2010/08/23

Nowe konkursy

Pojawiły się nowe konkursy

1. ,,Little Doll on the Prairie"
Little Doll on the Prairie

Zaprojektuj jak najlepszą scenerie zainspriowaną Dzikim Zachodem, westernem i prerią…użyj własnych ubrań oraz ubrań z nowej kolekcji Little Doll on the Prairie. Zwycięzcy otrzymają Stardolary. Podpowiadamy : czy znacie serial „Domek na prerii”....? Powodzenia!
2.,,Queens of the Past"

Queens of the Past

Konkurs polega na udzieleniu odpowiedzi na 5 pytań dotyczących królowej Imperium Palmirskiego.

KLIK

Weźmiecie udział w którymś z konkursów ?

Nagrodę za komentowanie dostają:
 3Wikusia3 ,  Diana_102
 
 ~Gabisia9

32 komentarze:

  1. Ja wzięłam udział w dwóch :D

    .red.truskawka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału :D

    Pozdrawiam,Paulus114 :***

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wczesniej w tym miss stardoll world ale itak nie mam szans xd

    OdpowiedzUsuń
  4. W żadnym nie biorę ; ]

    domi022

    OdpowiedzUsuń
  5. JA w obydwu do nie mam co robić

    beata543

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię konkursów na scenerię chyba , że się coś wygrywa . x D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie biorę udziały , niestety nie umiem robić ładnych scenerii... ;/

    jucha11133

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może.;d Nie wiem zobaczę.;dd

    Martinika52

    OdpowiedzUsuń
  10. wzięłam udział w obuch może troszkę zarobię...



    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział w jednym tym z pytaniami
    pozdrawiam
    Aneczka2222

    OdpowiedzUsuń
  12. ja biorę udział w tym co się odpowiada na pytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja biorę tylko w quizie. xd
    12jula12_1997

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie biorę udziału , bo i tak nie wygram ;0

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie biorę udziału w żadnym

    OdpowiedzUsuń
  16. W kazdym wzięłam udział.
    Eliza_333

    OdpowiedzUsuń
  17. nie biorę udziału,
    bo i tak nie wygram

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wzięlam udzial tylko w tym pierwszym, gdzie trzeba zrobić scenerię xP

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie biorę udziału w żadnym z tych :((

    OdpowiedzUsuń