2010/08/31

Promocja na Stardollary

 Jeden z przykładów - doładowanie przez komórkę:



Skorzystacie z oferty? Ja się zastanowię, ale chyba tak. Przyda się podreperować budżet po LE, ale szkoda że nie dają 100 % wtedy bym się nie zastanawiała.

_____________________________________________________
Reklama

Witajcie! Serdecznie was zapraszam na mojego bloga http://papierowy-raj-laleczek.blogspot.com . Na moim blogu jest wszystko! A mianowicie: Konkursy, zabawy, spoilery i wiele wiele innych! No ale reklama nie ma być o tym.
Pierwszego września 2010 roku zacznie się konkurs Stardoll - Vivy 2010. Będzie wiele zabawy! Obiecuję! A więc serdecznie zapraszam! http://vivy-2010.blogspot.com/

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 gaba777

 ~Gabisia9

28 komentarzy:

  1. Ja jestem straszniee wkurzona . !
    Dzisiaj doładowałam z rana 122 zł po 61 zł na stardolle .
    A teraz oni o 50 % taniej szkoda słów . ! ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno skorzystam i to 2 razy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. _AloFFana_xD popieram!

    Ja wczoraj doładowałam i teraz co? Dowiaduję się, że miałabym w prezencie 2x tyle stardollarów!! Wreedne :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle razy taka promocja była.. poza tym, nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie skorzystam, nie tylko na Stardoll nie mam kasy .. ;//

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę szkoda mi wyrzucać kasę w błoto - tzn. w wirtualny świat. Jedynie co jakiś czas tj. co miesiąc (ew. co 2 miesiące), kupuję sobie ale po 10.98. Kiedyś kupywałam... (ale to się zdarzało rzadko!) po 20-pare PLN. Ale to nic, cieszę się, że Adminowie zrobili promocje. Pozdrooo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już skorzystałam :)

    gaba777

    OdpowiedzUsuń
  8. a a napewno skorzystam to za 23.18 ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. _AloFFana_xD nie dziwie ci sie ze jestes wkurzona :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się kończy 10 września ss więc napewno skorzystam :) Tylko tak jak mówisz , szkoda , że nie dają 100 % gratis .

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj sobie doladowalam !!! zeby kupic le i teraz 50 % gratis!

    OdpowiedzUsuń
  12. może się załapię bo nie długo dostaję kieszonkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja napewno nie skorzystam.. mam telefon na abonament i nie doładowuję SS ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. O akurat kiedy jestem w potrzebie stardolowej ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tak samo wkurzona jak dziewczyny wyżej ! Doładowałam sobie na LE i co ? Nagle dowiaduje się, że dają mi 50% więcej !? CHAMSTWO jak nic ! Ale to chyba normalne na stardollu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie skorzystam. Wiki87640

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez sens! Po prostu chcą zarobić kasę! Wasz problem to nic... ostatnio sobie doładowałam za dyche i zabrali mi kasę, a nie dali SS! ;//

    OdpowiedzUsuń
  18. hm. możliwe że skorzystam :) fajnie że dają takie promocje od czasu do czasu, ale rzeczywiście, szkoda że nie dają 2 razy tyle!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat sobie mam za niedługo doładować , więc się zastanowię co mi się będzie bardziej opłacać : za 30 zł , czy za 23.18 + gratisowe SD .

    OdpowiedzUsuń
  20. Doładuję zobaczę ;)


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat od wczoraj nie jestem ss i nie moge zrobic ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam już kasy na koncie aby mi starczyło bo wczoraj wysłałam i muszę czekać aż do 30 września :(

    OdpowiedzUsuń