2015/02/16

LOOKBOOK - Pretty n' Love


Cześć wszystkim. Zauważyłyśmy, że polubiliście nasze lookbooki, więc mamy nadzieję, iż będzie ich coraz więcej i będą zjawiać się częściej. Tym razem jak zwykle, przedstawimy nasze must have oraz stylizacje z najnowszej kolekcji Pretty n' Love.


Kolekcja jest utrzymana w pastelach oraz dziewczęcych printach, co jest charakterystyczną cechą tego sklepu. Chociaż owa dostawa nie jest superowa, lecz wybrałyśmy 13 artykułów wartych uwagi. Jednoznacznie do najbardziej udanych rzeczy zaliczamy światłe dżinsy i oversizową narzutę, a także rzeczy za sm. Za fioletową kwotę możemy nabyć naprawdę ciekawe ubranka. 

Polecamy:


Stylizacje:

od Kaja1706

1. Spodnie - Pretty n' Love, Okulaty - Killah, Top - Bonjour Bizou, Kapelusz - Decades, Płaszcz - Pretty n' Love,
 Buty - Killah
2. Spódnica - Pretty n' Love, Marynarka - Killah, Top - It Girls, Torebka - Callie's Picks, Buty - Nelly.com


od Sweet0Monisia

1. Narzutka - Pretty n' Love, Koszula - Diesel, Spodnie - Denim & Supply Ralph Lauren, Buty - Nelly.com,
 Torba - Saint Laurent
2. Spodnie - Pretty n' Love, Koszula - It Girls, Kurtka - The Jet Set, Buty - Nelly.com, Torba - Royalty


od Weronikao99

1. Bluzka - Pretty n' Love, Torba - Chanel, Spódnica - Young Hollywood, Bransoletka - Dior, 
Buty - Pretty n' Love
2. Torebka - Pretty n' Love, Spodnie - Bonjour Bizou, Buty - Pretty n' Love, Marynarka - Dior, 
Top - Rio


od dora_dorka
1. Bluzka - Pretty n' Love, Spódnica - It Girls, Torba - Chanel, Pasek - Callie's Picks, Buty - Apres Ski, Naszyjnik - PPQ, Kolczyk - Voile
2. Spodnie - Pretty n' Love, Sweter - Denim & Supply Ralph Lauren, Kurtka - StarDesing,
 Podszewka (sukienka) - Bonjour Bizou, Torebka - It Girls, Buty - Special Offer, Naszyjnki - PPQ
3. Spodnie - Pretty n' Love, Narzutka - Pretty n' Love, Torebka - Pretty n' Love, Buty - MSW 14, 
Naszyjnik - Epiphany, Bluzka - Basics
4. Spodenki - Pretty n' Love, Kurtka - Rio, Bluzka - Basics, Buty - Facebook, Torba 1 - Nelly.com, Torba 2 - It Girls, Okulary - Wild Candy


Już zrobiliście zakupy? Jakie jeszcze rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

17 komentarzy:

  1. Super stylizacje :) Ja nie jestem jeszcze pewna czy coś kupić
    Nathalia1255

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupię kilka rzeczy, ale dopiero po uzbieraniu większej ilości sd. Jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej podobają mi się 3, 4, 5. Reszta stylizacji w ogóle mi się nie podoba. Druga stylizacja najbardziej mi się nie podoba. Uważam, że źle są dobrane ubrania i w ogóle kolory. Zaś resztą ujdzie w tłumie. Tak jak napisałam 3, 4, 5 są najlepsze.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje świetne. Jeszcze nic nie kupiłam ale uważam trzeba kupić białą narzutę, tą narzutę z jakby wełny, żółtą spódnicę i jeansy. Fajnie wyglądają te ubrania i na pewno się przydadzą.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre ciuszki są naprawdę fajne i ciekawe. Zamierzam kupić kilka z nich, bo na pewno się przydadzą do stworzenia jakiejś fajnej stylizacji.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze kilka fajnych ciuszków które nie teraz ale za jakiś czas znajdą się w mojej szafie :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacje ładne same ubrania ładne xD
    margolka67lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są świetne. Najbardziej spodobała mi się stylizacja od Sweet0Monisia, ta pierwsza. Teraz czekam na strasznie przez wszystkich oczekiwane LE, w ten dzień doładuję ss. Na pewno zakupię tą beżową narzutę, jeansy i fiołkowy cropp top w ciapki.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, ciuchy bardzo ładne , może coś kupie ;)
    Bardzo spodobały mi się stylizacje Sweet0Monisia są w moim guście, idealnie dopasowane kolory wszystko ze sobą gra ! ;)
    Nie podobają mi się ostatnie stylizacje , są takie nijakie .
    ----------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje ładne :) a szczególnie od dora_dorka
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje prześliczne i oczywiście bardzo dziewczęce.Mój faworyt z najnowszej dostawy pretty n' love tą są dżinsy z wysokim stanem! :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje mnie urzekły :) Bardzo dziewczęce i delikatne czyli w moim stylu :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje mi sie podobają, no może z wyjątkiem dwóch ostatnich. Ciuszki z tej dostawy są bardzo ładne, dziewczęce i zachowują styl Pretty'n Love. Jeszcze nic z niej nie kupiłam, ale mam już kilka rzeczy na oku. Nie śpieszno mi z ich zakupem, ponieważ zbyt szybko nie znikną z Plazy.
    Najbardziej podobają mi się stylizacje od Weroniki i Dory_dorki :) Pewnie coś z nich zgapię. :D

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  13. jest kilka błędów językowych, a kwota nie może być fioletowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plus stylizacje trochę na siłę zrobione

      Usuń
  14. Dwie ostatnie stylizacje dora_dorka sa przepiekne. Przekonalas mnie do tych luznych spodni. Stylizacja z nimi wyglada cudownie i sprawila, ze wrecz sie w nich zakochalam. Musze je miec :3 reszta outfitow nie jest zla, jednak chyba powinna byc na lepszym poziomie, by pojawic sie w lookbook'u, szczegolnie te od Kaja1706.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze zrobiony post :) Wszystko jest przejrzyste i czytelne. Świetny wybór, jeśli chodzi o ciuszki. Najbardziej spodobały mi się stylizacje Sweet0Monisia :* Są bardzo ciekawe, zwłaszcza ta z parką z JetSet. Pozdrawiam :> Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mi się podobają pierwsza stylizacja od Sweet0Monisia, obie stylizacje od Weronikao99 i duga stylizacja od dora_dorka. Może wszystkie te outfity nie są za bardzo w moim stylu, ale i tak najbardziej przypadły mi do gustu z wymienionych powyżej. W każdej z osobna jest coś co ją wyróżnia, gdyż prezentują one różne style i w każdej panuje świetna kolorystyka. Idelanie zostały w nich dobrane do siebie wszystkie ubrania oraz dodatki, które idealnie do siebie pasują pod względem kolorystyczym jak i estetycznym.
    Ja narazie jeszcze nic nie zakupiłam z tej nowej kolekcji Pretty'n Love, ale zamierzam zainwestować w sweter inspirowany Chloe, delikatną, szydełkową sukienkę, jasny swterek zdobiony kwiatami oraz może różową kopertówkę. Może skuszę się również na komplet za sm.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń