2015/02/26

LOOKBOOK - Limited Edition


Witamy wszystkich. Z tytułu już mogliście wywnioskować, iż będzie to lookbook z najnowszej kolekcji LE. Jednak zanim przejdziemy do najciekawszej części, chciałabym osobiście przeprosić za to, że post zjawił się tak późno.


Chyba nikomu nie musimy mówić, że owa kolekcja jest jedna z najlepszych. Jak głosi nazwa (Maximinimalism), ubrania oraz dodatki są utrzymane w minimalistycznym stylu i dominują odcienie bieli, beżu, czerni czy też kolor ciemnozielony. Rzeczy wpisały się w każde gusta i każdy znalazł coś dla siebie. Niektórzy wydali tysiące, aby mieć wymarzone ciuchy, a nawet całą kolekcję, natomiast my zakupiłyśmy rzeczy najbardziej warte uwagi. Zdecydowanie do must have zaliczamy dodatki oraz okrycia wierzchnie, które świetnie się sprawdzą w wielu stylizacjach.

Tym razem w poscie nie ma "Polecamy", gdyż każda z redaktorek zakupiła inne rzeczy.

Stylizacje:

od Soxo_

1. Top - Limited Edition, Kapelusz - Bratz, Naszyjnik - Riviera, Marynarka - It Girls, Spódniczka - Basics, Okulary - Miss Sixty, Torebka - Callie's Picks, 
Buty - Museum Mille
2. Buty - Limited Edition, Futro - It Girls, Łańcuszek - PPQ, Bluzka - Voile, Pasek - It Girls, Okulary - Killah, Spodnie - Windows On The World, Torba - Chanel

3. Narzutka - Limited Edition, Sukienka - Stylein, Okulary - Callie's Picks, Torebka - Volie, Kolczyki - Nelly.com, Buty - PPQ
4. Kurtka - Limited Edition, Kapelusz - Museum Mille, Bluzka - Subcouture, Naszyjnik - YSL, Spódnica - Basics, Torebka - YSL, Buty - Young Hollywood


od Tori121


​1. Marynarka - Limited Edition, Kapelusz - Killah, Krawat - Fallen Angel, Torebka - Chanel Tribute, Breloczek - Chanel Tribute, Spodnie - Basics, 
Szpilki - Hot Hot Buys
2. Sweter - Limited EditionCzapka - Callie's Picks, Koszula - Cheap Monday, Krawat - Fallen Angel, Plecak 1 - Basics, Plecak 2 - Bonjour Bizou, 
Spodnie - Evil Panda, Buty - Fallen Angel
3. Płaszcz - Limited Edition, Okulary - Nelly.com, Naszyjnik - Nelly.com, Bluzka - Nelly.com, Spodnie - Pretty n' Love, Torebka - Royalty, Szpilki - Pals


od Kaja1706




Bluzka - Limited Edition, Spodnie - Disney, Naszyjnik - Fallen Angel, Torebka - Rio, Skarpetki - It Girls, Buty 1 - Callie's Picks, Buty 2 - Fallen Angel 
Sweter - Limited Edition, Bluzka - Basics, Torebka - Voile, Spodnie - Basics, Buty - It Grils 


od Sweet0Monisia

1. Płaszcz - Limited Edition, Okulary - Limited Edition, Sweter - It Girls, Sukienka - Basics, Buty - The Jet Set, Rajstopy - Fame
2. Płaszcz - Limited Edition, Szalik - Limited Edition, Sweter - Bonjour Bizou, Spodnie - Nelly.com, Buty - Cheap Monday


od _O_Emma_O_



1. Sweter - Limited Edition, Koszula - Nelly.com, Spodnie - Kohl's, Krawat - Fallen Angel, Plecak - Nelly.com, Buty - Fallen Angel + RIO, Bransoletka - Voile
2. Sukienka - Limited Edition, Top - Velvet Orchid, Futro - MSW, Buty - Velvet Orchid, Torebka - OTTO (+ 2 Paski - Bonjour Bizou + Pasek - Perfect Day)


od dora_dorka

1. Sweter - Limited Edition, Buty - Pals, Bluzka - Basics, Naszyjnik 1 - Saint Laurenr Tribute, Naszyjnik 2 - PPQ, Torba - Chanel Tribute, Spódnica 1 - It Girls, Spódnica 2 - Rio, Okulary - Nelly.com
2. Sukienka - Limited Edition, Naszyjnik - Nelly.com, Ozdoba na głowę - Perferct Day, Rękawiczki - Voile, Sandałki - Young Hollywood, 
Torba - Dolce & Gabbana Tribute
3. Buty - Limited Edition, Marynarka - It Girls, Bluzka 1 - Rio, Bluzka 2 - Basics, Pasek - Voile, Okulary - Mr, Spódnica - Original Future, Torba - Chanel Tribute



Zdążyliście zrobić zakupy? Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? Podzielcie się opiniami :)

10 komentarzy:

  1. Niestety nic nie kupiłam z tej kolekcji. :( Prawie wszystkie stylizacje są świetne, jednak najlepsza jak dla mnie jest pierwsza.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sporo rzeczy z nowej dostawy, jednak niestety nie zdążyłam na wszystko co chciałam. Uważam tą dostawę za najlepszą do LE.
    W tym poście zdecydowanie dominują stylizacje Soxo_ . Są genialne, szczególnie ostatnia z kapeluszem z Museum Mille ♥ Podoba mi się także pierwszy outfit pokazany przez _O_Emma_O_ . Ciekawy pomysł na buty.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że stylizacje Soxo_ są boskie. Druga wymiata wszystkie inne, myślę, że czas na zakupy. Inne stylizacje też są całkiem niezłe. Niestety nie mam wszystkich elementów z LE. Zaciekawił mnie również pomysł _O_Emma_O_ na bransoletki przy butach. Świetna ozdoba.
    deysy54

    OdpowiedzUsuń
  4. jest kilka nieprzyjemnych błędów, ale super tori użyła plecaczka w drugiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze są stylizacje od Soxo_ , _O_Emma_O_ , Tori121 ♥ świetne i boskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem okropnie na siebie zła, gdyż nie zdążyłam kupić nic z tej kolekcji :/
    A co do stylizacji wszystkie nieziemskie *^*
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie wszystkie stylizacje są świetne :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są bardzo udane i ciekawe, lecz moje serce skradły stylizacje od Soxo_ ♥, ponieważ są wręcz fenomenalne i od razu na piewszym rzucie oka trafiają w moje gusta. Bardzo mi sie podoba zestawienie barw w poszczególnych stylizacjach. Uważam również, że dodatki w każdej z nich znakomicie łączą się z resztą i są znakomitym dopełnieniem do całości outfitu. Ja również zakupiłam te bladoróżowe buty z drugiej stylizacji i bardzo też chciałam kupić tą czarno-zieloną kurtkę z ćwiekami, lecz niestety nie zdąrzyłam. Każda z tych z rzeczy z LE bajecznie wygląda w każdej z osobna stylizacji w połączeniu z poszczególnymi zestawami ubrań i dodatków. Outfity są bardzo oryginalne i wyróżniają się na tle innych, dzięki swojej niezwykłości.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 stylizacja od Tori121 oraz 2 od Sweet0Monisia szczególnie mi się spodobały zwłaszcza od Sweet0Monisi WOW !!! A co do Limited Edition kupiłabym 2 rzeczy ale nigdy nie zdążam wiadomo mam dodatkowe zajęcie późno kończę i potem zostają już tylko jakieś buty i czapki no ale cóż szkoda ta kolekcja była przepiękna czarny i biały najlepsze kolory !!
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń