2015/02/14

Valentine's Day

Hej!
14 luty to jak wiadomo dzień zakochanych, czyli walentynki. Dużo różu, serduszek i kwiatów, czyli zupełnie nie moje klimaty i styl. Forever alone :') Dziś przygotowałam dla Was - choć z wielką niechęcią - dwa outfity. Czego nie robi się dla naszych czytelników i czytelniczek :* 
Mogą się Wam nie podobać, dlatego, że jak już wspomniałam wcześniej walentynki i tym podobne tematy nie są jakoś bliskie "mojemu sercu", tak więc nie liczę dzisiaj na Waszą "miłość" do moich stylizacji :D
Każda ma w sobie troszkę czerwonego, w końcu to walentynki. Pierwsza jest dla osób, które wolą bardziej dziewczęcy i lekki styl. Druga natomiast jest ciężka i to lubię. Do każdej dobierałam dodatki z myślą o idealnym uzupełnieniu każdej stylizacji i chyba mi się udało. W pierwszej wykorzystałam pasek jako góra bluzeczki zaś w drugiej postanowiłam połączyć dwie pary platform oraz duże brylanty w formie kolczyków - wisiorów.
Jak widzicie mało tu akcentów walentynek, ale czy ubrałybyście się tak na co dzień? Bo ja nie :D
Jeśli uważacie, że stylizacje nie są za bardzo na temat, zapraszam do przeglądania innych całuśnych postów w dniu dzisiejszym.

Podobają Wam się dzisiejsze, mało słodkie stylizacje?
Obchodzicie walentynki?
Wszystkim amorom życzę najlepszego! :)

7 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest swietna. Bardzo podoba mi sie polaczenie tych dwoch par platform. Uwazam, ze idealnie pasuje do klimatu walentynek. Koronkowa gora sprawia, ze calosc wydaje sie bardzo romantyczna.
    Pierwszy outfit taki troche zwykly. Nie pasuje mi tutaj ta torebka.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym ze druga stylizacja jest cudowna. Idealnie oddaje walentynkowy klimat. Nie moge jednak znalezc sukienki w wild candy chyba ze jest juz niedostępna. Ale calosc jest naprawdę świetna :)

    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie stylizacje są prześliczne, jednak bardziej podoba mi się ta druga, ponieważ jest bardziej urocza.
    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja po prostu skradła moje serce.Jest fantastyczna!Jednocześnie romantyczna i rock and roll'owa co bardzo mi się podoba.Naprawdę świetna robota :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są piękne. Ale bardziej mi się spodobała druga stylizacja. Jest bardziej taka.. nowoczesna. Jeżeli chodzi o pierwszą stylizację wszystko znakomicie ze sobą współgra. Bardzo podoba mi się połączenie tej pięknej sukienki z bluzką Basics. Druga stylizacja bardziej mnie przekonała do siebie. Chyba to po prostu ze względu na tą bajeczną spódniczkę. Kolorystycznie też wszystko pasuje. Zawsze zwracam uwagę czy w stylizacjach nie ma połączenia srebra ze złotem, gdy nie ma bardzo mi się to podoba.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, tak samo jak większości. Wszystko jest świetnie ze sobą połączone. Idealnie pasuje ona do święta. Zaś ta pierwsza... Nie podoba mi się połączenie tych rzeczy. W ogóle.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są świetne.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń