2015/02/25

Callie's Picks No. 35

Chociaż wiele osób sądziło, że CP będziemy mogli już oglądać tylko w wersji 'Decor', to jednak pojawiła się pierwotna wersja sklepu, a więc ta z ubraniami i dodatkami. Dzisiejsza kolekcja obfituje w artykuły w stylu militarnym. Mamy do dyspozycji dwa piętra, a ceny wahają się od 6, do 20 sd oraz od 50, do 80 sm. Wśród zwykłych, mało wartych rzeczy, znajdziemy kilka pochodzących z Tributów, głównie Valentino, czy Gucci. Uważam, że to jedna z lepszych dostaw. Na razie kupiłam tylko spodnie z drugiego manekina, które nie dość, że całkiem fajnie się prezentują, to kosztują 50 sm. Poza tym spodobało mi się kilka topów.
A Wy widzicie coś dla siebie?




16 komentarzy:

  1. Które ubrania z Tributów? Bo miałam przerwe ze stardoll i nie bardz sie orientuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty z ostatniego manekina pochodzą z Alice + Olivia Tribute, platformy z ostatniego na pierwszym piętrze, top z czwartego, torebka z piątego i żakiet z szóstego manekina na drugim są Valentino, kozaki z drugiego manekina na drugim są z Gucci ;) Pewnie coś pominęłam, więc najwyżej jeszcze dopiszę ;)

      Usuń
    2. Jeszcze dodam- buty z pierwszego manekina, 1 piętro- DVF holiday Tribute, spodnie z czwartego manekina 2 piętro- YSL Tribute, ten sam manekin- opaska z Frankie Morello. Spodnie z szóstego manekina 2 piętro- Elle. Pet-a-porter sukienka i buty trzeci manekin 1 piętro, bluzka ostatni manekin 2 piętro.
      olka_111

      Usuń
    3. Oraz spódniczka moro i kurtka brązowa dawniej z Bizou. ;)
      Szklanka9

      Usuń
  2. Raczej coś kupię ;)
    ----
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo rzeczy na które polowałam - ja również uważam tę kolekcję za jedną z najlepszych, jakie ukazały się w CP.Szczególnie cieszę się z narzutki z Mortal Kiss, której poszukiwała od dawna, ale nigdy nie natrafiłam na nią w "normalnej" cenie.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kilka naprawdę fajnych rzeczy, więc na pewno coś kupię. :)
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo fajnych rzeczy, mam nadzieję, że na kilka mi starczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kupiłam kilka rzeczy : spódnica moro, koszula z bizou, bluzka o kolorze zgnito zielonym, czarna torba. Jeszcze bardzo spodobały mi się buty Valentino i także marynarka Valentino.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam wszystkie rzeczy za sm, w tym kilka par tych cudownych spodni za sm. Zaopatrzyłam się też w oliwkową narzutkę, czarną oraz camo shopper bag i oliwkowe platformy. Muszę jeszcze kupić czarne platformy Valentino, gdyż widzę, że o nich zapomniałam :o
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne platformy od Valentino są prześwietne ;) podoba mi się też kilka innych rzeczy. Kolekcja może i na pierwszy rzut oka nie wygląda najlepiej, ale gdy poszperamy okazuje się, że jest wiele rzeczy wartych uwagi :) Na pewno kupię niejedną rzecz :D

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiscie bardzo sie podobaja podarte jeansy za 50 starmonet. Juz je kupilam ale nadal zastanawiam sie nad kupnem naszyjnika za 45 starmonet :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to jedna z lepszych kolekcji ! Mnie zauroczyły:
    -czarna apaszka za 55 sm,
    -spódnica z 1 manekina,
    -narzutka z 4 manekina,
    oraz
    - koszulka oversize z 5 manekina na 2 piętrze :D
    Coś czuję, że szykują się spore zakupy
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam spodnie z frędzlami, spódniczkę moro, brązową kurtkę, apaszkę za starmonety i jedną torebkę. W sumie dobrze, że ta dostawa się pojawiła, bo już miałam w bazarze jednej dziewczyny kupić spódniczkę za 130sd ;)
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja nie jest zabardzo w moim stylu, ale pomimo tego znalazłam coś dla siebie i planuję kupić top w kolorze khaki, czarną torbę (black sport satchel), jeansy z dziurami oraz ciemną bluzkę z długim rękawem za sm i może jeszcze czarne platformy od Valentino.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się według mnie również jest to jedna z najlepszych kolekcji Callies Pick lecz wolałabym aby już się skończyły tyle ubrań traci swoją wartość... Ale na pewno zakupię parę rzeczy no skoro jest okazja to czemu z niej nie skorzystać !
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń