2015/02/15

Nowy Hot Buys

W Starplazie pojawił się dzisiaj kolejny ciuszek opatrzony metką hot buys. Jest to kurtka Couture Moto Jacket, która łączy w sobie złoto z delikatnym beżem i ecru. Znajdziemy ją w RIO, a aby znalazła się w naszej szafie musimy wydać 17 stardollarów (cena ze zniżką dla Royality - 15 sd). Pierwotna wersja pojawiła się na wybiegu u Balmaina w kolekcji wiosennej w 2012. roku.
Urzekły mnie frędzelki i delikatny błysk, ale raczej jej nie kupię, ponieważ nie sądzę, bym jej kiedykolwiek użyła w stylizacji.


16 komentarzy:

  1. Nie umiałabym jej użyć do jakiejkolwiek stylizacji..Nie podoba mi się jej fason ani kolor,więc jej nie kupię.

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny Hot Buys jest totalną porażką. Na ramionach jest kwadratowy, co mi się bardzo nie podoba. Jeszcze ten wzorek, za którym też nie zawsze przepadam. Nie dałabym rady zrobić z nim stylizacji. Cena jest zdecydowanie za wysoka. Na pewno nie kupię, nie spodobał mi się.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba i już kupiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze potrafisz wymyślić coś świetnego :) Jestem bardzo ciekawa, jak jej użyjesz.

      Usuń
  4. Kurtka jest cudownie wykonana, z dbałością o wręcz najmniejsze szczegóły. Ciekawy krój, kolor oraz niska cena zdecydowanie zachęcają do zakupu. Gdy ją zobaczyłam, to postanowiłam natychmiast ją kupić. Już jest moja.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest bardzo fajna. Jednak nie planuję jej kupić, ponieważ nie założyłabym jej.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest dla mnie kolejną porażką. W ogóle mi się nie podoba. Nie kupię jej.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie mój styl. Kwadratowa i taka "pełna wszystkiego". Nie kupiłabym.
    Anek112

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię jej, ponieważ myślę, że nie użyję jej do żadnej stylizacji

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno nie kupię, kurtka nie jest warta swojej ceny
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się niestety :(

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna i kupie ! bardzo mi sie podoba :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kurtka średnio się podoba. Jest troszkę zbyt 'westernowa' i dzieje się na niej zbyt dużo. Nie zakupię jej.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tą kurtkę to nie zbyt się nią zainteresował, ale gdy ją przymierzyłam to stwierdziłam, że bardzo fajnie by się komponowała w różnych stylowych outfitach. Urzekły mnie te bardzo ciekawie prezentujące się złote zdobienia oraz nieco kowbojskie wzory, które znakomicie wyglądają na delikatnym tle w odcieniach beżu i ecri. Te zwisające frędzelki na całej długości rękawów dodatkwo dodały okryciu niezwykłej różnorodności. Kurtka jest naprawdę świetnie wykonana i dopracowana pod każdym względem. Na pewno ją kupię, ponieważ jej cena również nie jest wysoka.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Także wątpię , że ją kupię, myślę ,że nie będzie mi pasowac do moich stylizacj , bo nie przypasuję do mojego gustu , wszystkie ciuchy będą wyglądały zupełnie inaczej, i może to wyglądac nieładnie
    ------------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń