2015/02/21

Oceny Apartamentów

pepsonminilove

Nie mogłam ocenić użytkowniczki, ponieważ pokój jaki wybrała jest zamknięty, a nie będę oceniać innego, gdyż może sobie tego nie życzyć.

Krytyczqa


Przeciętny pokój początkującej użytkowniczki, a po Twoim poziomie wdać, że niedawno stworzyłaś konto. Uważam jednak, że dobrze potrafiłaś dobrać kolor ścian do mebli, którymi powitali Cię Admini. Obok sofy znajdują się ozdobne pudełka, co też jest plusem, bo potrafiłaś je dopasować. Podoba mi się ten stos czasopism, ale postawiłabym je gdzieś na stoliku. Ogólnie rzecz biorąc - nie wiem, jak mam Cię ocenić, bo tak jak mówiłam - dopiero zaczynasz. Nie przejmuj się jeśli ocena Cię nie zadowoli. Zawsze możesz zgłosić się ponownie, gdy nabierzesz więcej doświadczenia :)
Moja ocena: 1,5/5

ElizabethMoonth

Tu również nie mogę ocenić innego pokoju. Jeśli zdecydujesz się otworzyć pokój, z którym się zgłosiłaś, daj znać.

gosiasopata1111


Nie wiem dlaczego panele leżą tylko na jednej części podłogi, to wygląda dość dziwnie. Widać, że jakąś koncepcję miałaś, ale chyba nie do końca została ona zrealizowana. Łóżko, dwie poduszki i okno są jak najbardziej w porządku, ale mogłaś ogarnąć trochę ten nieład panujący w pozostałej części pokoju. 
Moja ocena: 1/5

Zgadzacie się z ocenami? Co sądzicie o powyższych Apartamentach? 

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami, ale w drugim trochę bym ją podwyższyła,ze względu na pomysłową tablicę korkową.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Widać, że są to apartamenty osób zaczynających grę, ponieważ większość rzeczy w nich jest darmowa. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgadzam się z ocenami. Od razu widać, że to apartamenty osób które dopiero rozpoczynają grę, ale i tak poradziły sobie nie najgorzej;)

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Nuda,nuda i jeszcze raz nuda....Ale użytkowniczki dopiero zaczynają,więc trzymam kciuki,by były w przyszłości bardzo ładne pokoje :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Apartamenty są proste i panuje w nich chaos.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze , według mnie drugi pokój jest ładniejszy , panuje w nim duży chaos owszem , ale coś w się w nim dzieje nie jest taki nudny jak ten pierwszy ..
    ---
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba bym dała 0 i 1, albo 1 i 1.5 :) ten drugi ma ciekawą tablicę korkową, a pierwszy.. zero.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami :) Czy mogłabyś ocenić i mój apartament ?


    Malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc żaden mi się nie podoba ,no ale są to prawdopodobnie użytkowniczki ,które niedawno założyły konta.
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym dała drugiej dziewczynie 2/5, bo przynajmniej się coś w tym pokoju dzieje tak zwany "artystyczny nieład" i też trzeba brać pod uwagę to że dziewczyny mają niskie poziomy...Pozdrawiam was dziewczyny uwielbiam waszego bolga :D
    ~~
    Lilianasuper123

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można się zgłosić? Bo ja jestem chętna ;)
    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę!


    PROMOCJA NA STARDOLARY: http://stardollpolska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Apartamenty wyglądają kiepsko. Pierwsza użytkowniczka skoro dopiero zaczyna to właściwie normalne - musi nabrać wprawy,a suma sumarum uwzględniając poziom, to nie jest źle. Drugi apartament to totalny chaos. Zgadzam się z obiema ocenami.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 pokojowi dałabym 2 albo 3 ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  16. W pełni się zgadzam z Twoimi ocenami.2 pokój jest całkiem ładny,tylko faktycznie zbyt napaćkane.
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, chociaż pokojowi nr 1 dałabym 2 pkt., dopiero zaczyna, więc pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście zgadzam się z powyższymi ocenami w 100%. Uważam, że pomysły na projekty tych pokoi nie były zbyt dobrze przymyślane i brakuje im dobrego dopasowania mebli do dodatków oraz przydałoby by się w nich więcej jakiś spójnych i ciekawych kopmozycji. Natomiast wydaje mi się rónież, że właścicielka pierwszego apartamentu jeszcze nie rozkręciła się dość dobrze na stardoll, aby posiadać jakieś bogato udekorowane wnętrze, więc myślę, że za jakiś czas na pewno je ulepszy.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń