem dla nie ss

1. Zaloguj się na stardoll
2. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=547
3. Zrób stylizację i zapisz
4. Darmówka czeka w apartamencie.



______________________________________________________
Reklama
Hej. Jesteśmy Paulina(Paulina10101010) i Dominika(laskadjego09) zapraszamy was na naszego bloga metamorfozujemy-sd.blogspot.com znajdziecie tam dużo metamorfoz oraz inne notki :) Jak będzie 100 obserwatorów wylosujemy jedną osobę która dostanie 20sd :) Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy! :D Dodajcie się do obserwatorów ;)



Nagrodę za komentowanie dostaje:

 ~Gabisia9

31 komentarzy:

  1. Trochę głupio, że najpierw zrobili dla SuperStar, a później dla osób, które jej nie posiadają, ale jest okey. ;)
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh.. co ten Stardoll wyprawia... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sięumpk ona nie podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. już ją dostałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jej nie robię..^^
    Raczej mi się nie przyda..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją zrobię na drugim koncie, bo na nim zbieram wszystkie darmówki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot Buys w starplazie jako pasek w Fallen Angel { ten sklep chyba zniknął z starplazy )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hot Buys w starplazie jako pasek w Fallen Angel { ten sklep chyba zniknął z starplazy )

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrzebuję, jestem ss na dwóch kontach ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli ss mogą to zrobię i sprzedam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam juz takie. To dostane drugim razem? Prosze o pomoc ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawdziłam, nie dostalam po raz drugi ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ona nie podoba , ale ją zrobiłam jak jeszcze była dla SS ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ubrałam ją poprzez tego linka i nie dostałam , może nie można drugi raz , lub konkurs jest TYLKO dla nss ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka nawet nawet.Nieźle wygląda do dżinsów jako tunika.:)
    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ją dostałam jak byłam ss Ania1707;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Później może ją wezmę, teraz mi się nie chce...xD Poza tym jest średnio ładna.

    OdpowiedzUsuń
  18. jest brzydka wygląda jak piżama i jeszcze ten kolor ;//

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka sobie. Ale ja zrobie sprzyda się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  20. już ją mam a dokładniej miałam , bo sprzedałam za 1 sd ;dd

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam już ją, ale nie za bardzo mi się ona podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie jest za ładna ale i tak ją wzięłam xD

    OdpowiedzUsuń