2010/08/28

Reklama

http://i33.tinypic.com/2niqtcn.jpg

Witam was gorąco :* Jestem XxXxXDina, chociaż niektórzy mnie już znają :) Chciałabym was zaprosić na mojego bloga, na którym dużo się pisze o stardollu www.stardoll-us-world.blogspot.com

A więc... dlaczego akurat miałbyś się na nim znaleźć?
To proste. Od dzisiaj każdy obserwator dostanie na zachętę 5sd ;) Potem będzie można zbierać już tylko więcej ;) Co weekend organizuje wieczory konkursowe ;) W sumie można wygrać 100sd - jeśli się baardzo postarasz ;)

http://i34.tinypic.com/208hdh2.jpg

Teraz organizuję konkurs... Na co? Pewnie się domyślasz :P Na najlepszą kreację szkolną !!! Będą 4 etapy, a nagrody mogę się powiększyć! Wszystko zależy wyłącznie od CIEBIE! Pośpiesz się! Zgłoszenia tylko do JUTRA!


Jeśli jeszcze Cię nie przekonałam... pierwsze 30 osób, które dołączą do obserwatorów i powołają się na tę reklamę, oraz napiszą o tym w mojej KG - DOSTANĄ REKLAMĘ W PASKU BOCZNYM NA 2 tygodnie za DARMO! Oraz drobny upominek ;) Nie warto!? Może i warto! Może właśnie TY znalazłeś się w tej 30! ZAPRASZAM


Pozdrawiam XxXxXDina :*

26 komentarzy:

  1. a i fajnie opisałaś wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się dodać do obserwatorów,ale nie mogę bo jak się loguję to pisze: Nie możemy spełnić twojego żądania.Spróbuj za chwilę.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy obiecuje te 5 sd,ale jakoś ja do tej pory nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wejdę i ocenię, czy dołączyć do obserwatorów - i nie dla tej reklamy ani żadnych stardollarów ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety za mało nowości... obserwuję tylko te blogi, które jak najszybciej dostarczają mi stardollowe informacje. a poza tym po kliknięciu na 'obserwuj' wyświetla mi się błąd.

    OdpowiedzUsuń
  6. anita :
    mi też, nie mogę zapisać się do żadnego bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ..Moze cie zapisywac sie etsz do mojego moda-kody-ciekawostki-i-stardoll.blogpost.com dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Wejdę, pooglądam, może dodam się do obserwatorów. Haha, a na tym drugim obrazku znajdują się Ino, Sakura i Hinaza z "Naruto Shippuuden" xp
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  9. NO WŁAŚNIE KAZDY OBIECUJE TERAZ sd DLA KAZDEGO OCZYWIŚCIE TO JEST ZMAŁPOWANE PO MNIE ... TYLKO ZE JA NAPISALAM WYRAŹNIE ZE KAZDY DOSTANIE PO 10 SD KIEDY U MNIE NA BLOGU LICZBA OBSERWATORÓW BEDZIE ROWNA 1000 WTEDY ZOSTANA ROZDANE $ a tak w ogóle to wygrałam na blogu ramzesik205 10 SD i nie chce mi dac nagrody i to samo jest na blogu http://stardoll-saatan.blogspot.com/2010/08/metamorfoza-fruziax3.html iby jak sien ktos zapisze dostanie 5 sd i co nic pisze i pisze gdzie sa sd i mnie ignorują ...porazka zanim sie dodacie do obserwatorów sprawdźcie wiarygodnosc redaktorek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisalam się do obserwatorów .

    OdpowiedzUsuń
  12. haha no dokładnie Nastoya ;D chociaż może redaktorki tego bloga są akurat w porządku ;)) ale nie chce mi się tego sprawdzać .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na bloga dolisia-stardoll.blogspot.com jest tam codziennie dużo konkursów, nowości i wiele innych ;)


    Zajrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się nie mogę dodać , bo mi się wyświetla błąd . : /

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dodałabym się, gdyby nie wyskakiwał mi jakiś błąd... :-[

    MileyCyrusXXI

    OdpowiedzUsuń