2015/02/16

Zmiany w Starplaza

Admini postanowili zmienić znany nam wystrój Starplazy. Teraz, zamiast dotychczasowej pojedynczej wystawy, na ekranie mieszczą się aż dwie. Tradycyjnie możemy przeglądać nowości poprzez klikanie strzałki na dole. Dzięki temu możemy obejrzeć łącznie osiem okien wystawowych. Do każdego z nich został dodany niebieski przycisk get the look!, pozwalający nam na przeniesienie do przymierzalni wszystkich prezentowanych artykułów.
Zmianie uległo także tło strony. Zamiast wnętrza centrum handlowego przedstawia ono jego widok z zewnątrz. 
Co myślicie o tej zmianie? Podoba Wam się nowa odsłona Starplazy?

14 komentarzy:

  1. Trochę inaczej,ale może lepiej,na razie to muszę się przyzwyczaić ;)
    Dobrze,że admini coś robią :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem... tło jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wcześniej zauważyłam i trochę zaskoczyło mnie to. Chmm.. Trudno stwierdzić czy wygląd jest lepszy niż poprzedni ale na pewno trzeba się do niego przyzwyczaić.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż wiadomo, że pod takim okresie czasu trzeba się w jakiś sposób przyzwyczaić. Jednak uważam, że ciekawie to wygląda. Mnie się podoba :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  5. literówka w tytule

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zmiana, trzeba się przyzwyczaić i będzie okej.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno mi sie przestawić na ta zmiane ale wydaje mi się, że pomysł adminów jest fajny i przydatny ;D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie jest trudno się przyzwyczaić ale może być ;)
    margolka65lol

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc jest mi to trochę obojętne. Nigdy nie zwracałam na to wielkiej uwagi, a teraz mi to w dodatku przeszkadza. Jakoś chyba bardziej wolałam poprzedni, ale po czasie myślę, że się przyzwyczaję.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to jest w sumie mała róznica w wyglądzie starplazy ważne żeby były rzeczy warte uwagi .
    ------------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zmiany, więc ta również mi się podoba. Choć zwykle nie przywiązywałam uwagi do wnętrza plazy, to to urozmaicenie bardzo mi się podoba. Nie sądzę, żeby umilało mi to zakupy czy coś w tym stylu, ale na pewno będzie przyjemniej. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwazam zmiane za pozytywna. Teraz okienko starplazy wyglada nowoczesniej, a sama starplaza jest duzo bardziej przejrzysta. Dobrze, ze admini wprowadzaja jakies zmiany, chociazby te najmniejsze :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta zmiana. Napewno wyszła ona na plus. Teraz okno starplazy wygląda bardziej nowocześniej niż wcześniej i moim zdaniem również lepiej. Bardzo mi się podoba ten widok, który jest widoczny w tle. Uważam, że to bardzo dobrze, że admini dbają tak nawet o te najmniejsze szczegóły widoczne na stronie, chociażby też sodząc po tej ostatniej zmianie z punktami.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń