2015/02/17

LOOKBOOK - Antidote


Witajcie. Jak już mówiłyśmy, że tego typu posty będą często, więc i dziś przyszykowałyśmy kilka looków z rzeczami limitowanej kolekcji Antidote. Każda stylizacja jest inna, więc mamy nadzieję, iż zainspirują Was do dalszego tworzenia świetnych outfitów. 


Tym razem kolekcja odwzorowuje Walentynki, czyli nie zabrakło różu, czerwieni, a najważniejsze - serduszek. Z reguły, artykuły zostały wykupione w mgnieniu oka. Nic dziwnego, przecież rzeczy są naprawdę dobrej jakości, a jednostek było jedynie 400 - 500. Najszybciej wykupiono spodnie z suwakami, bejsbolówkę oraz przeróżne dodatki i dekoracje. 

Polecamy:


Stylizacje:

od Weronikao99

1. Spodnie - Antidote, Bluzka - Bonjour Bizou, Torba - Fallen Angel, Wisiorek - Fallen Angel, Buty - Archive
2. Spódnica - Antidote, Kurtka - The Jet Set, Bluzka - Nelly.com, Buty - Bonjour Bizou, Torba - DKNY
3. Spódnica - Antidote, Top - Voile, Kurtka - Elle, Torba - Callie's Picks, Buty - Jordache


od Soxo_

1. Bluzka - Antidote, Okulary - Limited Edition, Spodnie - Evil Panda, Torebka - The Jet Set, 
Buty - Velvet Orchid
2. Spódnica - Antidote, Okulary - The Jet Set, Bluzka - Nelly, Kurtka - Nelly, Wisiorek - Hot Hot Buys, 
Torebka  - Rio, Buty - Callie's Picks
3. Spódnica - Antidote, Kołnierzyk - Callie's Picks, Bluzka - Zuhair Murad, Marynarka - Rio,
Rajstopy - Pretty n' Love, Torebka - Chanel, Buty - Young Hollywood


od Tori121

 ​1. Tunika - Antidote, Czapka - Callie's Picks, Słuchawki - Chanel Tribute, Plecak 1 - Basics, 
Plecak 2 - Bonjour Bizou, Narzutka - Fallen Angel, Spodnie - Evil Panda, Chustka - Fallen Angel, Buty - Killah,
Narzutka - It Girls
2. Buty - Antidote, Czapka - Callie's Picks, Bluzka - Killah, Koszula - Cheap Monday, Torebka - Chanel Tribute, Bandana - Fallen Angel, Spodnie - Evil Panda, Skarpety - Rio


od Sweet0Monisia

 1. Spódniczka - Antidote, Bluzka - Voile, Torebka - Voile, Buty - Young Hollywood, Naszyjnik - Rio
2. Bejsbolówka - Antidote, Spodnie - SuperTrash, Torebka - Royalty, Buty - Basics, Okulary - Killah,
 Zegarek - Rio

3. Sukienka - Antidote, Kurtka - Bonjour Bizou, Torebka - The Jet Set, Buty - Young Hollywood, 
Naszyjnik - Rio, Zegarek - Rio, 7. Tatuaż - INK'D
4. Spodnie - Antidote, Top 1 - Rio, Top 2 - Saint Laurent Tribute, Kurtka - Evil Panda, Torebka - Fallen Angel, Buty - Saint Laurent Tribute, Tatuaż - INK'D, Okulary - Killah


od dora_dorka



1. Spódnica - Antidote, Marynarka - Zuhair Murad, Top - Tingeling Halloweed Couture, Torebka - Royalty, 
Naszyjnik - Saint Laurent Tribute, Buty - Young Hollywood
2. Torba - Antidote, Spodnie - It Girls, Naszyjnik - PPQ, Okulary - Mr., Buty - Pals, Koszula - Mr., Sweter - No Name
3. Torebka - Antidote, Futro - Callie's Picks, Buty - Callie's Picks, Spódnica - It Girls, Bluzka - Basics, 
Kurtka - Valentino Tribute


Zdążyliście coś kupić? Które stylizacje przypadły Wam do gustu? 

19 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje wyglądają świetnie. Jednak najbardziej podoba mi się chyba 3 i 10 stylizacja. Ja niestety nic nie kupiłam. :/
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne, ale mi najbardziej spodobały się 2 ostatnie stylizacje od Sweet0Monisia :)
    Nathalia1255

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne, ale najbardziej podoba mi się 10 i 12 stylizacja. A co do kolekcji to bardzo udana, bo można w niej znaleźć wiele fajnych ciuszków.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  4. jest kilka błędów, ubrania są średnie a większość stylizacji strasznie pospolitych

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość stylizacji ponownie nie zachwyca. Niestety. Z przedstawionych przez Was rzeczy posiadam tylko kilka. Najlepsza praca to ostatnia od Sweet0Monisia. Jest piękna. W przeciwności do większości outfitów, tutaj całość wygląda spójnie i każdy element jest idealnie dopasowany. Ta stylizacja zdecydowanie pokazała piękno tych spodni. Ogólnie z dzisiejszego posta to prace Sweet0Monisia prezentują się najlepiej.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje od Sweet0Monisia sztos!

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są super! :) Najbardziej jednak podobają mi się stylizacje Sweet0Monisia :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupiłam , bo ciuchy byly masakrycznie drogie , a zmieram na studio ;)
    Druga stylizacja sweetMonisi jest cudowna.
    -----------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje gratuluje zdobyczy :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tori121 zrobiła mistrzowskie stylizacje, bardzo spójne stylowo i świetnie odpowiadają charakterowi antidote.

    OdpowiedzUsuń
  12. bez dwóch zdań najlepsze obie stylizacje Tori:) - mnóstwo błędów w tekście, graficznie też trochę mało spójnie - reszta outifów tandetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś wymienić błędy? Uwzględnię je następnym razem

      Usuń
  13. Mi podobają się stylizacje od Tori121 , Ładnie dobiera kolorystykę i temat sklepu ;3
    Pozazdrościć tak pięknych stylizacji ;)
    Śliczności *,* *,* *,* *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem znowu wygrywa Sweet0Monisia. Jestem zachwycona :* Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie zdążyłam nic kupić i jest mi z tego powodu strasznie przykro, ponieważ kolekcja była ładna.
    Jeżeli chodzi o stylizacje, to najbardziej spodobały mi się te od Sweet0Monisia i od Soxo_. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobało mi się parę rzeczy z tej kolekcji, m.in. te,które są użyte w stylizacjach. Jednak jak zawsze kolekcja
    była strasznie droga i nic nie mogłam sobie kupić.Czytając komentarze użytkowników, większości podobają się stylizacje od Sweet0Monisia. Mi również najbardziej podobają się jej stylizacje.Lecz bardzo się też postarała Tori121 i Soxo_ . Co nie oznacza,że inni zrobili brzydkie stylizacje,bo wszystkie są bardzo ładne,ale ja tylko wyraziłam swoją opinię :)
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nic nie zdążyłam kupić, a było parę rzeczy, które naprawdę mi się spodobały, jak na przykład ta różowa torebka i sneakersy, czy satynowe spodnie z wysokim stanem. Natomiast co do stylizacji to najbardziej spodobała mi się czwarta stylizacja od Sweet0Monisia, ale również druga od dora_dorka. Uważam, że w tych dwóch outfitach wszystko jest idealnie do siebie dopasowane i dobrze ze sobą współgra. Dodatki użyte w tych stylizacjach świetnie się sprawdziły w połączeniu z całą resztą Całość tworzy spójne, stylowe i kolorystyczne połączenie.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej mi się spodobały stylizacje od Sweet0Monisia :)

    OdpowiedzUsuń