2015/02/16

Dostawa do Evil Panda

Przed chwilą w sklepie Evil Panda pojawiła się nowa dostawa. Obejmuje ona całe piętro ubrań i dodatków. Najtańszą rzeczą jest harajuko facemask, która kosztuje 3 stardollary, za najdroższą różową kurtkę pokrytą ćwiekami zapłacić musimy 17 stardollarów. Pojawiły się także trzy rzeczy dostępne za starmonety: torba, bluzka i creepersy, z czego fanki tych butów na pewno będą zadowolone. Buty bez zniżki dla Royalty kosztują aż 160 starmonet.
Jak podoba Wam się dostawa? Wybierzecie się na zakupy?


15 komentarzy:

  1. Jak ktoś lubi tego typu ciuchy to na pewno ucieszy się z dostawy. Sama nie wiem czy coś kupię bo nie mój styl. Jedynie co wygląda dosyć fajnie to krótkie spodenki za 11sd nad kupnem których się zastanawiam.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. 160 starmonet to nie jest wcale tak dużo jak dla mnie. Osobiście nie przepadam za sklepem Evil Panda, gdyż uważam, że jest on dla osób lubiących anime, itd. To nie jest mój styl i większość tych rzeczy nie przypadła mi do gustu. Jednak kupię creepersy.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa jest świetna :D Obkupiłam się w 3/4 kolekcji. Najlepsze są spodnie z szelkami B) Gorąco je polecam B) B)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dostawa, może kupię kilka ubrań :)

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  5. kupie na pewno bluze z uszkami kotełka *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem ale jak dla mnie mogą być ale nic nie kupię :3
    margolka65lol

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawę uważam za średnią. Spodobało mi się kilka rzeczy np. zakolanówki czarne, jeansowa kamizelka i czarny sweterek za 15sd. Na pewno zakupię te zakolanówki, o których wspomniałam powyżej. Ceny nie są jakąś wielką przesadą, a kolekcja nie jest w bajecznym stylu jak ostatnio. Nie będę wydawać za wiele sd, ponieważ mam ochotę jeszcze na buty w kwiaty z tego samego sklepu z poprzedniej dostawy.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posługuję się tak zwaną fioletową walutą a w tym budżecie są tylko 3 rzeczy. Mam zamiar więc kupić creepersy i t-shirt

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawa jest zawsze w tym sklepie w tym samym stylu , nic nie zmienili od początku , mi spodobały się tylko 3 rzeczy czarne zakolanówki , koszula jeansowa i spodenki z szelkami :P
    -----------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo cieszę się z dostawy na pewno coś kupię :)
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za bardzo lubię ten sklep, ponieważ również uważam że jest to sklep dla otaku (nie jestem pewna XDD) i osób lubiących Japonię. Ta dostawa na prawdę mnie urzekła! Spodobało mi się w niej kilka rzeczy, które dodałam już do listy życzeń i w najbliższym czasie na pewno je zakupię. Najbardziej podoba mi się jeansowa kurteczka, czarny sweter, czarne zakolanówki, szorty z szelkami oraz creepersy. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że kosztują one tak mało! Od razu je zakupiłam, myślę, że przydadzą się do wielu stylizacji. :D

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie dostawa do evil panda!Na pewno coś kupię,bo już znalazłam perełki :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko będę miała sd to kupie na pewno sukienki bo są piękne i jeszcze kilka rzeczy :) Kolekcja na prawdę udana ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  14. Te creepersy wygladaja tak pieknie na wystawie... szkoda, ze na doll duzo gorzej. Mimo to kupie je, tak samo jak reszte rzeczy za starmonety z nowej dostawy. Poza tym spodobala mi sie biala sukienka spieta agrafkami, dzinsowa kamizelka, spodnie oraz szorty z szelkami. Dostawa idealnie wpasowuje sie w moje gusta.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostawa jest bardzo ciekawa, chodź może to nie jest do końca mój styl, ale i tak uważam, że znajduje się w niej parę rzeczy, które moim zdaniem są warte uwagi jak na przykład biała sukienka z agrafkami, wzorzyste legginsy, spodnie czy szorty z szelkami. Napewno zakupię kilka z tych rzeczy.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń