2015/03/02

HOT or NOT

 shariSweet

_O_Emma_O_:
Na pierwszy rzut oka byłam pod wielkim wrażeniem. Do czasu... Do czasu, gdy zobaczyłam buty. Nie pasują mi w nich szare sznurówki oraz brązowy obcas. Reszta genialna. HOT z minusem.

nataliaszelc01:
Stylizacja spodobała mi się, ale mam co do niej kilka uwag. Pomysłowe wykorzystanie paska, ale tutaj nie całkiem dobrze się to prezentuje, raczej bym go wymieniła. Ogółem to bardzo podoba mi się Twój pomysł na wykorzystanie sukienki ze Stardesign. Po dłuższym zastanowieniu nie podobają mi się również buty, pewnie przez ten obcas. HOT.

natalcia1112:
Niby wszystko jest okej, ale mam wrażenie, że albo jest wszystkiego za mało albo za dużo. Widać, że dobierałaś wszystko pod kolor, ale nie do końca to do mnie przemawia. HOT/NOT.

Aneczka96:
Wszystko jest kolorystycznie bardzo ładnie dobrane, ale nie mogę przekonać się do tej spódnicy. Mimo to stylizacja jest bardzo ładna i im dłużej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba HOT/NOT.

Tori121

_O_Emma_O_:
Stylizacja mi się nie podoba. Nie jest dobrana kolorystycznie, każdy kolor z innej beczki. NOT.

nataliaszelc01:
Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się połączenie sweterka z tymi spodniami. Moja uwaga to okulary, które powinny być troszkę wyżej, ponieważ teraz nie prezentują się najlepiej. Ogółem to stylizacja jest dość zwyczajna, składa się jedynie z trzech elementów. HOT/NOT.

natalcia1112:
Troszkę za mało elementów. Zdjęłabym okulary, zniżyła kurtkę, czy cokolwiek to jest oraz dodała jakąś czapeczkę pod kolor. HOT/NOT.

Aneczka96:
Dzięki temu, że wszystko dobrane jest w stonowanych barwach na pierwszy rzut oka stylizacja jest w miarę spójna, jednak po głębszej analizie mam wrażenie, że niezbyt się to wszystko do siebie klei. Schludnie, ale bardzo pospolicie. NOT.

dorota100

_O_Emma_O_:
Ta stylizacja nie wygląda zbyt dobrze. Żakiet i spodnie do siebie nie pasują. Nie wiem co tu robi ta ramoneska. Bransoletka jest zbyt elegancka. W ogóle pomieszanie z poplątaniem. NOT.

nataliaszelc01:
Jakoś nie specjalnie mi się podoba ta stylizacja, każdy element zupełnie z innej bajki. Ten żakiecik pasuje bardziej do eleganckich stylizacji, rockowa kurtka, buty i top nie prezentują się tutaj najlepiej. Nie podoba mi się. NOT.


natalcia1112:
Jedna kurtka wystarczyła by, na prawdę. Panuj duży chaos, nie do końca rozumiem dlaczego wybrałaś te buty. Wszystko źle dopasowane. NOT.

Aneczka96:
Wszystko na temat tej stylizacji powiedziały już moje poprzedniczki, a od siebie dodam tylko, że połączenie butów z spodniami w ten sposób wygląda naprawdę koszmarnie. NOT.

FunOpler

_O_Emma_O_:
Nie wiem co mam myśleć o tej stylizacji. Jakoś mi nie pasuje ten top-sukienka z twarzą. Reszta okey, nawet to razem wygląda. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Płaszcz, torebka, bluzka i szpilki świetnie do siebie pasują i podoba mi się to połączenie, ale czarna bluzka i spódnica to zupełnie zbędne tutaj elementy. Dodatkowo bardzo denerwuje mnie brak podszewki. HOT/NOT.

natalcia1112:
Obeszłaby się bez naszyjnika i torebki. Dodałabym tu jakąś czarną kopertówkę, albo coś na głowę. Sukienka idealnie pasuje do płaszcza. HOT/NOT.

Aneczka96:
Chyba najbardziej z tego wszystkiego do niczego nie pasuje mi ta tunika z twarzą dlatego, że wszystko oprócz niej jest eleganckie. I dzięki twarzy wraz z włosami wyglądasz na pijaną panią, która próbuje się jakoś zebrać z imprezy. HOT/NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: Szklanka9, Pollyzetka, Karool69, GlamSlodka, a za dwa tygodnie: DixieEmilusia, 888kamila, Boska-, polaraksa8.

12 komentarzy:

  1. FunOpler zdecydowanie wygrywa wszystko idealnie dopasowane i dobrze się ze sobą komponuje. Beżowy płaszcz + buty wyglądają bosko ! Miałabym uwagi co do tuniki jest dla mnie trochę już przestarzała ( każdy ją ma i w ogóle ... wiadomo o co chodzi :D ) ale jeśli chodzi o całość wygrywasz zdecydowanie !!! Ale _O_Emma_O_ też ma śliczny strój !! :> Lecz bardziej przekonuje mnie FunOpler
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ocenami się zgadzam. Pierwsza stylizacja jest zdecydowanie najlepsza.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zgadzam się z ostatnią oceną Funopler dostał zbyt niską ocenę według mnie. Jego stylizacja jest bardzo dopracowana noi oczywiście piękna. Mówicie, że jego twarz jest brzydka, ale może jemu się taka podoba.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. - shariSweet - moim zdaniem stylizacja jest poprostu znakomita, bardzo mi się podoba, panuje w niej wspaniałe połączenie kolorów czerni i mocnej, wyrazistej czerwieni co dodaje stylizacji charakteru i sprawia wrażenie nieco rockowej i szalonej, znakomicie dobrane dodatki świetnie się prezentują na tle reszty ubioru i są cudownym dopełnieniem, jedynym drobnym szczegółem, który bym może zmieniła są koturny, które zastąpiłabym butami w jednolitym czarnym kolorze, poza tym uważam, że outfit jest świetny
    - Tori121 - niezabardzo podoba mi się to połączenie kremowo-popielatowego swetra ze tymi spodniami, zastąpiłabym go raczej czymś bardziej złożonym z paru części ubioru, aby stylizacja nie wyglądała na zbyt pustą, rówież uważam, że okulary zdecydowanie zostały zbyt nisko nałożone i trochę dziwnie to wygląda, ogólnie sądzę, że outfit nie należy jednak do zbyt udanych
    - dorota100 - tutaj niby kolorystycznie wszystko do siebie pasuje, ale niestety nie wszystkie części ubioru są zachowane w jednakowym stylu i totalnie do siebie nie pasują, według mnie kompletnie niepotrzebne jest założenie do czarnego, eleganckiego żakietu luźnej i rockowej ramoneski oraz tych jasnych spodni, uważam, że jest to kompletnie nieudane zestawienie, a stylizacja jest totalnie przekombinowana
    - FunOpler - stylizacja bardzo ciekawa, panuje w niej świetna delikatna kolorystyka idealnie kontrastująca z mocną czernią, lecz chyba zmieniłabym torebkę na nieco inną może czarną lub schowałabym ją pod sweter i może zastąpiłabym tą tunikę czy sukienkę na jakąś w miarę jednolitą i może bardziej elegancką, ale ogólnie uważam, że stylizacja jest udana

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. shariSweet - Hot! *o*

    Tori121- Not! O.o

    dorota100- Not ale masz styl więc działaj :D

    FunOpler- Hot z minusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. FunOpler najlepiej wypadła, oczywiście według mnie. W jej stylizacji wszystko jest przemyślane i starannie dobrane
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorąc pod uwagę tylko strój Tori121 podoba mi się najbardziej. Stonowane kolory, nie wyróżnia się. To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje w tym poście są dla bardzo ładne ;)
    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie wszystkie mi się podobają :)
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ocenami się zgodzam. Są prawidłowe. Prawie wszystkie stylizacje mi się podobają
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń