2015/02/27

The Jet Set

W sklepie, którego nazwę widzicie powyżej, pojawiła się już nowa kolekcja. Tak jak poprzednio, tak i tym razem, obejmuje ona dwa piętra, a zakupy zrobić mogą wyłącznie ss. Ceny mieszczą się w przedziałach 6 - 30 sd oraz 85 - 90 sm. Większość rzeczy prezentuje się naprawdę fajnie, więc warto zwrócić uwagę na tę dostawę. Jako, że ja staram się ograniczać zakupy do minimum, tak więc planuję zainwestować w burgundowy sweterek, oversizową kopertówkę i bransoletki za sm.
A co wzbudziło Wasze zainteresowanie?




REKLAMA

7 komentarzy:

  1. Jest kilka naprawdę fajnych rzeczy. Bardzo podoba mi się ten sweter i granatowe buty, ale niestety nie jestem SS, wiec ich nie kupię :(
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. większość rzeczy jest pięknych....na razie kupiłam wszystko z pierwszego manekina.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa nie zawiodła. Wykonanie jest świetne a rzeczy pod względem formy są bardzo ciekawe. Kupię wszystko za starmonety. Zaopatrzę się też w beżowe spodenki, rozwianą chustę, szalik inspirowany McQueenem, złoty pasek, bordowy naszyjnik oraz niebiesko-czarną suknię (liczyłam, że top będzie oddzielny od spódnicy :c).

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest fenomenalna! Zawiera w sobie mnóstwo świietnie zaprojektowanych ubrań oraz dodatków, które z pewnością idealnie się sprawdzą w wielu ciekawych stylizacjach. Na pewno zainwestuję w burgundowy sweter, owersizową kopertówkę, beżowe szorty z wysokim stanem, złoty pasek oraz zestaw czarno-złotych bransoletek. Jeszcze może zastanowię się nad zakupem szpilek ze złotym suwakiem.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie ta kolekcja jest okej ogólnie teraz w Starplazie jest tyle ładnych rzeczy teraz są na prawdę UDANE kolekcje !!! Nie wiem co kupić pierwsze ... :C W The JetSet kupię chyba wszystko jak będzie mnie stać oczywiście ....
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogolnie bardzo podoba mi sie 1 manekin, a najbardziej burgundowy sweterek ktory wlasnie kupilas. Uwazam ze jest naprawde ganielny lecz nie jestem SS, wiec go nie zakupie :(
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie sweterek, jest genialni, a co najważniejsze uniwersalny
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń