2015/02/27

Kto wystylizował mnie lepiej? #3

Czołem wszystkim!
Dziś jest piątek i tak jak zapowiadałam zamiast stylizacji (które będę dodawała w sobotę) będę wstawiać posty z tego działu. Jak dobrze wiemy mieliście czas do czwartku by zagłosować na to, która ze stylizacji jest lepsza - moja czy Wikusii1477. Wyniki przedstawiają się następująco:

Gratuluje! Dodaj do swojej listy artykuły o łącznej sumie 20sd i poinformuj mnie w mojej Księdze (Tori121).

Niestety Preety.Julka nie przekazała mi swojej stylizacji dlatego dam swoje 3 propozycje na wykorzystanie dzisiejszej rzeczy. Otóż tym artykułem jest ta oto kamizelka:

Problem z jej wykorzystaniem ma użytkowniczka Daria_s400. Oto moje propozycje:


Przyznam, że sama miałam małe kłopoty z jej wykorzystaniem, jednak udało mi się po tych godzinnych wysiłkach stworzyć te 3 stylizacje. Uważam, że najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest łączenie tej kamizelki z kolorem: czarnym, ciemnozielonym, białym oraz srebrnym. 

_______________________________________________

Na następne starcie szykuje się Miss_joanna11 na przesłanie stylizacji masz czas do niedzieli godz. 17! Osobą którą stylizujesz jest - 888kamila (ciuszek)

Link do kolejki -> KLIK


11 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Bardzo fajne stylizacje.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wykorzystane podoba mi się najbardziej 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja, jednak trzeci outfit także jest ładny. Szkoda, że użytkowniczka nie oddała pracy. Ciekawiej jest jak się porównuje dwie prace różnych autorów :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są znakomite. W każdej z nich ta kamizelka w mocnym odcieniu zieleni zdobiona frędzlami świetnie się prezentuje i fenomenalnie została w nich wykorzystana. Również sodzę, że tego typu rzeczy i w takich odcieniach najlepiej współgrają właśnie z czernią, bielą oraz srebrem. Jest jest znakomite połączenie tych barw, które zawsze będzie dobrze ze sobą wyglądać.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje sa jak najbardziej ok, ale ja nie przepadam za czernią taką przesadną czernią tak więc Twoje propozycje nie przypadły mi do gustu ale gdyby zmienić spodnie w ostatniej stylizacji to było by mega. ( Jest to oczywiście moje zdanie mi osobiście bardziej pasuje biel, beż itp bo taką mam cerę ale każdy ma inny gust )
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podobaja twoje stylizacje :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowe stylizacje :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizację :) Mam pytanko kiedy będzie zaktualizowana kolejka ? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś postaram się ją zaktualizować ;D

    OdpowiedzUsuń