2015/02/20

LOOKBOOK - Evil Panda


Cześć, znowu mamy kilka stylizacji i naszych propozycji. Sami widzicie, że jesteśmy dość zgranym kolektywem i świetnie idzie nam współpraca, więc po zjawieniu się najnowszego LE, wyczekujcie na lookbook. Teraz wracamy do Evil Panda i zapraszamy do obejrzenia.


Najnowsza kolekcja została nazwana Tokyo Punk, więc większość artykułów jest typowo "punkowych", jednak znajdziemy kilka uniwersalnych rzeczy jak czarna bluza czy kamizelka. Także warto zainwestować w spodnie, białą sukienkę, zakolanówki i jak zwykle, w rzeczy za sm.

Polecamy:

Stylizacje:

od Sweet0Monisia
1. Sukienka - Evil Panda, Zakolanówki - Evil Panda, Sweter - Saint Laurent Tribute, Rajstopy - Fame, Tatuaże - INK'D, Buty - Evil Panda
2. Sukienka - Evil Panda, Płaszcz - Chanel Tribute, Buty - Hot Hot Buys, Rajstopy - Fame, Torebka - The Jet Set, Naszyjnik - Rio, Ręka - Strike a Pose, Okulary - Mr.


od _O_Emma_O_
1. Kamizelka – Evil Panda, Bluzka – Basics, Pasek – Bonjour Bizou, Legginsy – Basics, Torba – Red Carpet,
 Buty – Bonjour Bizou, Łańcuch – No Name
2. Bluza – Evil Panda, Kurtka – Antidote, Zakolanówki – Decades, Buty – StarDesing, Torba – Chanel, Okulary – Killah

od Soxo_

1. Bluza – Evil Panda, Okulray – Killah, Kurtka – Evil Panda, Kołnierzyk – Bonjour Bizou, Spódnica – Velvet Orchid, Bransoletka – YSL, 
Torebka – Chanel, Buty – LE
2.  Torba – Evil Panda, Kurtka – Miss Sixty, Koszulka – It Girls, Wisiorek – Hot Hot Buys, Okulary – LE, Spodnie – Nelly, 
Buty – Nelly

od dora_dorka

1. Spodnie - Evil Panda, Bluzka - Fallen Angel, Naszyjnik - Velvet Orchid, 
Kurtka - Fallen Angel, Torba - Chanel, Buty - Archive
2. Bluza - Evil Panda, Szalik - Saint Laurent Tribute, Legginsy - Basics, Torba - Fallen Angel, Bransoletka - Evil Panda, Okulary - Mr., 
Buty - Louboutin Tribute


Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

10 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje. Moim zdaniem kolekcja nienie jest najgorsza ale też do najlepszych nie należy. Ja narazie nic nie kupiłam, ale jeszcze się zastanowię.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obkupiłam się w prawie całej kolekcji XD Co do rzeczy, które polecacie mam obie pary spodni, zakolanówki, creepsy na platformie, kamizelkę oraz sukienkę. Co do stylizacji to jakaś żadna nie specjalnie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, moim zdaniem kolekcja jest fajna i warto kupić kilka rzeczy :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  4. w pierwszym zdaniu jest ogromny błąd merytoryczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje, najlepsza pierwsza od Sweet0Monisia i pierwsza od Soxo_, jedynie od dora_dorka mnie nie przekonują kompletnie, ale widocznie dobrała po prostu ubrania, które mi się nie podobają ;)
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedstawione przez Was artykuły są zdecydowanie najlepsze z całej dostawy. Najbardziej spodobały mi się stylizacje Sweet0Monisia., szczególnie pierwsza - cudo. To chyba najlepszy outfit ze wszystkich pokazanych dotychczas lookboków na Stardoll i My :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza stylizacja od _O_Emma_O_ ! Jest śliczna ♥ A ta kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że ta nowa kolekcja w Evil Panda pomimo tego, że jest zachowana w pukowym stylu to wiele z tych rzeczy można świetnie wykorzystać w stylizacjach także w nieco innym klimacie. Moim zdaniem artykułami wartymi uwagi są biała sukienka z agrafkami, wzorzyste legginsy, spodnie czy szorty z szelkami. Napewno zakupię kilka z tych rzeczy. Natomiast jeśli chodzi o stylizcaje to mnie najbardziej spodobały się stylizacje od Sweet0Monisia oraz od Soxo_.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcję oceniam bardzo wysoko :) Do stworzenia stroju mojej doll zainspirowały mnie Sweet0Monisia i Soxo_
    ze swoimi ślicznymi stylizacjami :D
    modelka686

    OdpowiedzUsuń