2010/08/25

Darmowe parfumy + lalka

1. Wejdź na http://webwarper.net/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/
3. Zaloguj się
4. Darmówka czeka w apartamencie :)

http://img830.imageshack.us/img830/5259/perfuma.png

Jeśli chcecie ubrać lalkę Avril w ciuchy promujące jej nowy zapach Forbidden Rose kliknijcie tutaj.


http://img829.imageshack.us/img829/8143/lalka.png

________________________________________________________________
Reklama
Hej, tu niunia4485 . Ogłaszam, że to konto jest na sprzedaż . Na Allegro trwa licytacja, wystarczy że wpiszecie w wyszukiwarkę " stardoll" :) Na aukcji sa wszystkie ważne informacje odnośnie konta . Konto posiada 5695 starpunktów i obecnie 12103 stardollary . W otwartych pokojach są widoczne LE , DKNY ANTIDOTE . Jeżeli wasza oferta cenowa będzie bardzo zadowalająca dorzucam moje drugie konto rainyday27 . Zapraszam do licytacji :)

Nagrodę za komentowanie dostają:
xXEwelina1996Xx , Meramid011
 
 ~Gabisia9

33 komentarze:

  1. no jest ok.. perfumy dostalam odrazu jak robilam sukienke ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dostałam jak robiłam sukienkę a lalka ma fajne ciuchy..,


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są już HB's na Wrzesień!

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy nie mają liczby pojedynczej, nie ma takiego słowa jak 'parfuma'..

    OdpowiedzUsuń
  6. Już robię ! .
    Kocham Avril i mam te perfumy w Rl i poprzednie też ;)
    P.S
    Jeśli ktos ma do sprzedania Abbey Dawna to proszę pisac ;
    CzarnaBlondyna_

    OdpowiedzUsuń
  7. perfumy sobie ściągnę, chociaż nie są przydatne ^.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te ubrania ! ; D

    jucha11133

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się pokazuje 'ostrzeżenie przed oszustem' i nie pozwala mi wejść na tą stronę

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy też dostałam wraz z sukienką. ;>> Lalka mi się bardzo podobuje.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje marzenie się spełniło , już robię . : )

    A lalka jest super .

    OdpowiedzUsuń
  13. Yy, niektóre ciuchy są z Fallen Angel O_o nie zaskoczyli nowością wg. mnie tymi ciuszkami xD
    reszta nawet nawet.
    Adelajda132

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest już Hot Buys na wrzesień:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest nowa ankieta do wypełnienia o stardoll, przychodzi w wiadomościach, podobna do poprzedniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Wąchałam te perfumy w realu. :D Bardzo mocny zapach, moim zdaniem Black Star ładniej pachnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie ankieta :D Boskie są te perfumidła i sukienki darmowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie robie sobie perfum i lalki też nie ubieram .

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej mam nadzieję że czytacie te komentarze! A więc na blogu przydała by się jakaś muzyka ale nie taka że włącza się sama tylko taka że można ją samemu włączyć i przy przeglądaniu bloga słuchać sobie najnowszych kawałków :)
    Pozdrowienia dla załogi
    Meramid011

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfumy mam, przypadkiem dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovciam Avril to ma idolka mam jej wszystkie płyty i zapraszam na mego bloga ksiezniczkamroku.blogspot.com ,który jest również o Avril

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę. Szkoda że ta sukienka którą Avril ma na sobie w ubierance nie chce mi wejść... jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  23. lalka jest fajna :) ciuszki... no troszke nie w moim stylu ale są OKEJ :) a co do tych perfum to gdy robiłam darmową sukienkę nie dostałam jej tylko te perfumy i białą koszulkę z JCP tee ;D
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  24. Lalka ładna
    a darmówki nie robię
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  25. ja myślałam ,że tką lalkę w pokoju się dostanie a tu....co nic!!!

    OdpowiedzUsuń