2015/02/26

Trendy: płaszcze

W sezonie jesień-zima bardzo modne były różnego rodzaju płaszcze szczególnie te oversizowe. Teraz powoli zaczynam już prezentować trendy, które będą dominować w nadchodzącym sezonie, wiosenno-letnim. I tak oto prezentuję Wam wspomniane już płaszcze. Nadal są modne! Jednak teraz wybieramy te w kształcie litery "A", najlepiej kończące się tuż przed kolanem. Jeśli chodzi o kolory, to wybór mamy ogromny, jednak najbezpieczniej jest postawić na pastele. Co zakładamy do płaszcza? Wszystko. Dosłownie. Spódnice, spodnie, sukienki  - wszystko o długości jaka Wam się zamarzy. Myślę, że ten trend jest bardzo dobry i - przede wszystkim - prosty. Każdy może stworzyć coś interesującego. Miłej zabawy!                                                                                   



11 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje!

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam plaszcze. Sama posiadam kilka. Najlepszy jest prosty welniany oversizowy plaszcz przed kolano. Idealnie pasuje do eleganckich stylizacji, jak i sportowych.
    Twoje outfity sa piekne. Szczegolnie pierwszy -cudo. Kocham ten plaszczyk z Subcouture :3

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że post pisałaś z chęcią, bo chociaż i krótko jednak czytając, poczułam twój wesoły nastrój. O stylizacjach nie wspomnę - piękne jak zawsze, ale przyznam, że pierwsza jest o wiele ładniejsza ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z toba oraz z komentarzami u gory :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię płaszcze ale w mojej szafie ich nie znajdziesz ;) Pierwsza stylizacja jest o wiele ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post a stylizacje niczego sobie :D
    Ja osobiście kocham płaszcze są świetne w wielu stylizacjach
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacje! piękna doll...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post i bardzo fajne stylizacje w 2 różnych stylach.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje genialne, osobiście bardziej podoba mi się 2 :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje stylizacje jak zawsze znakomite ♥. Bardzo mi się podoba połączenie barw, jakie zostało użyte do stworzenia powyższych outfitów. W obu wszystko fenomenalnie ze sobą współgra, dzięki perfekcyjnemu dobraniu dodatków do reszty ubrania. Całość znakomicie się prezentuje i z chęcią wypróbowałambym takie połączenia na mojej doll.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są naprawdę śliczne !!! Ja uwielbiam płaszcze zwłaszcza takie wielkie, które wręcz wiszą na Tobie ale wiadomo bez przesady bo co za dużo to nie zdrowo. ale osobiście mogłabym cały czas ubierać moją Dollkę w takich klimatach jakaś czapa, płaszcz spodnie i super buty to zdecydowanie moja ulubiona stylizacja ( z płaszczem oczywiście w tym sensie :D )
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń