2015/02/14

Makijaż na Walentynki - wersja na wieczór

Widziałyście już jedną propozycję makijażową z mojej strony, teraz czas na drugą! Ta jest zdecydowanie mocniejsza i nadaje się raczej na wieczorne wyjście. No chyba, że taki mocniejszy look preferujecie także na codzień. W wersji ze słabiej zaakcentowanymi ustami świetnie sprawdzi się w mniej rockowych stylizacjach, ponieważ oczy mają w sobie coś z klasycznego smokey eye.

1. Naszą podstawą jest szary cień. Ja użyłam ciemnego odcienia z Sephory i nałozyłam go od zewnętrznego kącika do połowy powieki.
2. Tak zaaplikowany szary wzmocniłam dwoma pociągnięciami czarnego.
3. Aby nadać makijażowi nieco koloru i nawiązać do okazji, na jaką został stworzony, zdecydowałam się na użycie cienia do oczu w kolorze velvet red. Nałożyłam go na prawie całą powiekę ruchomą. Następnie złagodziłam nieco wewnętrzny kącik przez dodanie różowego kosmetyku, zbliżonego do koloru karnacji mojej doll.
4. Ostatnim krokiem było podkreślenie linii rzęs dolnej powieki kredką do oczu w kolorze orchid purple oraz wytuszowanie górnych rzęs.


Makijaż uzupełniłam silnie pomalowanymi ustami. Aby uzyskać ten kolor nałożyłam dwie szminki: najpierw czarną, a dopiero na tak przygotowane usta muty rubid.

9 komentarzy:

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż uważam za udany,ale bardziej mi się podoba wersja na dzień :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny makijaż na każda okazje :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest świetny, jak na tą okazję. Fajnie, że dajecie instrukcję jak go wykonać, bo na innych blogach nie zawsze jest.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyrazisty makijaż idelany na walentynkowy wieczór. Bardzo mi się spodobał pomysł połączenia dwóch szminek, bo efekt końcowy wyszedł poprostu fenomenalny :D Ten karminowy odcień ust jest poprostu przepiękny i bardzo zmysłowy. Ja zabardzo nie umiem tak perfekcyjnie wykonać makijażu oczu na stardoll i nie mam też na niego fajnych pomysłów, ale dzięki takim atykułom jak ten jest mi prościej to zrobić. Napewno skorzystam z niego gdy będę chciała go wykonać na sojej doll. Może nie urzyję dokładnie takich kolorów jak tutaj, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie równie udany.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i pasujący na tę okazję makijaż.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ten makijaż jest cudowny ♥ Podoba mi się taka wersja kolorystyczna baaardzo bardzo. Oczy pomalowane są świetnie. Dobrze, że policzki tylko delikatnie podkreśliłaś, gdyż w takiej wersji świetnie komponują się z mocnymi ustami.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż to cudo ! Ta kolorystyka... Wszystko ze sobą pięknie się komponuje.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż. O wiele bardziej podoba mi się ta wersja niż na dzień.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń