2015/02/15

Wnętrza #11 - wazony

W zeszłym tygodniu post zakończyłam ankietą, w której pytałam Was, jaką formę postów preferujecie. Łącznie zagłosowały aż 123 osoby, za co serdecznie dziękuję. Większość głosów (44%) uzyskała opcja "charakter mieszany", a więc będę przedstawiać małe aranżacje w pojedynczych tematach, a od czasu do czasu zaproponuję Wam pomysły na urządzenie całego pokoju.

Dzisiaj zatem zapraszam Was do przeczytania posta, w którym zajmiemy się pomysłami, jak można sprawić, że zakupione przez nas wazony zyskają trochę na uroku i zaczną bardziej pasować do urządzonego wnętrza, lub po prostu nabiorą nieco bardziej osobistego, czy kreatywnego wyglądu.

Wazonom nie poświęcono osobnej kategorii w Suitshopie. Znajdziemy je w dziale sztuka i przedmioty, w zakładce ornamenty. Przejrzałam wszystkie proponowane artykuły (samych wazonów jest w sumie mało) i wybrałam powyższe. Myślę, że są to najlepsze z możliwych do kupienia. 

Wazony są świetnym, ozdobnym elementem do każdego wnętrza. Minimalistycznym pokojom dodadzą wysublimowanego wdzięku i dyskretnej elegancji; w dziewczęcych wnętrzach, wypełnione kwiatami, wniosą powiew delikanego zapachu i poczucie rozmarzenia.



W bardziej śródziemnomorskich stylizacjach polecam zamienić kwiaty na zwykłe, zielone gałązki.


Mogą być ozdobą także same w sobie, nie tylko wtedy, gdy są w nich kwiaty, choć przecież właśnie po to zostały stworzone. W takim wypadku myślę, że najlepiej postawić jest na duże, zdecydowane wazony, jak na przykładzie poniżej. Przywodzi mi on na myśl wnętrze galerii sztuki i myślę, że w tym klimacie utrzymałabym pokój: byłoby to miejsce do zaprezentowania ulubionych projektów, obrazów, czy nawet ubrań. Z pewnościa jest to pomysł "do przemyślenia".


Na sam koniec chciałabym pokazać Wam, jak dodać powiew świeżości do gotowych wazonów. Wystarczy trochę biżuterii lub innych ozdóbek i odrobinka kreatywności. Miłej zabawy ;)



Co do prezentów z ostatniego posta postanowiłam nagrodzić nieco więcej osób, bo wpadło mi kilka niespodziewanych stardollarów. :) Zatem zwierzaki Furry Friends powędrują do Cloeilu (dziękuję za wyłapanie błędów), Brzoskiwnka oraz GwiazdaMydoll; babeczka trafi do MambaDejzi4, a poducha do BlackEvee. Proszę jednak, abyście po prezenty zgłosiły się w mojej księdze gości. (BoberNaukowiec). Macie na to 24 godziny.

19 komentarzy:

  1. kiedy będą wyniki mini konkursów z wczoraj? :)
    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny post - kolejne świetne propozycje. Właściwie jakoś nigdy za bardzo nie zwracałam uwagi na stardollowe wazony, a przecież mogą tak świetnie urozmaicić wnętrze. W sumie dopiero teraz to zauważyłam. Trzy sposoby na nadanie świeżości wazonom są niesamowite. Każda prezentuje się bardzo dobrze, jednak pierwsza jest zdecydowanie najlepsza.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje posty są i bardzo dobre i przede wszystkim bardzo przydatne, szczególnie dla osob, ktore mają problemy z urzadzaniem wnętrz, tak jak np. ja. Mam zamiar wziac sie za urzadzenie nowego pokoju i na pewno skorzystam przy tym z Twoich porad

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Na pewno skorzystam z kilku pomysłów w swoim apartmencie.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  5. Post naprawdę ciekawy i inspirujący. Takie posty są bardzo przydatne. Czekam na więcej !

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe i pomysłowe, w życiu bym nie wpadła by połączyć róże w szklance z flakonem i biżuterią ^^
    Anek112

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny i interesujący post. Spróbuję zrobić coś podobnego w moim apartamencie

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, na pewno mi się przyda przy urządzeniu apartamentu :)
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu wróciłam na te wszystkie blogi.. to nieodłączna część mojego życia =)
    Będę komentować jeszcze zawzięciej niż sprzed ferii ;)
    No ale do rzeczy.
    Posty są bardzo przydatne, a wazony w realnych aranżacjach odgrywają ważną rolę. Szczerze, nad wykorzystaniem ich w tych stardollowych - nie myślałam. Ale po przeczytaniu posta od razu biorę się za przeszukiwanie Suit Shop'u :D
    Wazony, mimo małej ilości, są naprawdę świetnie wykonane, o dziwo. Szkoda, że zapomniane..
    Drugie DIY mnie zachwyciło, a aranżacja najlepsza jest według mnie ostatnia ^-^
    Na pewno się przyda, spróbuję coś wykombinować.

    ChemicRomance [jak ja dawno tego nie pisałam!].

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post,a poza tym dziękuje bardzo za nagrodę! :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły :) na pewno kiedyś skorzystam

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, polączenie biżuterii z wazonami świetna sprawa! :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysły i wykonanie jak zawsze pierwsza klasa! :)
    olka_111

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Miło się czyta, jak każdy z resztą. :D
    Pomysły na wykorzystanie wazonów we wnętrzach świetne, szczerze mówiąc ja także nigdy nie przywiązywałam do nich zbyt wielkiej uwagi. Z tych sposobów na ożywienie wazonów najbardziej spodobał mi się pierwszy. Całość prezentuje się bosko! :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał *.* Widzę tu kogoś bardzo kreatywnego (bardziej niż bardzo) :) Niby coś tak banalnego, wazon, a jednak daje wielki efekt. Z pomieszczeń najbardziej spodobało mi się pierwsze, biel i czerń z delikatnymi ornamentami to w 100% mój styl :>. Jeśli chodzi o wazony to najciekawszy wydaje mi się złoty z białymi różami i diamentami. Za to pomysł na ozdobienie zwykłego, nudnego, fioletowego wazonu małymi motylkami jest tak prosty, że aż dla mnie xD Pozdrawiam Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię łączyć wazony z jakimiś pojedynczymi kwiatami. Wtedy rusza się moja wyobraźnia. Postawienie wazonu na pierwszym planie w pokoju też nie jest złe. Przynajmniej go widać. Jesteś bardzo kreatywna, patrząc na te obrazki. Mi by to zajęło bardzo dużo czasu te kombinowanie z wazonami. Przyznam, że post świetnie się czyta, jak jakaś dopracowana lektura. Posty muszą pojawiać się częściej, zdecydowanie!:)

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow !!! :D naprawdę świetne są te propozycje wykorzystania tych różnych wazonów. Można z nich stworzyć genialne kompozycje, które będą idealną ozdobą apartamentów. Gratuluję świetnego pomysłu na ich połączenie z różnego typu ozdobami takimi jak kwiaty, książki a nawet perfumy czy biżuteria. Na to ostatnie na pewno bym nie wpadła i nie przypuszczała, że może to tak perfekcyjnie wyglądać. Bardzo przyjemnie się czyta takie treściwe i ciekawe posty. Na pewno skorzystam z tych pomysłów, gdy będę dekorować pomiesczenia w swoim apartamencie. Oby więcej takich interesujących artykułów i pomysłów na ich stworzenie.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń