2015/02/28

Oceny Apartamentów

ossa12


Widać, że miałaś jakiś pomysł na urządzenie tego pokoju. Podoba mi się to, że użyłaś tu dużo starych darmówek i zwykłe rzeczy, które nie kosztują majątku. Z białych cegieł stworzyłaś fajną ściankę, a z podestów ciekawe schodki i miejsce na fotele. W oddali widać trzy inne pomieszczenie. Jedyne, co mi tu trochę nie pasuje to przenikający się glamour z minimalizmem oraz ta mega powiększona kanapa. Jest trochę za duża. Na Twoim miejscu bym ją pomniejszyła i trochę dookoła posprzątała,
Moja ocena: 2,5/5

15beatka153


Na pierwszy rzut oka pokój wygląda ciekawie. Podobają mi się pomieszczenia w "starym" stylu i tak też jest z tym apartamentem. Bardzo lubię to wnętrze i myślę, że takie meble do niego pasują. Nie podoba mi się ta półka z książkami, ponieważ jest jakby za duża i dziwnie wygląda przy suficie. Gdybyś ją zmniejszyła tak, aby kończyła się przy suficie na równi ze ścianą byłoby fajnie :)
Moja ocena: 3/5

Shaniqa14


Twoje wnętrze jest zdecydowanie najlepsze ze wszystkich, które dziś oceniłam. Mimo tego, że na pierwszym planie nie ma niczego, tylko sama podłoga - wcale nie jest tak pusto. Genialnie wykonałaś to oszklone pomieszczenie i tu ogromny plus za pomysł. W środku wszystko jest do siebie dopasowane i utrzymane w nowoczesnym stylu. Podoba mi się również widok za oknem, ale on akurat nie ma tu nic do rzeczy. Jedynym minusem w całym pokoju jest lampa znajdująca się na komodzie, ponieważ odbiega od stylu jaki wcześniej zastosowałaś. 
Moja ocena: 4,5/5

Co sądzicie o powyższych apartamentach? Który spodobał Wam się najbardziej? Zgadzacie się z moimi ocenami?

Jak widzicie oceniłam trzy, a nie dwa pokoje jak dotychczas i stwierdziłam, że od dziś w poście będę zamieszczała trzy oceny, a publikację będą odbywały się dwa razy w tygodniu ze względu na ogromną ilość zgłoszeń :)

>>KOLEJKA<<

14 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zielony pokój i nie zgadzam się z tym, że szafki są za wysokie. Jest coś takiego jak głębia :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocenię 3 pomieszczenie.Mam zastrzeżenia co do lampki (oczywiście) oraz do ustawienia rzeczy na regale w pomieszczeniu z tyłu.Zrezygnowałabym z tych par młodych a głowę w kapelutku ustawiła na ich miejsce.Zamieniłabym obraz na inny,ale ogólnie pokój mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy jest drugi pokój. Świetny klimat! Bardzo lubię biblioteki, do tego to czerwone drzewko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Najlepszy ostatni pokój, choć zmieniłabym trochę rzeczy. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie najlepszy jest drugi pokoj,mimo ze nie jest w moim stylu :)
    Chociaz trzeci rowniez jest ladny lecz zmienilabym kilka rzeczy :*
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci naj <3 zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie najlepiej wygląda pokój nr 2. Co prawda ta szafka z półkami na książki powinna być trochę mniejsza, jednak uważam, że ocena tego pokoju powinna być nieco wyższa.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się pokoje nr.1 oraz 3. Podziwiam ich właścicielki za dobre wyczucie stylu. W pokoju numer 2, możnaby było rozmieścić więcej mebli, a mniej dodatków i doszłoby do lepszego efektu. Jak zwykle, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem najlepsze pomieszczenia to nr3 i 2 :)
    Pozdrawiam Nutellaa00

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie najlepsze pomieszczenie jest pod nr. 2, to bardzo uspokajające i wyciszające. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. - Apartament ossa12 - sądzę, że za dużo było pomysłów na udekorowanie tego pomieszczenia i nie wiedziałaś jak je ciekawie połączyć, przez to w pokoju powstał chaos i jest w nim zbyt dużo niepotrzebnych przedmiotów. Znajdują się w nim artykuły kompletnie do siebie nie pasujące, które nie tworzą razem spójnej całości.
    - Apartament 15beatka153 - uważam, że jest to najlepszy z dzisiejszych pokoi. Panuje w nim bardzo ciekawe zestawienie barw. Nutka mocnej czerwieni znakomicie przełamuje stonowane odcienie zieleni i brązu, dzięki czemu pokój nabrał specyficznego nastroju i charakterystycznego klimatu. Wszystko do siebie jak najbardziej pasuje i co najważniejsze wszystkie meble, a także dobrane do nich dodatki są zachowane w jednakowym stylu. Uważam, że zasługuje on na wyższą ocenę w porównaniu do innych dzisiejszych pomieszczeń.
    - Apartament 15beatka153 - pomysł na jego stworzenie był bardzo dobry i ciekawy, lecz według mnie jest w nim zbyt pusto i brakuje w nim czegoś co by dodało pomieszczeniu własnego stylu. Bardzo mi się podoba to co do tej pory w nim powstało i jak najbardziej do siebie pasuje, ale wygląda trochę na niedokończony, ze względu na te puste miejsca z przodu.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Shaniqa14 zdecydowanie ma najlepszy apartament, wszystko jednolite, dobrane do siebie. Najładniejszy apartament jeszcze zza okna widać zimowy krajobraz co pasuje do tego wnętrza stwarza miły, przytulny klimat ale mogło by być jeszcze bardziej przytulnie gdybyś dodała więcej poduszek i kocy ale w porównaniu do innych apartamentów wypadłaś najlepiej !
    ossa12 też nieźle urządziła apartament co prawda jest tego trochę nawalone tu sypialnia, tu salon zdecydowanie za dużo tu tego !! mogłaś kupić dzielnik pokoju są one za sm w Suit Shopie i zamiast kombinować zrobić jeden czy dwa porządne pokoje !!
    A 15beatka153zrobiła taki typowy pokój widziałam go już dużo razy nie jest on oryginalny ale klimat jest ! To drzewo trochę mnie przeraża !!! Nie wiem jak Ty ale ja nie miałabym drzewa w pokoju ... Wszystko do siebie pasują ale czegoś w nim brakuje ... Ale nie jest źle ale mogło być lepiej !!
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  13. Apartamenty nie przypadły mi do gustu, nie mniej zgadzam się z ocenami w 100 %
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszym miejscu : 1,3 drugim ;2 :P

    OdpowiedzUsuń