2015/02/23

Dostawa do Minimalism - co polecam?

Dzisiaj w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja mebli. Zostały one dodane do sklepu Minimalism, a wyraźnym tematem przewodnim jest urządzenie garderoby. Uważam, że dostawa jest po prostu świetna i - tak jak głosi ozdobna lampa - I WANT IT ALL. Wybranie moich ulubionych artykułów było bardzo trudne, ale zdecydowałam się zrobić takie zestawienie:


Są to rzeczy, które znajdą swoje miejsce w praktycznie każdym pokoju, a nie tylko w garderobie. Jak widzicie, zdecydowałam się na umieszczenie wśród moich ulubionych artykułów także samego wnętrza. Uważam, że stanowi ono świetną bazę do budowy własnego pokoju, głównie przez ładne okno i podłogę.


Na chwilę obecną zdecydowałam się jedynie na zakupienie fotela i narzuty, ale z pewnością wykorzystam więcej rzeczy z tej dostawy, gdy tylko będę miała na to czas. Cieszę się, że dodane zostało tyle świetnych artykułów do urządzenia garderoby, bo jest to temat, któremu chciałam poświęcić kiedyś posta...


Mam dla Was małą niespodziankę :) Wśród komentatorów wylosuję prezenty:


 Proszę jednak, abyście pisali, która rzecz podoba Wam się najbardziej, żeby potem nie było rozczarowań, lub sytuacji, że kupiliście już coś sami. Komentarze bez tej informacji nie są brane pod uwagę.

41 komentarzy:

  1. Tyle mebli a tak mało Stardolarów! Chciałabym kupić całą tę dostawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zmieniłaś moje zdanie względem tej dostawy. Byłam przekonana, że zainwestuje w góra 3 rzeczy, a dzięki tobie zastanawiam się nad wykupieniem więcej niż połowy kolekcji :D Pierwsza propozycja jest boska ♥ Na pewno zakupię fotel i tą szarą tkaninę (jak coś uzbieram XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolekcja bardzo mi się podoba :) Świetna jest ta szara tkanina :) Ja jeszcze nic nie kupiłam.

    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem wnętrza, ale podoba mi się też kilka pojedynczych rzeczy :) Bardzo ładnie wygląda 1 fragment apartamentu :) Super, że zrobiłaś niespodziankę :) Podoba mi się 1 i 2 :) Więc Zgłaszam się :) Pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcialabym dostac numer 3 czyli ta narzutke, wiec biore udzial w losowaniu... Kiedy tylko weszlam do sklepiku od razu mi sie spodobala. Uwazam ze jest swieta. A co do calej kolekcji... to nie wiem co powiedziec jest cudownaaaa ♥ I zgadzam sie z toba: I WANT IT ALL!!!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chcialabym dostac numer 3 czyli ta narzutke, wiec biore udzial w losowaniu... Kiedy tylko weszlam do sklepiku od razu mi sie spodobala. Uwazam ze jest swieta. A co do calej kolekcji... to nie wiem co powiedziec jest cudownaaaa ♥ I zgadzam sie z toba: I WANT IT ALL!!!
    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje aranżacje są cudowne, minimalistyczne, po prostu kocham. :)
    Masz wielki talent! Kolekcja jest świetna, chcę wszystko <3.Chciałabym nr 1 :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja. Bardzo dużo rzeczy mi się podoba, ale na razie brak funduszy. Rzeczy są w stonowanych kolorach i na pewno przydadzą się do niejednej aranżacji. Najbardziej z niespodzianki chciałabym tą szarą tkaninę znajdującą się pod numerem 1 :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kolekcja, przejrzysta, świetne rzeczy. Chciałabym nr.1, ponieważ bardo lubię takie narzucone kocyki, zawsze świetnie wyglądają.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest cudowna! Zaczęłam właśnie urządzać pokój z tym wnętrzem i mebelkami. Część już kupiłam, dlatego najbardziej przydałaby mi się lampa lub obraz ponieważ właśnie tych rzeczy mi brakuje :) Dziękuję!
    Valedrina

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja jest cudowna! Uwielbia minimalizm i jest to jak najbardziej moj styl ! Napewno zakupie kilka rzeczy z tego sklepu , ale narazie czekam na YH . Najbardziej bym chciał 1, ponieważ bardzo mi sie przyda w urządzeniu nowego pokoju .


    czari.9

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie kupiłam,ale z pewnością kupię :) Kolekcja jest naprawdę piękna.
    Najbardziej bym chciała numerek 3 ;)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wnetrze jest cudowne. Admini naprawde postarali sie ostatnio. Dostawa do Minimalism jest przecudowna. Artykuly nadaja sie praktycznie wszedzie. Napewno zakupie cos z nowej kolekcji, gdyz rozwijam koncepcje swojego nowego pokoju :3

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna dostawa i cudowne aranżacje :)
    nr 1.
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne artykuły najbardziej z nich podoba mi się nr.2 już miałam sobie go wcześniej kupić ale z braki sd nie mogłam sobię na to pozwolić a tutaj taka niespodzinka :D
    ~~
    Lilianasuper123

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne artykuły najbardziej z nich podoba mi się nr.2 już miałam sobie go wcześniej kupić ale z braki sd nie mogłam sobię na to pozwolić a tutaj taka niespodzinka :D
    ~~
    Lilianasuper123

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehh narzutka jest świetna :) Jednak bardzo bym chciała nr 3
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nic nie kupiłem , a bardzo chciałbym 1 :)
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nic nie kupiłem , a bardzo chciałbym 1 :)
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm... najbardziej podoba mi się lampa (2), Myślę, że pasowała by do mojego pokoju ;)
    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się numer 1 (narzuta). Jest śliczna i od razu jak weszła ta dostawa to wpadła mi w oko. Nadal zastanawiam się nad jej kupnem.Bardzo chciałabym ją mieć,a niestety nie mam za dużo stardollarów i nie wiem czy wydam je akurat na narzutę ;c Mam już koncepcję na nowy wystrój apartamentu. Powoli zbieram wszystkie potrzebne rzeczy,a taka narzuta bardzo by mi się przydała :D
    modelka686

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja jest genialna i zdecydowanie przypadła mi do gustu :) Nawet osoba która nie zna się wgl na urządzaniu wnętrz może zrobić z tymi meblami i dekoracjami jakieś super wnętrze :) Najbardziej podoba mi sie 1 narzuta i 4 poduszka :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne rzeczy, mimo to ja nie robię apartamentui z opinii nie skorzystam.
    hejlev

    OdpowiedzUsuń
  26. najbardziej mi sie podoba 2
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nic nie kupiłam
    podoba mi się 1 i 3, ale wszystkie cztery rzeczy są ładne
    Nie mam żadnej
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolekcję uważam za świetną. Większość rzeczy mi się podoba i myślę, jak mogę je dobrze wykorzystać.
    Najbardziej podoba mi się numer 1 :))

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  29. najbardziej podoba mi się obraz, który kryje się pod numerem 3. :) świetnie pasowałby nad mój kominek, który czeka w schowku :)
    Nutellaa00

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie, teraz wiem jak wykorzystać artykuły z dostawy :)
    zg się, najbardziej chcę kocyk, mający numer 1.
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa ta dostawa, ale raczej nic nie kupię ;)
    ZAPRASZAM do mnie bloga : http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny artykuł :) na pewno zachęci niejednego do wykorzystania któregoś z Twoich pomysłów. Prosto, a jak ładnie. Wyjątkowo ładna dostawa do Minimalism. Można by pól sklepu wykupić ;) z podanych przez Ciebie rzeczy najbardziej spodobała mi się narzutka z obrazka pierwszego.

    xmartax96

    OdpowiedzUsuń
  33. wie ktos kiedy dostaniemy nagrody za loterię ???
    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się opublikować wyniki tego rozdania najpóźniej jutro wieczorem.

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o wyniki tylko nagrody z rozdań. kiedy je dostaniemy

      Usuń
  34. Fajna dostawa. Najbardziej podoba mi się rzecz numer 2,3

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna dostawa :D Ja skusiłam się na szary fotel, bo jest po prostu nieziemski *-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super dostawa kupiłam pudełka i takie jakieś wieszaki , w moim pokoju jest masa takich rzeczy . Jestem okropnie zła bo podobają mi się rzeczy które są dla ss ;( . Ogółem kolekcja mi się podoba . Najbardziej podobają mi się numery : 1 i 2 ;D
    -----------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się, najbardziej podoba mi sie rzecz nr 1 :)
    KochamRocknRoll

    OdpowiedzUsuń
  38. Dostawa jest naprawdę świetna :)
    Najbardziej podoba mi się rzecz numer 1 bądź numer 2 :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba nowa dostawa do salonu minimalism. Jest bardzo klasyczna i każdy z tych artykułów jest bardzo przydatny w różnego rodzaju dekoracji apartamentów. Poprostu te artykuły są bardzo praktyczne w urzyciu i można je wykorzystać na wiele ciekawych sposobów. Mnie najbardziej spodobała się szara narzutka na kanapę z frędzelkami.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń