2015/02/17

Zapowiedź z Instagrama


Na oficjalnym Instragramie admini dodali nowe zdjęcie. Przedstawia ono parę w deszczu. Koszulkę dziewczyny zdobi napis. Jego treść to najprawdopodobniej pals forever, zatem zapewne możemy spodziewać się jutro nowej dostawy do sklepu Pals.
Nie jestem fanką tych dodatkowych lalek, ale bardzo zaciekawiło mnie tło wstawionego obrazka. Jeżeli będzie to dostępne do zakupu wnętrze, to zapewne się na nie skuszę. Miło byłoby też mieć możliwość zakupienia animowanego deszczu.
Jaka jest Wasza opinia? Cieszycie się?

.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy spoiler, dobrze wykonane doll, pozostaje czekać c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze dostawa nie bedzie kiepska.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dostawa nie będzie kiepska, tak jak napisała osoba powyżej.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w głowie nadzieje że dostawa bd świetna a nie jak inne kiepskie :P

    Anonimowy deszcz ... Mi by się przydał

    malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy deszcz :D no tak, masz rację, anonimowy jest najlepszy

      Usuń
  5. oo ciekawa reklama :) do sklepu pewnie przyjdą ciepłe jesinne swetry lub płaszcze :D oby nie :D a co do animowanego deszczu to był by znakomity pomysł ! :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję ,że będą jakieś ciekawe ciuchy. Może będą jakieś ładne płaszczyki, albo sweterki.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszyła bym się jagby do sklepów doszły jakieś nowe ciucszki swetry, spodnie, kurtki, czapki itp . MoŻE COŚ BYM KUPIŁA :d
    ----------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy zauważylyscie zmiany na spotlight? :)))
    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
  9. są już spoilery z artykułami, powiem wam admini zaszaleli, dostawa wygląda naprawdę nieziemsko (nie chodzi tu o piękno tylko o ogromne zdziwienie), jeśli chcecie zobaczyć artykuły spójrzcie na Queen of fashion :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  10. Reklama bardzo mi się podoba :) Jestem ciekawa co to będzie!

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie to wygląda :) Mam nadzieje ze będzie super

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklama bardzo zachęca.Komentarz piszę już po tym jak pojawiła się dostawa,ale naprawdę zaciekawia :)
    modelka 686

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu błędy interpunkcyjne, źle postawione przecinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinki są przecież najważniejsze.

      Usuń
    2. Nie reaguję na takie uwagi wybuchem agresji, bo je sobie cenię. Czy możesz jednak, bardzo proszę, wyrażać się konkretniej? Jestem nieco zdziwiona, bo w szkolnych wypracowaniach nie miałam problemów z interpunkcją - no ale już dłuższy czas ich nie pisałam, więc może wypadłam z formy. Zatem proszę - przypomnij mi reguły, które łamię.

      Usuń
  15. Reklama wygląda ciekawie i zachęcająco, dzięki czemu miałam wielkie oczekiwania co do kolekcji. Kolekcja jest już dostępna w plazie i zbyt mnie nie zadowoliła, niestety. :/

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiedź wygląda ciekawie i jest bardzo interesująca. Wzbudza duże zainteresowanie i po części oddaje ten charakter, w którym pojawiła się nowa dostawa.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń