2010/08/30

LE nadchodzi... :)

W spoilerach ukazały się nowe ciuchy LE...
Jak się wam podobają?

http://img440.imageshack.us/img440/5289/22414687.png

_____________________________________________________
Reklama
Hej, tu niunia4485 . Ogłaszam, że to konto jest na sprzedaż . Na Allegro trwa licytacja, wystarczy że wpiszecie w wyszukiwarkę " stardoll" :) Na aukcji sa wszystkie ważne informacje odnośnie konta . Konto posiada 5695 starpunktów i obecnie 12103 stardollary . W otwartych pokojach są widoczne LE , DKNY ANTIDOTE . Jeżeli wasza oferta cenowa będzie bardzo zadowalająca dorzucam moje drugie konto rainyday27 . Zapraszam do licytacji:)

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 mosia10

 ~Gabisia9

50 komentarzy:

  1. Fajne
    TYklko nie mam kasy
    Ale bęfde zbierała na nowiutkie LE
    XD
    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sobie,jak będę miała kasę to kupię kilka co ładniejszych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropne. Najgorsza kolekcja LE... Mialem kupic cala.. ale to jeszcze zalezy.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chyba jakiś żart! Adminom kończą się pomysły :( 2 rzeczy warte są tu uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochydne, po prostu nie mogę uwierzyć, że zrobili tak badziewne Le. Kupię chyba tylko rękawiczki lub kolczyk :/

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  7. to nawet nie jest warte LE ! a ceny będą pewnie znów kosmiczne za takie badziewia ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza spódniczka
    szara w groszki jest w starplazie
    ze stardoll TV za 7sd !!
    Sylwia.23

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobają mi się ;/. gdyby na jednej koszulce nie pisało LE, w życiu nie pomyślałabym, że to z tego sklepu. są mało dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest jeszcze ta sukienka z kokardką w starplazie ze stardoll TV

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię może tylko jedną parę rękawiczek i bluzkę z napisem LE

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm ... takie niezbyt .
    raczej nic nie kupie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co mam mieszane uczucia... Ciuszki nie są złe, ale nie wiem czy warte ceny i renomy LE. Niektóre są kiczowate i ponure. Mam nadzieję, że dojdą kolejne spoilery...tym razem bardziej zachęcające ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie kupię , bo nie mam kasy ;((


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  15. OMFG. Bez komentarza po prostu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli Admin nie wyskoczy zaraz z jakąś bomba strojem, to będzie najgorsza kolekcja ;/. A ja tak zbierałam na LE .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie które z nich nawet sa ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. raczej nic nie kupię , a jak coś to tylko te szare spodenki z brązowym paskiem..

    OdpowiedzUsuń
  19. Najfajniejsze są te dwie szare spódniczki ;**!!

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza w paski zaraz będzie moja <33

    OdpowiedzUsuń
  21. oo, super wreszcie mam kasę na to LE.
    Całkiem ok ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolekcja jest super te koszulki rajtki!
    no nie mówcię że wam sięnie podoba mi się podoba prawie najbardziej!

    a coś do spoilera to ta 1 spódniczka w kropki jest ze sd tv

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam tylko 101 sd. Pewnie wystarczy mi tylko na 1 rzecz najwyżej 2. Potrzebuję kasy. Prosze zobaczcie mój bazaar kipsta2 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O fuuu ! ; dd obrzydliwe ! szkoda akurat dziś mam kase na LE :(

    mosia10

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe, czy będzie tak jak z Antidote? W Antidote jest tyle nieładnych już ciuchów, a minął miesiąc. ;D
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka i sukienka już się ukazały...w stardoll TV.
    A reszta dość dziwna, ale kilka ciuchów wartych zainteresowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. nawet fajne ; może coś kupię ; ale muszę się zastanowić :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę mam buty z lE za 111 sd
    misthegusto

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie przypadło mi do gustu, pewnie najszybciej wykupią te najtańsze rzeczy ;d Ja nic raczej nie kupię, bo mam 20 sd xD

    LilyLily1998

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnee x D
    tyle , że ta spódniczka w grochy to nie jest LE tylko stardoll TV x D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta spódnica i sukienka są ze Stardoll TV.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale co do samego LE to podobają mi się ze 2-3 bluzki może i te szare podkolanówki. Reszta brzydka :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ... Nie ważne czy ładne , czy brzydkie , ważne , że LE . x D
    Na pewno coś kupię .

    OdpowiedzUsuń
  34. ta spódniczka (pierwsza ) to jest ze stardoll TV i za 7 $ (jest na nss)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam to konto na Allegro , ale raczej się nie skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta pierwsza spódnicza to nie LE tylko Stardoll TV ;-D Zapraszam na mój blog o Stardoll http://stardoll-aktualnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Podkolanówki i czarne kozaczki są nie dla ss! Szok! Dziwna ta kolekcja ale już kupiłam kilka ciuszków....;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzydkie, ale kupilam ta czarna bluzke z dlugim rekawem ;p

    OdpowiedzUsuń