2015/02/14

Walentynkowe trendy, czyli czerwień, pastele i koronki


Walentynki nie są obchodzone przez wszystkich, jednak jeśli już się je obchodzi, trzeba to zrobić w każdym wymiarze. Warto w ten dzień ubrać się wyjątkowo, czyli tak, aby kreacja pozostała w pamięci kochanej osoby. Oczywiście nie stroimy się tylko dla naszej "walentynki", ale także dla siebie. Jeśli podobamy się sobie i dobrze czujemy się we własnej skórze, automatycznie wzrasta pewność siebie. W ten dzień warto o to zadbać w szczególności. 
Dzisiaj przedstawię Wam jak najlepiej ubrać się w tegoroczne Walentynki, jednakże te trendy są raczej uniwersalne i myślę, że za rok także będzie można z nich skorzystać bez problemu. 
Pierwszym trendem jest czerwień - moim zdaniem sztandarowy kolor tego święta. Czerwień odpowiednio dobrana, niemal w każdym przypadku wyzwala seksapil. Jeśli chcesz czuć się kobieco, chcesz kusić i wabić, ten kolor jest jak najbardziej wskazany. Obok zaprezentowałam przykładowy zestaw ubrań. Zapewne nikt nie posiada identycznych części garderoby, ale myślę, że warto się tym zainspirować - zarówno w życiu realnym jak i na Stardoll. Śliczna, czerwona sukienka w połączeniu z czernią i złotem daje niesamowity efekt. To gwarantowane.
Innym wyjściem z sytuacji, dla nieco młodszych są pastelowe barwy i koronkowe elementy. Tutaj także można wyzwolić kobiecość, jednak w nieco innej - dziewczęcej i delikatnej - wersji. Myślę, że to także dobry pomysł na walentynkową stylizację. Mogą z niej skorzystać trochę mniej odważne osoby lub te, które wolą po prostu spokojniejsze kolory. 
Obok zaprezentowałam zestaw, który łączy te dwa trendy - pastelowe barwy i koronki. Na Stardoll także możemy stworzyć coś, co będzie dawało taki efekt. W wielu sklepach znajdziemy ubrania spełniające te warunki, jednak myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie Pretty n' Love. 







1. Naszynik – Chanel | płaszcz – Film Theory | bluzka – Subcouture | spódnica – Antidote | torebka – Callie’s Picks | buty – Velvet Orchid
2. Opaska – Chanel | płaszcz – Chanel | bluzka – Callie’s Picks | spódnica (sukienka) – Bonjour Bizou | pasek – Special Offer | torebka – Voile | buty – Young Hollywood

10 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje,jednakże pierwsza bardziej mi się podoba :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja mnie urzekła :) Bardzo pasuje do tych włosów :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę piękną doll, w wszystkim jej pasuje. Mam podobną sukienkę jak z pierwszego zdjęcia. Bardziej spodobała mi się druga stylizacja, oczywiście obie są piękne. Spodobało mi się w niej połączenie złotych dodatków. Kokarda na włosach cudnie tam pasuje, dodaje stylizacji dziewczęcości. Jeżeli chodzi o pierwszą stylizację nie podoba mi się to, że połączyłaś wzór ze wzorem. Serca z .. z .. nie mam pojęcia czym. Reszta jest w porządku. Nawet płaszcz idealnie pasuje do koloru ust.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje stylizacje jak zawsze idelane :). Bardzo mi się podoba również twoja doll, bo we wszytkim świetnie wygląda :) Walentynkowe outfity są poprostu świetne. Uwielbiam połączenie czerni ze złotem, a jeśli do tego jeszcze dojdzie czerwień, tak jak w tym przypadku płaszczyk czy walentynkowe akcenty na spódnicy, to już wogóle całość wygląda znakomicie. Bardzo mi się podoba takie zestawienie ze sobą kolorów. Idelanie dobrane dodatki zarówno w jednej jak i w drugiej stylizacji. To połączenie koronek z pastelowymi odcieniami również jest bardzo ciekawe, ale także bardzo urocze. Bo koronki, a zwłaszca te białe mają to do siebie, że są bardzo skromne i delikatne nie ważne co by się do tego ubrało. Ta druga stylizacja może nie jest zachowana w takim walentynkowym klimacie jak pierwsza, ale również mi się podoba i z chęcią wykorzystałabym je na swojej doll niezależnie od okazji.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Z realnych propozycji pierwsza jest cudowna. Mocna i kobieca. Druga kojarzy mi się z amiszami ;-; Ze stardollowych outfitów bardzo spodobał mi się pierwszy, idealny na walentynki. Jak patrzę na tą stylizację, to żałuję, że nie kupiłam tego naszyjnika z Chanel. Drugi outfit jest ładny, jednak w żaden sposób nie kojarzy mi się z walentynkami. Jest taki po prostu dziewczęcy, mimo to nie ma w nim nawet odrobiny romantyczności.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc obie stylizacje wyglądają nieźle. Pierwsza jednak bardziej kojarzy się z Walentynkami. Jest bardzo kobieca. Piękne połączenie wszystkiego. Bosko. Druga też jest ładna, ale jednak nie nawiązuje ona do święta. W ogóle.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stylizacje. Z realnych strojów o wiele bardziej podoba mi się zestaw 1.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacia pierwsza bardziej nawiązuję do walentynek . Ale muszę sobie kupic spudniczkę z drugiej stylizacji ! :)
    --------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń