2015/02/16

HOT or NOT

xxprincessasxx

_O_Emma_O_:
Na pierwszy rzut oka jest całkiem nieźle. Po przyjrzeniu się wyrzuciłabym breloczek z Chanel, bo nie pasują mi jego czarne elementy do tak delikatnej stylizacji. Po za tym przykrywa kopertówkę, którą ledwie zauważyłam. Dodałabym też jakiś pasek. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Nie jest żle, jest całkiem ładnie i dziewczęco. Podoba mi się połączenie bieli z różem, zestaw idealny na walentynki. Kolia jest na pewno fajnym dodatkiem, ale breloczek mi tu nie pasuje, a kopertówkę wymieniłabym na większą. Oprócz tego buciki w kolorze spódniczki sprawdziłyby się lepiej. W tej chwili HOT/NOT.

Aneczka96:
Wszystko mi się podoba oprócz tej spódniczki z basica, albo kopertówki. Jeśli dobrała byś inną torebkę do spódniczki byłoby ok tak samo w przypadku zmiany spódniczki pod kopertówkę z breloczkiem. HOT/NOT.





MarkizaAngelika


_O_Emma_O_:
Bardzo podoba mi się koszula. Wygląda całkiem fajnie z czarnymi rurkami. Natomiast reszta jakoś mi nie leży, a zwłaszcza buty. NOT.

nataliaszelc01:
Powiem tak - podoba mi się dobór koszuli i rurek, ale reszta średnio mnie urzekła. Nudzą mi się już połączenia black&white, dlatego dobrałabym kamizelkę lub kurtkę w innym kolorze i dopasowała do tego torebkę. Buty kompletnie do niczego tu nie pasują, bardziej sprawdziłyby się tutaj zwykłe, klasyczne szpilki. Stylizacja niczym mnie nie zachwyciła, więc nie mogę dać innej ocenki niż NOT.

Aneczka96:
Zbyt klasycznie i po schemacie. Połączenie bieli z czernią w tym wydaniu mnie nudzi i nie wnosi nic nowego. NOT.









CukierkowaJa


_O_Emma_O_:
Outfit kompletnie mi się nie podoba. Doll przez źle założone spodnie wygląda jakby ważyła ze 100 kg. No i jak wisi ta torebka? Brakuje mi też dodatków. NOT.

nataliaszelc01:
 Poprzez dobór tej nieco dziwnej narzutki oraz nisko opuszczonych spodniach figura gdzieś uciekła, a doll wygląda bardzo niechlujnie. Kompletnie ten płaszczyk mi się nie podoba, ale zestawienie go z tymi butami jest poprawne. Natomiast tak założona torebka, zwykła, biała bluzka nie przejdzie. Brakuje czegoś co ożywiłoby ten outfit. NOT.

Aneczka96:
A mi się podoba chociaż podciągnęłabym wyżej te spodnie. W porównaniu z wcześniejszą stylizacją utrzymaną w tej kolorystyce tu zdecydowanie coś zaczyna się dziać. Nie mamy litów, którymi chyba każdy już zdążył się nawierzyć i okrągłych okularów, które kojarzą mi się z niskimi levelami ich użytkowniczek. Dostrzegam tu zalążek, dobrej stylizacji- idziesz w dobrym kierunku :) HOT/NOT.




Roseamy

_O_Emma_O_:
Dodatki trzymają się kupy ale kompletnie nie pasują do sukienki. Gdybyś zmieniła ją na coś czarno-białego, ewentualnie z czerwonymi elementami wyszłaby całkiem gustowna stylizacja na paryżankę. NOT.

nataliaszelc01:
Podoba mi się dobieranie butów lub innych dodatków pod kolor ust, często sama też tak robię, ale w takim zestawieniu kolorystycznym czerwień tu nie gra. Ogółem połączenie tej bluzki i spódnicy jest bardzo przewidywalne, bo jest to komplet. Gdyby zostawić bluzkę i dobrać inną spódnicę lub spodnie już byłoby ciekawiej. Ta kopertówka wygląda tu bardzo sztywno i sztucznie, sama nie wiem dlaczego - ogółem to nie lubię tego typu rzeczy, wcale nie przypomina torebki. NOT.

Aneczka96:
Dla mnie kompletny niewypał. Zmień dodatki do tej sukienki na subtelniejsze albo dobierz do nich coś cięższego. NOT.








Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimymarinellaSilver, ModnaDorota, Ninasiaa, Megan1806, a za dwa tygodnie: shariSweet, Tori121, dorota100, FunOpler.

15 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o pierwszą uczestniczkę to jakoś stylizacja mi się nie podoba. Ma totalnie żółtą skórę, mogła założyć coś czarnego. Druga uczestniczka najbardziej spodobała się mi między tamtymi konkurentkami. Zwykły czarno biały strój. Ogólnie trochę mi się znudził, ale według tamtych dollek wybieram tą. Jak coś to staram się tak w dzisiejszym poście o stylizacji nie rozpisywać, nie mam czasu. Trzecia stylizacja skojarzyła mi się ze strojem nocnym czyli z piżamą. Luźne spodnie i do tego ta narzuta, to nie był dobry pomysł. A tak w ogóle to na czym ta torebka wisi? Bo według mnie na tej narzucie, a nie na ramieniu. Jeszcze dobrałaś takie "buty w sam raz do rurek", a nie do takich spodni. Ostatnia stylizacja to kompletny kicz. Na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z lalką barbie. Kolor szminki nie wypalił. Nie był to ten odcień co buty. A między innymi to za dużo tu kolorów jest błękit, biały, czarny, czerwony. Coś tu się gryzie. No ale nie wnikając najbardziej spodobała mi się stylizacja druga.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba , chociaż jednak gdybym miała wybierac wybrałabym stylizacje nr 2,jedyne co mi się w niej nie podoba to ta paskudna torebka .Ale porównując z innymi medoll to jest bardzo ładna .
    ---------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. xxprincessasxx-HOT/NOT.
    MarkizaAngelika-HOT/NOT.
    CukierkowaJa-NOT.
    Roseamy-NOT
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Gdybym jednak musiała wybierać, to chyba wybrałabym pierwszą albo drugą stylizację. W pierwszej zmieniłabym dodatki, oraz tak jak wspomniała Wikusia kolor skóry. Wygląda to bardzo sztucznie według mnie. Druga zaś to całkiem klasyczne, dość eleganckie połączenie czerni i bieli, ale jedyną rzeczą która mnie nurtuje, to torebka w kształcie aparatu. Założyłabym również jakąś przypasowaną marynarkę, żeby nie było nudno. :)
    Trzecia stylizacja na pierwszy rzut oka spodobała mi się, ale po przyjrzeniu się dokładniej zobaczyłam istną masakrę. Źle założone spodnie, niepasujące buty. Tą torebkę CukierkowaJa mogła sobie odpuścić, ponieważ nie pasuje ona zupełnie do tego 'płaszcza'. Jest jeszcze jedna rzecz, która mi się nie podoba, mianowicie twarz doll. Wem, że nie tego dotyczy post, ale według mnie jest okropna.
    Outfit Roseamy również do mnie nie przemówił. Sukienka z berecikiem wygląda całkiem okej, ale te czerwoy buty, które miały być dobrane pod kolor ust zupełnie tutaj nie pasują. Zgadzam się również z nataliaszelc01, że torebka wygląda sztucznie i według mnie 'kwadratowo'.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami.Stylizacje na dzisiaj ogólnie na NOT

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  7. - xxprincessassxx - wszystko dobrze z wyjątkiem tego breloczka, który zniszczył moim zdaniem całą stylizację.
    - MarkizaAngelika - fajne połączenie czerni z bielą, ale buty mogła dać inne - wyglądałoby to lepiej.
    - CukierkowaJa - fajna torebka, ale na tej stylizacji leży źle, gdyby spodnie było wyżej byłoby lepiej.
    - Roseamy - stylizacja zbyt prosta i klasyczna.

    Gdybym miała powiedzieć która ze stylizacji jest najlepsza wybrałabym pierwszą albo drugą. Mówiąc ogólnie dzisiejsze stylizacje był trochę słaby, ale mam nadzieję że za tydzień zobaczymy coś lepszego.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna stylizacja mi się nie podoba. Wszystkie dziś jak dla mnie na NOT. Jedynie 1 lub 2 w miarę jakoś wyglądają..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest najlepsza ze wszystkich dzisiaj, jednak nie zachwyciła mnie jakoś bardzo :) Podoba mi się tez 3 stylizacja :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  10. not not not not

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie zgadzam się co do ocen, ale drugiej stylizacji dałabym HOT/NOT, mimo iż mnie także znudziły się połączenia black&white. Z innymi ocenami zupełnie się zgadzam. W każdej stylizacji albo coś nie pasuje albo coś jest źle dobrane.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zgadzam sie z ocenami. Kazdej stylizacji dalabym NOT. Niektore outfity sa slabe, zas inne masakrycznie slabe. Z calego zestawienia najlepiej wypadla MarkizaAngelika, jednak w jej outficie zmienilabym przede wszystkim torebke i pozbyla sie okularow.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam sie doszczętnie z każda ocena!
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  14. -xxprincessasxx - stylizacja jest dziewczęca i zachowana w bardzo delikatnych kolorach, zmieniłabym tą różową spódniczkę na jakąś bardziej stonowaną, bo według mnie ta niezabardzo pasuje do reszty i nieciekawie to wygląda
    -MarkizaAngelika - uważam, że stylizacji czegoś brakuje, bo jest zbyt pusta, może gdybyś dorzuciła jakiś żakiet, płaszczyk albo narzutkę czy coś w tym stylu to myślę, że było lepiej
    - CukierkowaJa - sądzę, że w tej stylizacji mogłaś schować tą torebkę pod narzutkę, albo całkiem dobrać inną na przykład jakąś stonowaną kopertówkę, która wystaje spod swetra, osadzić nieco wyżej te spodnie lub ubrać jakieś wąskie oraz dorzucić kilka dodatków jakiś długi wisiorek czy naszyjnik oraz pasek i myślę, że stylizacja byłaby wtedy genialna :)
    - Roseamy - jeśli wybraćby sukienkę to dodatki, które zostały do niej dobrane to według mnie niezbyt do niej pasują, powinny być bardzej stonowane i takie, które zgrywają się z resztą outfitu, a nie jak w tym przypadku od niego odbiegają, chyba, że wybrałabyś zmianę sukienki na jąkąś inną, elegancką i czarną może z czerwonymi wykończeniami albo dorzucić do niej czerwony płaszczyk czy coś w tym stylu to wtedy te dodatki, które są mogłyby zostać, bo świetnie by się wtedy prezentowały, a szczególnie ten paryski beret

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się !:)
    Login -->> pozytywna01

    OdpowiedzUsuń