2010/08/19

Wyniki konkursu z zabawy Hot or Not + podziękowania

Dziękuje Wam kochani za uczestniczenie w mojej imprezie, oraz że aż tyle osób wzięło udział w zabawie Hot or Not. Było ponad 300 komentarzy (łącznie z 1 turą, która nie wyszła to prawie 700). Jesteście niesamowici !!! 

Szkoda że nie wszyscy którzy się wpisali na listę gości uczestniczyli w zabawie, ponieważ przez to niektórzy z Was zostali pokrzywdzeni i nie byli poprzez to brani pod uwagę w konkursie na Królową balu.

W losowaniu doładowania SS na 2 tygodnie wygrywa Sweet_Floss.
 zgłoś się do mojej kg, w celu odebrania nagrody.

Chciałam także podziękować osobą które wpisały mi się z życzeniami do księgi gości (ponad 20 stron) oraz tym którzy wysłali mi śliczne prezenty.  Dziękuję bardzo !!!

Oraz przesyłam specjalne podziękowania dla:

JulitQa93, Hela456, cleorrr, malwina1998, emka91, werko40, Oolo21, panifina, ikro, fioliola, _emoszka_, JUSTYNA-14, Riana321, AaNnIiTtAaaa, BloOondinaaa, viivianne-, szymex09, _D_0_D_A_, glenera

za prześliczne graficzne prezenty. Kocham was :)



 

30 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Dziękuję za wymienienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmzc ;). od wczoraj próbuję Ci także dać 20 sd xd. odpisz w kg ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wyróżnienie wśród tych prezentów graficznych :)

    Też cię kocham Gosiu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę! Dziękuję Ci! ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla wszystkich ;PP
    Ja też oglądałam twoje prezenciki (grafiki) i najbardziej podobał mi się od BloOondia ;PP
    Od Julitki był też śliczny, ale nie mogłam na niego patrzeć, bo mnie oczy bolały ;PP

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic na tej imprezie nie wygrałam , a na królową imprezy , to Gosia nawet mnie nie odwiedziłą , wiedziałam ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za wyroznienie.!
    Kochana jestes.!
    : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też dziękuję za wyróżnienie :)

    a taką okropną jakość miało to zdjęcie ;/ mogę wysłać Ci zrobioną aparatem bo już kupiłam baterie ;)

    justyna-14

    PS. wie ktoś jak zmienić nick na stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla Sweet Floss ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ;*

    Od tego jesteśmy,nie musisz dziękować !.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się wszystkie prezenty graficzne podobały , ale to JulitQa93 wpadła na ten pomysł . : )

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe dziękuję nic wiekiego:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Samantha ja odwiedziałam ludzi z 2 karty komentarzy, a madzia z julitą 1 po połowie, ja bym nie była w stanie odwiedzić wszystkich,.
    Pózniej owiedzałam tylko tych których dziewczyny mi wymieniły że im się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. phe ;/ gratulacje ,ale chcialam powiedziec ,ze jest pomyłka ,pisze sie Oloo21

    OdpowiedzUsuń