2010/08/27

Torby

Pamiętacie torby z zakupami Stardoll and the city ze spoilerów? Można je kupić. Jedna torba kosztuje 4 stardollary i jest tylko dla superstars. Kupujecie? Ja tak! Kliknijcie w link niżej a przeniesie was do starplazy.


http://img59.imageshack.us/img59/4920/torby.png
___________________________________________________________________
Reklama
Hej! Serdecznie chciałybyśmy Was zaprosić na naszego bloga poświęconego Stardoll. Z łatwością zdobędziesz stardollary, dowiesz się ciekawych nowości. Szukamy redaktorki więc może właśnie TY będziesz jedną z redaktorek naszego bloga :) 40 pierwszych obserwatorów dostanie prezenty! Serdecznie zapraszamy Elli.kon i Gabrysia_12 stardoll-com-wszystko.blogspot.com

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 
 ~Gabisia9

32 komentarze:

  1. bardzo mi sie podobaja , pomysłowe ;]]

    olunia_333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i bardzo oryginalny pomysł, jak na stardoll. :D
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, fajne zdjęcie :P Ja już kupiłam i szczerze mówiąc to dziwnie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory skóry rąk nie pasują do kolorów skóry na torbie..;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ale nie jestem ss :(

    Chociaż jak bym była to 4sd bym nie pożałowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne torebki.. świetny pomysł ;]
    Niestety tradycyjnie już tylko dla SS ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie kupuję b. fajne są ale 4 sd za jedną torbę??

    WIcci244

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pewnie tak :) ale one dziwnie wyglądają. takie cienie na nie padają

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, ale nie mogę ich kopić, bo są dla ss ;d MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię tą , która będzie mi pasować do skóry , ale dopiero jak będzie można zarabiać . : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta ręka ma pomalowane paznokcie a dolki nie to dziwnie wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
  12. haha dla mnie to jakiś nietrafiony pomysł xp

    OdpowiedzUsuń
  13. extra wymyślili! ja niestety nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne są, na pewno kupię. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. No ta EXTRA ale nie jestem ss!!

    OdpowiedzUsuń