2015/02/14

Makijaż na Walentynki - wersja na dzień

Dzisiaj mamy święto Zakochanych! Ile z Was jest umówione na randki? Mam dla Was propozycję makijażu specjalnie na tę okazję. Możecie wypróbować go na swojej dollce... albo na sobie ;)
Postawiłam na bardzo dziewczęcy look, ponieważ uważam, że warto tego dnia pokazać się ukochanemu właśnie w takiej odsłonie.

1. Na początek w zewnętrznym kąciku oka położyłam kreskę cienia w kolorze indian red. Jak widzicie, schodzi ona bardzo leciutko w dół, tak że nad źrenicą kończy się nad linią rzęs.
2. Następnie sięgnęłam po cień melon madness. Jego kolor jest dosyć jasny i ładnie współgra z poprzednim, przydymionym nieco odcieniem, rozjaśniając go. Nałożyłam go na niemal całą powiekę ruchomą; delikatnie zachodzi także na "skrzydełko" namalowane poprzednim cieniem.

3. Żeby makijaż nie był bardzo jaskrawy, tylko subtelny, zdecydowałam się na pomalowanie wewnętrznego kącika oka szarym cieniem wpadającym w różowy (rosy brown). Następnie nałożyłam trochę białego, aby spojrzenie wyglądało na świeższe.
4. Ostatnim krokiem było namalowanie kresek eyelinerem i wytuszowanie rzęs w zewnętrznym kąciku oka; użyłam zarówno tuszu wydłużającego, jak i pogrubiającego.

Na koniec zdecydowałam się na szminkę dopasowaną do użytego cienia. W tym celu usta pomalowałam najpierw szminką w kolorze muted ruby, a potem pokryłam je warstwą indian red.
Na policzkach zastosowałam bardziej żywy kolor: quest blush, który otrzymywaliśmy za wykonanie zadania w Akademii Stardoll oraz pink lavender. W okolicach oczu, aby nieco rozjaśnić tę okolicę, użyłam także snow white blush z Transform.

8 komentarzy:

  1. O ile makijaz oka jest perfekcyjny, tak policzki niszcza wszystko. Oczy sa wrecz hipnotyzujace, swietny dobor kolorow i ladne przejscia. Wydaje mi sie, ze bardziej pasowalaby tu czerwona szminka, ewentualnie taka wpadajaca w jasny roz. No i te policzki... Troche tak jakby ktos cale dwie dlonie zanurzyl w koncentracie barszczu i przylozyl je do twarzy doll. Okropne. Wedlug mnie powinnas tylko je delikatnie podkreslic bronzerem i wtedy dodac bardzo jasnego rozu :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż mógłby być świetny gdyby nie ten róż na policzkach. Lepiej byłoby gdybyś użyła jakiegoś lekkiego czerwonego koloru, bądź jasnego brązowego. Zgadzam się w stu procentach z cloeilu, ze szminka lepsza byłaby czerwona. Gdyby nie to makijaż byłby fantastyczny !

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że makijaż jest świetny i doskonale pasuje do walentynek.
    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie makijaż bardzo mi się podoba,bardzo nawiązuje do dzisiejszego święta :)


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Idealny! Rewelacyjnie pomalowane oczy :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż to po prostu istne cudo. Bardzo mi się spodobał. Zdecydowanie nadajesz się do robienia perfekcyjnych makijaży. Jak na tą okazję makijaż jest idealny. Kolorki ładnie ze sobą współpracują, jedynie co to przypudrowałabym policzka na czerwony kolor. Jeżeli chodzi o cienie przejścia z jednego koloru na drugi w ogóle nie widać co jest ogromnym plusem. Kreska i rzęsy jest też bardzo ładnie zrobiona. Nie mam tutaj czego więcej do pisania, wszystko jest idealne.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż oczu jest świetny ale zupełnie mi się nie podoba ten róż na policzkach..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest poprostu świetny. Bardzo mi się podoba. Znakomicie zostały dobrane do siebie barwy cieni do oczu, bo połączone razem znakomicie sie prezentują. Odcienie idelanie przechodzą z jednego w drugi, a czarna kreska dodała nieco charakteru. Ale muszę przyznać, że o ile makijaż oczu jest perfekcyjny to ten róż na policzkach moim zdaniem zepsuł cały efekt, gdyż według mie jest on zbyt różowy i nie zabardzo pasuje do reszty, gdyż się gryzie z odcieniami makijażu oczu. Ale za to usta mają świetny kolor.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń