2015/02/20

Pod lupą: Bazaarowe perełki

Cześć!


Dzisiaj wpis nie o konkretnej rzeczy, ale o tym jak szukać i co można znaleźć na StarBazaarze. Do napisania tego posta zainspirowało mnie wydarzenie z zeszłego tygodnia. W niedzielę użytkowniczka ZielonyPotworek urządziła wyprzedaż jakiej dawno nie było i długo nie będzie. Stwierdziła, że kończy swoją przygodę ze stroną i postanowiła za półdarmo oddać cenne ciuszki innym!
 Co to były za emocje! Wyobraźcie sobie większość stardollowych perełek (98% wartościowe kolekcje Tribute) jakie kiedykolwiek pojawiły się na Stardoll w cenach 2-10sd. Marzenie? Chanel, Versace, Moschino, Sonia Rykiel, DVF, Versus Versace, Jean Paul Gaultier, Givenchy, Yves Saint Laurent, Gucci, Dior, Cavalli, Lanvin, D&G, Valentino, Alice + Olivia, Anna Sui, Frankie Morello, Louboutin, Nicholas Kirkwood, Giambattista Valli, Fendi, Zuhair Murad, Tommy Hilfiger, Stardoll and the City, Subcouture, a nawet kilka perełek z pierwszej (!) kolekcji DKNY, Strike a Pose i więcej można było kupić w śmiesznie niskich cenach. Każda rzecz znikała w dosłownie sekundy! Buty, spodnie, sukienki, bluzki, kurtki, dodatki, gdyby nie limit 5 rzeczy, które można kupić z jednego konta moja szafa pękałaby teraz w szwach! Przycisk odśwież męczyłam przez całe 2 godziny trwania rozsprzedaży. W celu uwiarygodnienia dodaję kilka zdjęć, które udało mi się uchwycić :)






 Jednak jak napisałam wcześniej, takie wyprzedaże zdarzają się bardzo rzadko, prawie nigdy, więc jak znaleźć wartościową rzecz za niskie pieniądze? Odpowiedzią jest cierpliwość i szczęście. Gdy mam wolną chwilę, otwieram Starbazaar, zaznaczam np. wyszukiwanie sukienek, zakres cenowy od 10 do 50sd i szukam, często przejrzę kilkadziesiąt stron zanim coś znajdę, o ile w ogóle uda się, ale czasem trafia się perełka np. sukienka Sonii Rykiel za 27sd którą trudno normalnie znaleźć poniżej 200-250sd podobnie było z miętową sukienką DVF. Szukając tylko po kolorze żółtym znalazłam spodenki Moschino za 10sd, a szukając tylko po marce DVF, srebrną sukienkę za 39sd. Ja akurat poluję głownie na kolekcje Tribute, ale wartościowe ciuszki pochodzą ze wszystkich sklepów. Na moim przykładzie widać, iż można znaleźć super ciuch niewielkim nakładem złotej waluty. W ten sposób nasz Doll jest stylowa, a konto nabiera wartości.


  
Polujecie na perełki? Macie swoje sposoby? Udało Wam się znaleźć cenny ciuszek za małe pieniądze? Któraś z Was brała udział w tej wielkiej wyprzedaży? Pochwalcie się!


28 komentarzy:

  1. Ja na razie nie znalazłam nic ciekawego w małej cenie.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie trafiłaś na wysprzedaż, takie perełki za takie ceny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Podobają mi się sukienki ;) WARTO .
      ---------------
      paulalol121

      Usuń
  4. O jeju, zazdroszczę :) Ja niestety nie mam takie szczęścia ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  5. ja upolowalam kilka perelek za groszowe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja upolowalam kilka perelek za groszowe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj upolowałam śliczny, beżowy płaszcz za 16$ i błyszczącą torebkę za 36$ z Channel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję :) super jest świadomość, że można coś super upolować za grosze, gdy normalnie trzeba za to zapłacić 10 razy więcej, taka rzecz cieszy podwójnie :)

      Usuń
  8. Aaaaaaaaaa....jak mogłaś XD te ceny aż bolą. Ja raz znalazłam cenną czerwoną koszulę z bb za 10sd :). Czasem zdarz mi się kupić coś tanio.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze jest to, że te rzeczy znikały tak szybko, że nie zdążyło się ich kupić, mnie udało się kupić tylko kilka rzeczy, np. ktoś mi sprzątnął sprzed nosa sukienkę Sonii Rykiel (tą bez ramion, z nadrukowaną dużą twarzą i włosami za 8sd!), kilka cenności z 1 kolekcji DKNY, 2 kolekcję SAP.

      Usuń
    2. Jasne,rozumiem. A wg. to nie wiedziałam,że istnieje jakiś limit dotyczący kupna ubrań XD.
      kreda2

      Usuń
    3. od jednego sprzedawcy w ciągu jednego dnia można kupić tylko 5 rzeczy ;)

      Usuń
  9. to czemu nie napisałaś na blogu kiedy trwała ta wyprzedaż? -.- dziękuję bardzo za informacje po fakcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo przez czas trwania wyprzedaży nikt przez kilka sekund nie odklejał się od jej Bazaarku, zresztą wyprzedaż trwała krótko. Uwrażliwiam tylko, że takie akcje się zdarzają i trzeba czasem śledzić Bazaar bo można za grosze trafić na perełki.

      Usuń
    2. a zaprezentowane poniżej rzeczy w tym np. Sonia Rykiel za 27sd zostały kupione w zwyczajny dzień, na Bazarze, po prostu przeszukując setki stron.

      Usuń
    3. nie tlumacz sie ,, wiadomo ze nikt nie wyprzedaje wszystkiego przez kilka godzin.. trzeba było byc uwazniejszym a nie spinać sie po fakcie :)
      QueenRoyal.

      Usuń
  10. Aż żałuję,że nic o tej wyprzedaży nie wiedziałam!Tak piękne i cenne rzeczy :( Super post,ale humor mi trochę popsuliście (ale nie w złym sensie) :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie wiedziałam o wyprzedaży :c Czasem udaje mi się znaleźć cenny ciuszek naprawdę tanio. Kilka razy upolowałam LE w cenach o ponad połowę niższych niż początkowe, dużo można na tym zyskać. Ostatnio znalazłam dość tanie buty Soni Rykiel Tribute czy sukienkę Chloe.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze mnie takie coś omija, żal i ból, patrzeć na takie perełki za grosze :< tak w ogóle, to skąd dowiedziałas się o tej akcji? :D
    Jeżeli o mnie chodzi, to chyba mogę się nazwac bazaarowym maniakiem, uwielbiam szperać godzinami w poszukiwaniu perełek, a gdy sie coś trafi- to jest dopiero szczęście :D mam tak od jakiegoś czasu, pierwsza rzeczą którą robię zaraz po zasileniu konta sd, to oczywiście wybranie się na poszukiwanie bazaarowych skarbów. ostatnio chrapkę mam głównie na metki, czyli tribute, ale często tez nietypowe ciuchy, które rzadko się widuje na sd. moją nową miłością, a za razem mega okazją jest bluzka soni rykiel kupiona za 39sd, która była mega zaskoczeniem i całkowitym przypadkiem, bo chciałam znaleźć jakieś rózowe buty pasujące do stylizacji i pierwszą rzeczą po kliknięciu "szukaj", która mi się okazała, była własnie ona- http://pl.tinypic.com/view.php?pic=eq6mg8&s=8#.VOd5s_mG_EQ
    ogólni to bazaar jest tematem o którym mogłabym gadać godzinami :p zrobiłabym jeszcze jakąś sklejkę moich wyłapanych okazji, albo mogłabym opowiedziec o swoich bazaarowych failach, ale w sumie kogo to obchodzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę bratnia dusza :D mam dokładnie jak ty! jak się zagłębię w Bazaar to już po mnie ;)
      o akcji dowiedziałam się w ten sposób, iż użytkowniczka zareklamowała się w reklamach, które pojawiają się na dole. No i baaardzo ci się udało z bluzeczką Sonii Rykiel :D ja poluję na tą pomarańczową, ale póki co nie widziałam jej za mniej niż 120sd. I również (kolejna wspólna cecha) lubię kupować niszowe ciuszki, które rzadko się spotyka na Bazaarze, często są to rzeczy typu inspired b, może nie są one często najtańsze, ale mają coś w sobie np. http://www.bankfotek.pl/image/1860359 no i odkrywam dzięki temu nowych projektantów, których nie znałam ;)

      Usuń
  13. ooo czesto trafiam na takie okazje *-* kocham je i mam juz duzo rzeczy z tego *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh szkoda, że akurat nie trafiłam na tę okazje a kupiłabym chyba wszystko :D
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  15. PROMOCJA NA STARDOLARY: http://stardollpolska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zazrdoszczę trafienia na tego typu wyprzedaż :) sama bym chciała kiedyś trafić na taką, a na pewno bym zakupiła wtedy mnóstwo rzeczy. Osobiście uwielbiam szukać i szperać w bazarku w poszukiwaniu moich perełek, które bardzo bym chciała posiadać w swojej szafie. Miałam kiedyś jeden taki przypadek, że szukałam jakiś czarnych butów i natrafiłam się na czarne platformy Sonia Rykiel Tribute, za które dałam tylko 4sd ! I byłam bardzo szczęśliwa z tego powodu, gdyż była to właśnie również jedna z moich upragnionych rzeczy. Często właśnie kupuję na bazarku, gdy natrafi mi się jakaś ciekawa rzecz na za niewiele stardolarów. Mam nadzieję, że przy dalszych poszukiwaniach również uda mi się natrafić na jakieś ciekawe artykuły w takich cenach.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile ja bym dała żeby tak wartościowe rzeczy upolować w tak niskiej cenie. Niestety nigdy nie załapałam się na taką ofertę :/ Gratuluję i zazdroszczę wszystkim,którzy kiedyś załapali się na, taką okazję :)
    modelka686

    OdpowiedzUsuń