2015/02/23

Kto wystylizował mnie lepiej? #2


Tydzień temu w poniedziałek mogliście zagłosować na najlepszą stylizacje. Wyniki przedstawiają się następująco:


Gratuluje Natalii, która również odwaliła kawał dobrej roboty ;) Dzisiaj stylizacja była robiona na użytkowniczce MambaDejzi4, która ma problem z tym ubraniem:






Głosować można do czwartku godz. 17



Kolejną stylistką jest Preety.Julka. Stylizujesz tą doll - Daria_s400  (ciuszek).
Na stylizacje czekam do czwartku!
Ponieważ większość z was chciała bym robiła dwa posty z tego działu, postanowiłam, że posty będą ukazywały się w poniedziałki i piątki, a stylizacje będę zamieszczać w soboty. Mam nadzieję, że podoba wam się takie wyjście :)


20 komentarzy:

  1. Nie wiem wydaje mi się ,że pierwsza stylizacja jest strasznie przekombinowana . Wybieram drugą ponieważ jest prosta i ladna ;)
    ---------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardziej podoba się druga :)
    Uważam, że jest to bardzo proste połączenie ten bluzki z zimmymi kolorami czerni i brązu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylixacja zdecydowanie wygrywa! Jest prosta ,ale za to efektowna. Tak jak napisała osoba powyżej 1 jest za bardzo przekombinowana,przez co nie wygląda ładnie ;/
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardziej odpowiada druga stylizacja. Sweterek jest bardziej wyeksponowany, nie chowa się pod płaszczem jak w przypadku pierwszej stylizacji. Proste, ale ładne wykorzystanie ubranka :)

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wybieram 2 stylizację. Na pierwszej jest wszystkiego za dużo, swetra wogóle nie widać. Druga stylizacja pokazuje urok tego sweterka, użyty sam jako narzutka wygląda bezbłędnie :) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja to totalny misz masz. Nic do siebie nie pasuje. Nie rozumiem koncepcji tego outfitu.
    Druga stylizacja, choć prosta, to zdecydowanie lepsza. Wszystko do siebie pasuje i to na tą pracę oddaję swój głos.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej spodobała mi się 2 stylizacja. Jest prosta, ale też elegancka:) Wszystko jest do izbie idealnie dopasowane. W pierwszej zaprowadzić jest tz: nieład. Więc mój głos oddałam na 2 stylizację.

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na 2,ponieważ bardzo mi się spodobało połączenie butów z kopertówką o tym samym kolorze.Stylizacja numer 1 jest dość przekombinowana

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na drugą stylizację.
    W pierwszej stylizacji mam wrażenie, że autorka chciała podkreślić, że im więcej tym lepiej. Nie rozumiem również połączenia legginsów z typowo zimowym wzorem, sweterka, płaszcza oraz sandałków. Ten 'krawat' na szyi również mi tutaj przeszkadza.
    Druga stylizacja jest prosta, nie przekombinowana,ale wychodzi jej to na plus. Całość jest spójna, wszystko do siebie pasuje.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  10. druga lepsza, ale i tak w zyciu nie ubralabym tak doll.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja druga podbiła moje serce *_* Muszę koniecznie zakupić taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaaaaardzo dziekuje za oby dwie stylizacje :))
    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Oglaszam ze mam dylemat, poniewaz pierwsza stylizacja skradla moje serce jesli chodzi o gore, ale jesli chodzi o dol to wgl mi sie nie podoba... A jesli chodzi o stylizacje nr.2 to mysle ze jest taka normalna... I mysle ze bede sie kierowac cala stylizacja, ktora lepiej wyglada na pierwszy rzut oka... wiec wybieram numerek 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna mi się nie podoba, ale jeśli już mam wybierać to zdecydowanie 2 :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz nie trzeba czekać pół roku tylko niecały kwartał, robicie postępy! :D
    A tak na serio, cieszę się, że będą 2 posty, ponieważ to całkiem ciekawy dział i czytelnicy mogą się wykazać ;)
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardziej podoba mi się druga stylizację dlatego na nią oddałam głos

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem, ani jedna ani druga stylizacja nie zabardzo do mnie przemawia i żadna z nich nie jest zabardzo w moim stylu, więc chyba jednak tym razem wstrzymam się od głosu.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń