2015/02/23

Nowa opcja

Admini wprowadzili małe ulepszenia. Po kliknięciu na Doll, na dole strony wyświetla się pasek z kilkoma ikonkami. Dzięki nim możemy łatwo przejść do salonu piękności, sprawdzić z jakich elementów składa się nasz strój (zniknęły za to metki przy ubraniach) oraz jednym kliknięciem przenieść je wszystkie do schowka, czy też zapisać lalkę w albumie (ta możliwość zniknęła już z prawego menu).


Podobnie jest w przypadku mebli i innych dekoracji. Za pomocą poniżej zaprezentowanych przycisków możemy przenieść wybraną rzecz do schowka, obrócić, zutylizować (ta opcja również zniknęła z prawego menu), a także sprawdzić gdzie i za ile kupiliśmy ten artykuł, czego do tej pory nie dało się zrobić.


Moim zdaniem fajnie, że Admini wprowadzają takie udogodnienia. Potrzeba nam tylko chwili, aby przyzwyczaić się do takiego stanu rzeczy i będziemy tego używać, jak gdyby było tak od zawsze.

EDIT: Inaczej wygląda też informacje o osiągnięciu kolejnego poziomu. Pośrodku pokazuje nam się ile sm/sd otrzymujemy, następnie co odblokowaliśmy, a na koniec co zyskamy zdobywając wyższy poziom.


Uważacie, że to przydatne?

25 komentarzy:

  1. Uważam ,że to udogodnienie jest świetne. Na pewno ułatwi dokoracje wnętrz i tworzenie stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięliby się za ulepszenie bazaru albo szafy, a nie jakieś nikomu niepotrzebne zmiany robią. Najpierw plaza, teraz to, pls

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne jest to,że wreszcie wiadomo coś się gdzie kupiło z dekoracji.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystna zmiana. Bardzo spodobała mi się opcja uzyskania informacji o danej rzeczy :)

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany wydają mi się tylko kosmetyczne i jakoś za wiele nie zmieniają. Pozytywną zmianą napewno jest ta przy osiąganiu kolejnego poziomu. Szkoda, że metki nie są już widoczne.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zmiana na pewno przyda się przy dekoracji apartamentu i tworzenie stylizacji. Uważam, że to przydatna zmiana:)

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zauważyłam, że Stardoll rezygnuje już z różu. Robi się bardziej poważny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy bardziej przydatne, trudno powiedzieć . Na pewno o wiele bardziej stardoll staje się miły dla oka .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się nie za bardzo podoba, no ale cuż. Nie poradzę nic ;)
    hejlev

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż cuż

      Usuń
  10. A ja nadal mam stare funkcje o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w najbliższym czasie i u Ciebie się to pojawi ;)

      Usuń
  11. Dziwne....U mnie się nic nie zmieniło....

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałem przez chwile nowe i zmieniło mi znowu na stare funkcje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, u mnie teraz też już jest tak jak wcześniej. No cóż, Admini ;)

      Usuń
  13. Ja również przez chwilę miałam to usprawnienie, lecz teraz znów się to zmieniło... Ale myślę, że niezbyt ułatwi mi to grę, bo według mnie jest to mało przydatne. Na pewno byłoby ułatwieniem przy tworzeniu stylizacji, ale cóż. :D

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również nic się nie zmieniło ;C. Szkoda,bo może to nie jest jakoś bardzo potrzebne,ale z pewnością ułatwiło by wiele spraw. :)
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po za tym,bardzo fajny design. Ktoś powyżej już napisał,że admini rezygnują z różu,a stawiają na poważne kolory. Mi się strasznie to podoba. :)
      modelka686

      Usuń
  15. Ejj , u mnie wgl nie ma zmian :O
    -----------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech! Były zmiany, były i nagle ich nie ma! Przez około 2 godziny miałam nowy wygląd, a teraz znowu stary, standardowy design :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne, ale u mnie nic sie nie zmienilo... Mysle jedank ze ta obcja zostala usunieta a ja nie zdazylam jej wyprobowac :(
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwne, ale u mnie nic sie nie zmienilo... Mysle jedank ze ta obcja zostala usunieta a ja nie zdazylam jej wyprobowac :(
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałem od poczatku xd Może i lepiej xd
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nie natrafiłam się na te zmiany, ale sądzę, że to dobrze, że wszystko zostało po staremu.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń