2010/08/27

Z kalendarza ...

Dzisiaj w kalendarzu pojawiła się sukienka tylko dla ss za 2 stardollary. Jak wam się podoba? Kupicie ją? Mi nie za bardzo się podoba, ale jakby dobrze dopasować dodatki i ciuszki do niej, to może by wyszła fajna stylizacja. :)

http://img833.imageshack.us/img833/5247/sukienka.png

____________________________________________________________
Reklama
Witam tutaj toffe23 i serdecznie chcę was zaprosić na mojego nowego bloga o metamorfozach apartementów : http://stardollhousedesign.blogspot.com/ pierwsza osoba ma metamorfoze za darmo a kolejne są od 1 sd  Każdy kto doda się do obserwatorów dostanie 5 sd

Nagrodę za komentowanie dostają:
Miss.Bou  , lla2121
 
 ~Gabisia9

32 komentarze:

  1. okropna :D
    ale za 2 sd kupiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna tylko nie jestem ss jetem lla2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją kupiłam w kalendarzu, ale jak nałożyłam na dollkę od razu zutylizowałam.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna! Za chwilkę doładuję sobie SS i wyruszam na wieeelkie zakupy! Ona jest na mojej liście ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, ciążówka normalnie -.-'

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  6. nom taka sobie gdyby była dla wszystkich to bym raczej kupiła a tak nie mogę bo nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  7. Bleeeee. Moja babcia ma taką
    _site_models_

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba ;/
    Uwarzam, że to jest nie fair że nawet z głupiego kalendarza rzeczy są dla SS ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem powinna być darmowa id dla wszystkich. jest okropna!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na 2 sd to nawet fajna.tylko trzeba by było dać dużo dodatków

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam, bo jest tanie, ale nie zachwyciła mnie. Wręcz przeciwnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest taka zła akurat na poleżenie w szafie

    Haannah_Montana

    OdpowiedzUsuń
  13. FUUUUU. okropna . nie kupię ; d

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazek mi się nie wyświetla ale zaraz zobaczę, może kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. przy odpowiednich dodatkach jest nawet nawet...


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet za 2 takiego czegos nie kupie ;p

    OdpowiedzUsuń