2015/02/27

Wyprzedaż

W sklepie Nelly.com pojawiła się wyprzedaż i ubrania możemy kupić o 50% taniej. Jednak przecenione rzeczy możemy kupić tylko na czterech ostatnich piętrach sklepu, w tym z kolekcji Denim & Supply Ralph Laurent. Myślę, że Admini mają w planach likwidację tych kilku ostatnich pięter, za czym idzie nowa kolekcja. Szczerze mówiąc już wcześniej kupiłam wszystko co chciałam, więc teraz tylko przyjrzę się tym ubraniom. Nie mogę doczekać się nowej kolekcji :)
Zamierzacie wybrać się na większe zakupy?


12 komentarzy:

  1. No w końcu jakieś wyprzedaże :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś kupię
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wybiorę się na większe zakupy! :) I cieszę się z nowej kolekcji, ponieważ Nelly to mój ulubiony sklep :) Wiadomo do kiedy będzie ta przecena?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupilam dwie rzeczy i jetem mega zadowolona :)
    Nutellaa00

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez niestety juz dawno kupiłam wszystkie rzeczy które mi się podobają....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam kilka rzeczy, w które wcześniej jakoś się nie zaopatrzyłam. Dobrze, że nie wycofali kolekcji bez słowa, lecz zrobili przecenę :3 Czekam już na nową dostawę. Mam nadzieję, że mnie zadowoli.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie jakieś wyprzedaże :) Na pewno kupię parę rzeczy, bo miałam już kilka upatrzonych wcześniej, ale jakoś nie miałam okazji, aby je kupić. Lecz teraz przy takiej wyprzedaży to już nie ma opcji żebym ich nie kupiła

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zakupiłam parę rzeczy ale szkoda, że nie caly sklep Nelly był przeceniony wtedy na pewno kupiłabym więcej rzeczy
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez mysle ze Admini chca zlikwidowac ostatnie pietra :)
    Ja osobiscie narazie kupilam tylko buty Lace up platforms :)
    Lecz zastanawiam sie rowniez nad zakupem bluzki Penelope Top, Boho top i Alice Sandals :)
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zakupię ni, gdzyż to co zamierzałam, kupiłam :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń