2010/08/18

Podsumowanie

Kochani impreza za niedługo dobiega końca.

Osoby które wygrały w dniu dzisiejszym stardollary proszone są aby za wyznaczoną kwotę plus prowizja wystawiły coś w bazarze, ja wieczorkiem będę je odwiedzać. Jak nic nie będziecie mieć wystawionego to nagroda przepadnie.

Za niecałą godzinkę zacznę odwiedzać osoby i szukać naszej królowej balu, więc jeśli jeszcze nie skomentowałeś osoby która się wpisała nad tobą w imprezowej liście gości to proszę zrób to teraz pod postem Hot or Not - 2 tura abyś dał szansę swojej koleżance. Przypominam że osoby które biorą udział w tej zabawie, biorą jednocześnie udział w losowaniu SS na 2 tygodnie.

67 komentarzy:

  1. szkoda ;/ ale było nawet OK ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D I udanych urodzin :D Dużo zdrówka i szczescia!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda... A jak osoby która była pode mną czyli ta która miała mi dać hot lub not nie ma to co wtedy??

    OdpowiedzUsuń
  4. natt.is Było nawet OK? Zobacz ile tyu nagród wygrałas! Och dziewczynoo :D Aha no i Gratki ;) mi sie nie udalo ale królowa balu jeszcze nie zostala wybrana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dała not, no trudno, ale proszę o jeszcze jakiś mini konkurs, wyłacznie dla nie SS

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że już za niedługo
    koniec .. Może teraz mi
    się uda wygrać xD

    Pozdrawiam. ;))
    CuukierkoOowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super może wygram i tak miałam pechcia bo jak ja chciałam napisać koma i coś wygrać to mama właziła do mojego pokoju i daj komputera mi mówiła xd

    Zwycięzcom GRATULUJE .

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż. Czas ucieka :) (mnie jeszcze nikt nie ocenił :/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam nadzieję że jeszcze coś wygram ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, świetnie bylo ; ) starałam się bardzo ;p i nie mogę się doczekać wyboru królowej balu . ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobra Gosia dała tyle nam no to teraz my dajmy jej coś. Każda śpiewa po 1 linijce!!
    Sto lat , sto lat!!!xD

    OdpowiedzUsuń
  13. http://mystadol.blogspot.com/zapraszam odo obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie nie oceniła a jak oceni to pewnie not a potem dopiero zobaczy bo w 1 turze tak było :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat, sto lat,
    wiesz , to twoje urodziny a nie nasze, powinniśmy ci wysł.ac chociaz po jednej babeczce, albo i więcej, (co jaki prezent)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najlepszego <3333
    niestety ja nei wygram już, bo dziewczyna ktora byla podemną nie oceniła mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ok : DD jeszcze raz 100 lat !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ktoś dał NOT no szkoda nie bede królową balu.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, a mnie asiunia088 nie skomentowała ;//

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie nie ocenino bałagam moze wy mnie ocenicie bo chce brac udizał : ( (

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie oceniła jakaś inna osoba, nie ta co powinna. więc nie wiem czy się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie natusia00 nie oceniła ;/ nawet nie mam szans ;/ ;[

    OdpowiedzUsuń
  23. to co dobre szybko się kończy xP ale było całkiem fajnie ;) i jeszcze to losowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też nie zostałam skomentowana

    OdpowiedzUsuń
  25. kto wygrał ten konek z kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu taka kiki562( jakąś tak) oceniła mnie, a powinna mnie ocenić pucka_love_1996 i teraz mam dwie oceny. To nie licz oceny kiki tylko pucki, bo pucka powinna mnie oceniać,ok?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra to ja sama bo nie umiecie się zgrać!! xDD Każdy jak chce to niech sam śpiewaxDD
    Sto lat , sto lat!
    Niech żyje ,żyje nam!
    Sto lat , sto lat!
    Niech żyje ,żyje nam!
    Jeszcze raz , jeszcze raz!
    Niech żyje , żyje nam!
    Niech żyje nam!
    Kto ??
    Gosia!!
    Sto lat to za mało, sto lat to za mało!
    Sto pięćdziesiąt by się chciało!!
    Sto lat to za mało, sto lat to za mało!
    Sto pięćdziesiąt by się chciało!!
    Tysiąc i nie więcej , tysiąc i nie więcej!
    Może lepiej tysiąc pięćset!!
    Itd itpxDD
    Sto lat i wszystkiego naj Gosiu jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem ss więc proszę o prezenty pisałam już w Twojej KG ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie nie oceniono i nie mam szans . : (
    Zawsze mam pecha ; /

    OdpowiedzUsuń
  30. bezsensu... ile tak naprawde osob oceniło? ja tak, a mniee nie. osoba ktora miala mnie ocenic napisała, zeby ją ocenic a ona to co? teraz nich kazdy oceni, żeby bylo sprawiedliwie!

    OdpowiedzUsuń
  31. O super te losowanie i szkoda że tak wcześnie ;DD .

    OdpowiedzUsuń
  32. to nie jest fair bo moze jakies dziecko jest wredne i dalo ci not ...
    i nie mam zamiaru brać jeszcze udział losowaniach na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam sie z karoliną bezsensu ja kogos ocenilam a nikt mnie : /

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety ja nie zostanę królową balu.Zostałam not hehe...Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!Było fajnie chociaż nic nie wygrałam xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Karolina juz jest ocenina a ja dziewczyny prosze dajcie mi jakas sznsze.!!

    OdpowiedzUsuń
  36. mi sie to hot or not wogle nie podoba i jezeli bedzie jeszcze cos takiego to nie biore udziału!

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże no tak teraz się jeszcze pokłóćcie jak w tej aferze z Gaby... To jest dla Gosi wyjątkowy dzień więc jak to mówią : dajcie SE sianaxD
    Ja tam jestem zadowolona chociaż że nic nie wygrałam i że mnie nie skomentowalixDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Tez jestem zadowolana ale mnie nie ocenionio.!! : (
    I nie mam szans .

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dostałam Not :(
    No trudno się mówi... :/


    Aha!
    Sto lat, Sto lat, niech żyje,żyje nam, niech żyje nam!
    A kto?
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co?! przecież mnie nie ocenili,Malwina1998 czytaj dokładniej! Mi też za bardzo nie podoba się to hot or not, bo większośc dziewczyn napisaly tylko swoje nicki i nei oceniły bo poszly i już nie ocenią.. naprawdę nei sprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie też nie ocenili i co z tego??
    Tu się liczy zabawa a nie nagrody :P
    Chociaż dla niektórych może tak...
    Ale moim zdaniem najważniejsze tu jest to żebyśmy świętowali urodziny Gosi xD Chociaż że ja jej praktycznie nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
  42. nie liczy się dla mnie nagroda, tylko mówie że to jest bardzo nie w porządkuu.. ale co tam, jeszcze raz 100 lat Gosiu <333:*

    OdpowiedzUsuń
  43. sto lat ;) szkoda tylko, że inni nie dali szansę inym na królową balu, bo niektórzy nie ocenili innych ! x(

    OdpowiedzUsuń
  44. życzę wszystkiego najlepszego. ;)
    a zwycięzcom serdecznie gratuluję. ;dd

    MauveDominique

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie także nie oceniono mnie powinna ocenić Magda05555. Jestem zasmucona,no ale mówi się trudno. Nie wiem dlaczego Mnie nie oceniłaś;(

    OdpowiedzUsuń
  46. No trudno koniec!Ale bylo ekstra!Więcej takich imprez i niekoniecznie urodzinowych.Może zrobicie coś bez okazji, albo w Sylwestra?xD


    amanda987

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda że nie mogę brać udziału w królowej :( bo Martinika52 dał mi not ;( nie wiem co mu nie pasowało w moim wyglądzie ale szczerze też bym mu dała not bo mi się twarz nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  48. a i wszystkiego naj naj z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  49. wiczkaa - pewnie Ci chciała zrobić na złość ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna była impreza , tylko szkoda , że ja nic nie wygrałam . : (
    Ehhh ... no życie , może mi jeszcze udać . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  51. fajnie bylo,a kiedy bedą wyniki ostatich konkursow??

    OdpowiedzUsuń
  52. bylo fajnie i super szkoda ze nic nie wygralam ale ty dzis jestes najwarzniejsza wiec STO LAT STO LAT

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda, że to już koniec było bardzo fajnie.. nic nie wygrałam, ale to nic ;]
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego naj,naj Gosiu :*
    Ja oceniam w hot or not,ale mnie chyba nikt nie ocenił :( Trudno...

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie było , ale niestety nic nie wygrałam i sądzę że nie wygram ;((

    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  56. mnie też oceniła inna soba, bo ta co mnie miała oceniać poszła sobie chyba ;/.nie wiem czy się liczy.amanda987 na sd

    OdpowiedzUsuń
  57. Sto lat , sto lat!
    Niech żyje ,żyje nam!
    Sto lat , sto lat!
    Niech żyje ,żyje nam!
    Jeszcze raz , jeszcze raz!
    Niech żyje , żyje nam!
    Niech żyje nam!
    Kto ??
    Gosia!!
    Sto lat to za mało, sto lat to za mało!
    Sto pięćdziesiąt by się chciało!!
    Sto lat to za mało, sto lat to za mało!
    Sto pięćdziesiąt by się chciało!!
    Tysiąc i nie więcej , tysiąc i nie więcej!
    Może lepiej tysiąc pięćset!!

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO GOSIU!!:D

    OdpowiedzUsuń