2010/08/19

Piętro

W Starplazie pojawiło się nowe piętro w Archiwum. Jest tylko kilka ciuszków, ale jednym z nich jest torebka Patchwork bag, która była dosyć cenna (była HB b. dawno) i kolekcjonerzy spokojnie sprzedaliby ją za powyżej 300 sd. Teraz można ją kupić za 7sd.. Kupujecie?

http://img375.imageshack.us/img375/600/archiwe.png

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reklama
Witam! Zapraszam serdecznie na bloga:
Love-me-forever-and-take-to-the-sky.blogspot.com
Pozdrawiam I Miłego Dnia !!

Nagrodę za komentowanie dostają:
 Elizka_15  , Selllina_Gomez
 
 ~Gabisia9

30 komentarzy:

  1. Ja nie kupię bo na razie nie jestem ss , poczekam aż wyświetli mi się wiadomość z promocją. ;)
    Aa.. I chyba 1 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno kupię tą torebkę :)
    Moja kol. kupiła ją niedawno w sb za 360 stardolalrów O.O

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  3. o! ja się cieszę, bo na nią polowałam, choć dla innych to stracone sd :(

    OdpowiedzUsuń
  4. j kupiłam już! Wcześniej(rano) mi się podobała, ale nie wiedziałam, że to było HB to nie kupiłam, ale teraz kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh. Ja raczej nie kupię, bo nie jestem ss, ale również mi się zbytnio nie podoba ;].

    P.S.Uważam, że to jest nie fair dla kolekcjonerów, i tak jak pisze Miss.Bou ludzi którzy wydają kilkaset stardllarów żeby mieć "cenną" torebkę, a okazuje się, że na następny dzień jest ona w starplazie ;/

    Pozdrawiam
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  6. kupie ją, ale tylko dlatego że była cenna xD

    OdpowiedzUsuń
  7. może niedługo pokaże się DKNY z pierwszej kolekcji? żałosne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem kolekcjonerką HB's więc ją kupie, ale nie wiem czy moge na nią mowic HB's.. jak myślicie? i wileka strata dla ttych ktorzy kupili ją za ok 300sd lub mieli sprzedawać..

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest nie fair xp ludzie którzy są w posiadaniu owej torebki wiele na tym traca ;p wyobraźcie sobie, że wczoraj jakaś stardollowiczka kupiła sobie tę torebkę za 450sd, jak ona się teraz czuje?! xD

    masakra! to samo było z tą srebrną torebką HB, która była potem darmówką dla Niemiec ... =,=

    OdpowiedzUsuń
  10. AaNnIiTtAaaa pisze...
    może niedługo pokaże się DKNY z pierwszej kolekcji? żałosne

    Dokładnie -.-
    Nie zdziwiłabym się.
    Co do torebki kupiłam.

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupie, bez nazwy to nie to ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. sklep średni jak na razie a torebki nie kupię bo jest dla ss!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupie jedynie torebkę,ale muszę przyznać,że admini coś skromnie jak na Archive dali te ubrania ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. już kupiła, ale rzeczywiście to trochę nie fair

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka śliczna ;PP
    Hb?
    Ale bez metki ;PP
    Teraz już jest mało warta ;(
    A po za tym..
    Nigdy jej na oczy nie widziałam, nawet w SB ;PP

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, ale nic nie kupię niestety nie jestem SS ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie kupie bo nie jestem ss ale mi sie tez nie podoba

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jej nigdy w SB nie widziałam , ale może się skuszę na tą torebkę . x D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zbieg okoliczności ... Dodali ją po tym jak podobna torebka ( a nawet ta sama ) pojawiła się w tej waszej no ... co się tam szukało tych ciuchów . x D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna. Z pewnością ją kupie!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ale nic nie kupię

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń