2015/02/17

Nowy konkurs


Dzisiaj w Polsce obchodzimy Światowy Dzień Kota i z tej okazji admini przygotowali dla nas kolejny konkurs. Polega on na zrobieniu fotografii naszej dolce i ulubionemu zwierzakowi, przy czym nie musi być to wcale kot, tylko każde ukochany przez nas futrzasty przyjaciel.
Pięciu zwycięzców zostanie nagrodzonym stardollarami, ponad to - jeżeli mają status superstar - ich zdjęcia zobaczymy jako featured photo w Spotlight. Na zgłoszenia mamy czas do 23. lutego. Zamierzacie wziać udział? Macie jakieś ulubione, stardollowe zwierzaki?

15 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem czy wezmę udział, ale raczej tak.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wezmę udział ;)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Chmm.. Muszę się jeszcze zastanowić czy wezmę udział.. W starplazie jest naprawdę bardzo dużo fajnych zwierząt, ale niestety w swoim apartamencie ich nie mam. :/
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jeszcze czy wezmę udział, ponieważ jak zwykle nie wierzę w swoje możliwości. Mam kilka zwierzątek, ale nie są zbyt piękne i nie trzymam ich w swoim apartamencie.
    Cóż, spróbować zawsze można. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze to juz kolejny konkurs. Nie wezme w nim udzialu, gdyz nie mam wgl czasu. Nagroda nie jest jakas niesamowita, jednak dla slabszych graczy moze byc to szansa na wybicie sie.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy jest ten konkurs. Zastanawiam się czy wziąć udział, gdyż zawsze warto spróbować. Zapewne wezmę udział.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś w polsce obchodzimy światowy dzień...
    światowy dzień czegokolwiek obchodzimy na całym świecie, sama nazwa tak wskazuje

    każde ukochany przez nas futrzasty przyjaciel
    trochę błędów

    i wziąć, literówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jest coraz więcej konkursów. Pomysł jest naprawdę fajny. Jednak nie wezmę udziału, nie mam możliwości wejścia do apartamentu, a ostatnio przestałam mieć tak naprawdę chęci do ciągłego przesiadywania przed komputerem, ciężko jest unormować się z komentowaniem, a co dopiero branie udział w konkursach.. Tyle się dzieje, a ja nic nie wiem..
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajnie, że admini organizują coraz więcej konkursów. Dosłownie co chwila ogłaszają jakiś nowy. Może weznę w nim udział jeśli uda mi sie wymyśleć jakieś ciekawe zdjęcie z pupilem. Moimi ulubionymi zwierzętami są pieski więc pewnie z jakimś z nich zgłoszę zdjęcie do konkursu.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! :D , Wezmę udział na pewno .
    ---------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! :D , Wezmę udział na pewno .
    ---------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  14. zaczyn a sie robic ciekawie biore udzial :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie mam żadnego zwierzaka i nie mam zamiaru kupować sobie go do zrobienia jednego zdjęcia,wiedząc,że i tak nie mam szans.
    modelka686

    OdpowiedzUsuń