2015/03/10

Komentator tygodnia

Komentatorem tygodnia zostaje:


Wygrywasz 50 sd oraz zdjęcie swoje lalki wraz z linkiem do Apartamentu w pasku bocznym na tydzień. 

Wyróżnienie w wysokości 15 sd wygrywa: karo45623Love1.

Gratulacje :) Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie 24 h, inaczej przepadną.


PS. Jutro dodam wyniki Czytelnika miesiąca. Jeśli chodzi o konkurs partnerski na makijaż, cały czas czekam na decyzję właścicielki drugiego bloga, gdyż ja swoje wyniki mam już gotowe, a z nią od pewnego czasu nie ma kontaktu. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości, wkrótce wszystko zostanie naprostowane.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję, doczekała się, te 50 sd na pewno się jej przyda :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. oo wielkie gratulacje i miłego używania ! :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję :) nie spodziewałam się wyróżnienia. Jestem mile zaskoczona!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i gratuluje wyróżnionej ;) W końcu się doczekałam <3

    malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! !!! :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń