2015/02/16

Kto wystylizował mnie lepiej? #1


Witajcie!
Dziś ruszamy z nowym działem. Stylizacje nie są podpisane, dlatego prosiłabym by kolejne stylistki nie podpisywały prac :)

Użytkowniczka o nicku Wikusia1477 miała problem z tym ciuszkiem:








Przepraszam, że screeny są takie małe, ale okazało się, że jedna stylka jest większa od drugiej, dlatego oprócz tego, że stylizacja ma być niepodpisana prosiłabym, żeby screen był robiony w powiększeniu Full Screen :) Mam nadzieję, że stylizacje natchneły Wikusie do stworzenia czegoś z tą spódnicą i się spodobały ;D 
_______________________________________________________

UWAGA!
Ponieważ Pretty.Julka nie miała czasu by stworzyć stylizacje zamiast niej stylizacje zrobi Wikusia1477 na MambieDejzi4 z rzeczą, którą przesłała. Jakby co zaktualizowałam kolejkę :)
Na stylizacje czekam do niedzieli. E-mail podałam w poście zgłoszeniowym.

Post zgłoszeniowy -> KLIK :)



21 komentarzy:

  1. Druga to przeciwieństwo pierwszej ;p
    Głos na 2.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wybrać. Obie stylizacje dosyć fajne. Pierwsza jakby w stylu rockowym a druga elegancka.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej spodobała 1 i to właśnie na nią zagłosowałam,ale życzę powodzenia obu osobom :)

    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są po prostu świetne !
    Jednak bardziej podoba mi się stylizacja nr 2.
    Pierwsza jest taka z pazurem, rockowa.
    Zaś druga idealna na jakąś randkę lub zakupy.
    Jednakże druga bardziej mi przypadła do gustu.
    Głos leci na numer 2.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja 2 jest świetna bardzo mi się podoba ! gratuluje głos oddaje dwójce ! :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są fajne, ale zagłosować trzeba na jedną dlatego wybrałam numer 2 bo lubię bardziej eleganckie stylizacje niż rockowe, ale pierwsza też jest całkiem fajna.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie są ładne ale mój głos pada na nr 2 xDDDD
      margolka67lol

      Usuń
  9. Ojej, ja :) No więc, na innych dollkach bardzo podoba mi się ta spódniczka, ale ja jakoś nie dawałam rady zrobić z nią "innej" stylizacji. Teraz zdecydowanie zachęciłyście mnie dziewczyny do tego. No powiem szczerze pierwsza jest taka bardziej prosta, a druga jest już taka bardziej przekombinowana co bardzo mi się podoba. Głosuję na drugą stylizację, ale pierwsza nie jest zła.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się druga stylizacja mój nowy look bardzo dziękuję ;)
    -------------------------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacje ładne ale 1 bardzo mi się spodobała :)
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Chyba polecę kupić tę spódniczkę, ponieważ jest ona bardzo tania. :)
    Bardziej jednak podoba mi się druga stylizacja, ponieważ jest delikatniejsza i bardziej subtelna. Druga również jest ładna. Ma bardziej rockowy charakter, co nie każdemu może się podobać.
    Głosuję na numer 2 :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  13. Powie mi ktoś gdzie można kupic taką torebkę i pasek jak w drugiej stylizacji ?
    ----------------------------
    paulalol121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek to darmówka, a torebka pochodzi z DESCADES i możesz ją znaleźć w baazarze :)

      Usuń
    2. Matko boska z DECADES >< Przepraszam za błąd w nazwie ;<

      Usuń
  14. Obie stylizacje sa ladne i... diametralnie rozne. Pierwsza w bardziej rockowym stylu poprzez nalozenie tej skorzanej kurteczki, druga zas taka delikatna, dziewczeca. Bardziej przypadl mi do gustu drugi outfit i to na niego oddaje swoj glos.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są ładne ale druga... jest obłędna *.* Wykorzystanie spódniczki jako baskinki otworzyło mi oczy i dało pomysły na ponowne wykorzystanie moich spódniczek. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Pozdrawiam, Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama nie wiem... Obie stylizacje są równie genialne, świetnie się prezentują i w każdej wszystko jest perfekcyjnie do siebie dobrane. Każda ma w sobie coś wyjątkowego co ją wyróżnia. Pierwsza jest nieco z charakterem, co podkreśliła głównie czarna kurtka z ćwiekami oraz srebrny pasek. Natomiast druga jest bardziej delikatna i dziewczęca, a to dzięki połączeniu bieli ze srebrem oraz tych słodkich butów. Obie przypadły mi do gustu i nie mam pojęcia którą wybrać. Chyba na razie wstrzymam się od głosu, bo obie są idealne :D

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń